Kun ei vaan seiso:( - Seksi

Ani_Marja

Olen seurustellut nykyisen kultani kanssa jo muutaman kuukauden ja olemme jo pari kertaa miehen omasta aloitteesta yrittäneet harrastaa seksiä.
Ongelmana on että herralla ei seiso sitten millään...Olen saanut sellaisen käsityksen ettei hän ole ikinä seurustellut joten hän on luultavasti vielä neitsyt tai sitten vika on minussa..mikä neuvoksi???

Kommentit (15)

Mariel

taitaa kultasi nyt hieman jännittää, paineet varmaan kovat.. sinussa tuskin on mitään vikaa, eiköhän se siitä ajan kanssa kun tutustutte toisiinne vielä paremmin. ei kai miehesi ajattele että hänen on "pakko" tehdä aloite vaikkei olisi valmis? ettekö voisi keskustella? :wink:

figaro

Kokemattomuuttaan selkeästi ei oikein nyt ota eteen.

Ovatko nämä seksin harrastamiskerrat spontaaneja? Ovatko ne olleet peräkkäin? Millä eri keinoin olet yrittänyt saada vehkeen seisomaan? Onko mies itse miten oma-aloitteinen?

Lisäinfoa ;)

philia

kyllä minunkin poikaystäväni jännitti meidän ensimmäisellä kerrallamme niin, ettei sitten onnistunut. hän siis ei ollut enää neitsyt, mutta minä olin, joten hän otti siitä paineita itselleen. kokeiltiin jonkun ajan päästä uudestaan ja johan onnistui jo.

eli vaikuttaa tosiaankin suorituspaineilta vaan.

Ani_Marja

Lopultakin mies suostui myöntämään että se johtui jännittämisestä..jospa tuo sitten ajan kanssa onnistuisi..itselläni ei ole mitään kiirrettä mutta mies itse kuulemma haluaisi kovasti, mutta sitten kun se olisi mahdollista niin häntä alkaa jännittämään hirveästi..no jospa se jännitys joskus helpottaisi

sopuli

Juu, kyllä se helpottaa! Opettelette vaan luottamaan toisiinne ja tutustutte paremmin toisiinne. Voihan se olla, et joku kerta tutustumisreissulla se sit onnistuukin;) Muistat vaan olla painostamatta tai sanomatta asiasta mitään ilkeää.

kivi

Kannattaa olla pitkäjänteinen ja hienovarainen asian kanssa ja jättää se yrittäminen vähäksi aikaa, jos ei meinaa onnistua.

Mun exällä meni seurustelun alusta n. 8 kk, kunnes seisoi. Ja sitten seisoikin kunnolla, usein, aina, ei enää ikinä ollu mitään ongelmia! Se jännitti vain ekaa kertaa.

Afrodite
Ani_Marja
Lopultakin mies suostui myöntämään että se johtui jännittämisestä..jospa tuo sitten ajan kanssa onnistuisi..itselläni ei ole mitään kiirrettä mutta mies itse kuulemma haluaisi kovasti, mutta sitten kun se olisi mahdollista niin häntä alkaa jännittämään hirveästi..no jospa se jännitys joskus helpottaisi

Hyvä tapa purkaa tuota jännitystä voisi olla vaikka se, että annatte reilusti aikaa toisillenne esileikkiin. Pieniä hyväilyjä ja suukottelua ja halimista pitkin päivää. Ja sitten kun lopulta sänkyyn saakka pääsette niin jatkatte siellä samaa, _kiireettömästi_, esileikki on kuitenkin todella tärkeää miehellekkin ja se auttaa rentoutumaan. Ja jos poikaystävälläsi ei sittenkään seiso niin koittakaa vaikka joku toinen päivä uudestaan. Kyllä se jännitys vielä jonain päivänä purkautuu :)

Yonda

Tähän samaan sarjaan voisin kertoa samantapaisen tapauksen ja pyytäisin myös apua.
Olen seurustellu Poikaystäväni kanssa n. 9kk. Seksi aloitettiin kun olimme seurustelleet n. kuukauden. Ongelma on se, että poikaystäväni ei pysty laukeamaan kumin kanssa (hänellä on ennen minua ollut yksi seksikumppani, jonka kanssa ongelma oli sama. He olivat yhdessä n 1,5vuotta). Hän on yhden kerran koko elämänsä aikana lauennut kumiin ja tämä oli minun kanssani, tässä monta kuukautta sitten.
Ongelma ei sinäällään ole mikään hirmuinen koska käytän e-pillereitä, joten raskauden riskiä ei ole, mutta poikaystäväni ei myöskään uskalla laueta sisälle ilman kumiakaan. Hän ei pysty luottamaan e-pillereihin, pelkää minun tulevan raskaaksi. Siksi harrastamme seksiä ilman kumia ja silloin hän laukeaa päälleni.
Viimeksi eilen kokeilimme taas pitkästä aikaa kumia, kaikki tuntui aluksi menevän hyvin. Mutta lopputulos oli ettei hän lauennut ollenkaan, edes ilman kumia.
Pystyisikö kukaan auttamaan? Miten saisin hänet luottamaan e-pillereihini? Miten saisin hänet laukemaan, edes lähes joka kerta? Hän jaksaa kyllä harrastaa seksiä pitkään, mutta on jo useasti käynyt niin ettei hän laukea ollenkaan, itse luulisin sen johtuvan siitä että hän pitkittää sitä liikaa... Kellään apuja?

celestine

Aikoinaan meilläkin oli niin että harrastettiin vain kännissä. Jokakerta kun koitettiin selvinpäin niin ei hanilla seisonut. Olin silloin vielä aika kokematon ja vedin asian itseeni. Ajattelin etten ole tarpeeksi kiihottava ja meidän suhde tuumas kaatua 2 kertaa siihen. Loppujen lopuks hän sanoi että olin ensimmäinen jota se rakasti ja siks sillä oli niin kauheat paineet olla hyvä just mulle. Se oli kauniisti sanouttu ja pelasti meidän suhteet. Nyt yhdessä kohta 2 vuotta ja seksille vaan nauretaan ja nautitaan =). Zemppiä teille!

gimuli

Mutta miten miehelle saa seisomaan jos kyse ei ole paineista?
Tuli vain mieleen.. meillä taas oli hetki hyvänsä niin mies haluaa ja ottaa eteen kyllä aika komeesti.. :)
Johtuuko se sitten pelkistä paineista jos ei ota eteen..? :?

Abigail

Jos ei seiso, niin se voi tarkoittaa myös sitä, ettei miestä vaan huvita. Vaikka kovasti halutaankin pitää sitä myyttiä yllä, että miehet haluavat aina ja kaikkialla, niin ehkä kuitenkin noilla karjuillakin esiintyy välillä jonkinlaista haluttomuutta.

Jzzu
Abigail
Jos ei seiso, niin se voi tarkoittaa myös sitä, ettei miestä vaan huvita. Vaikka kovasti halutaankin pitää sitä myyttiä yllä, että miehet haluavat aina ja kaikkialla, niin ehkä kuitenkin noilla karjuillakin esiintyy välillä jonkinlaista haluttomuutta.

Ja vaikka seisois niin ei sekään aina tarkoita että miestä haluttais sillon.

Jimmy KImmel
Jzzu
Abigail

Ja vaikka seisois niin ei sekään aina tarkoita että miestä haluttais sillon.

Bingo! :lol: Tuo pikku-veijari ei ajattele järjellä senkään vertaa kuin Jimmy-love... 8)

Miiku

Minä olen jo reilustikin täysi-ikäinen ja seurustellut minua joitakin vuosia nuoremman pojan kanssa hieman yli vuoden. Suhteessa on välillä ollut katkoja ja puolen vuoden kaukosuhdekin on ollut. Nyt kuitenkin kaikki taas hyvin.
mietin vain,kun emme ole vielä yhdyntää harrastaneet ja minun halut ainaskin ois kovat. Kerran olemme yrittäneet, mutta vaikka rakkaallani seisoi, lopahti vehje, kun hän laittoi kortsun päälleen ja sisääni ois pitänyt tulla. Kultani jännitti ihan kauheesti ja tärisi. Hän sanoi että on suoristuspainaita.´tuosta kokeilusta on puoli vuotta. suuseksiä olmme kyllä monesti harrastaneet. Siinä ei ongelmaa.
jokin aika sitten poikaystäväni myönsi sanoi että on neitsyt, vaikka oli muuta väittänyt. Minä olen aina välillä poikaystävälleni ihmetellyt, sitä että kun emme ole seksiä harrastanut ja olen sanonut etten aio lopunikääni puutteessa olla. kultani sanoi että ehkä hän ei ole valmis tai jotain.Miten voisin auttaa kultaani tässä asiassa? aimmin hän sanoi (silloin puoli vuotta sitten)että välillä haluttaa kovastikin ja välillä taas ei. Pitääkö vain odottaa?yli vuoden odotus tuntuu jo ikuisuudelta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat