Nainen päällä! - Seksi

lilia

Itse en digannut aikoinani ollenkaan olla päällä, mutta nykyisin parhaat orgasmit saan juuri päällä olessani: silloinkun pystyy itse liikkeillään ja asennollaan vaikuttamaan siihen kuinka syvälle penis tulee ja miten.

Joskus meilläkin kovassa kiireessä luiskahtaa ulos, ja se pujahtaa sinne takaisin joko itsestään tai käsien avulla. Joskus olen huomannut että kesken seksin luiskahduksen jälkeen ei saa enää penistä takaisin, ja se on johtunut siitä, että miehelläni ei ole seissyt enää niin kovana kuin alussa. Tätä tapahtuu silloin kun ollaan rakasteltu monta kertaa saman päivän aikana...

Sivut

Kommentit (49)

Pikkunita

Millaisia vinkkejä olisi, mikä helpottaisi tässä:
Minä ja kumppani olemme kokeilleet asentoa, jossa minä olen päällä. Mutta se ei onnistunut! En saanut penistä sisälleni mitenkään ja aina kun melkein sain, se luiskahti pois. Olin aivan ymmälläni. Ehken vain osaa oikein. Yritin muutaman kerran työntää penistä sisälleni sormilla, mutta eihän se siellä pysynyt. Kaikki vaan aina sanovat, että se on helpoin asento! Mutta minä en siinä mitään helppoa nähnyt :(

marimma

Tai ehkä olit liian "ylhäällä". Näin vaakatasossa. Eli siis enemmän alavatsan/ylälantion päällä kuin tuossa lantiolla keskellä, suoraan kohdistettuna tuohon penikseen?

Itse meinaan kärsin joskus samasta, mutta sitten tajusin olevani ehkä vähän väärällä kohdalla miehen elimeen nähden :)

Entäs oletko kokeillut olevasi kyykyssä miehen päällä? (jalat tietenkin miehen sivulla) Sekin voisi auttaa. Ja taas se mahdollisimman suorakulma sinun alapääsi ja miehen alapään kanssa :)

hhmmm.. tässä nämä ensihätään mietteet :)

pinni

]

papuna
älä nyt syyttämään heti mene 8)
ens kerralla laitat peniksen juhlakuntoon ja tarkistat asemasi,niin "pitäis" toimia!

hienosti sanottu! :wink:

Mimi-

Entä kun olet päällä ja kaikki onnistuu hyvin, mutta mistä tiedät et millon jätkältä tulee, ku hän ei pidä minkäälaisia ääniä seksin aikana? yleensä hän on aina päällä ja haluaisin itsekkin tuota kokeilla.

Luger

Riippuu pitkälti siitä missä asennossa olet miehen päällä ja miten liikut siinä.
Jos penis ei osu oikeassa kulmassa tussuun niin tietenkin se luiskahtaa ulos :wink:

anikka

mulla on hieman samaa ongelmaa, päällä olo ei onnistu millään. ja koosta tai kovuudesta ei tosiaankaan ole kyse, se ei vaan onnistu. harmittaaa niin pirusti. mutta kokeileppa ratsastaa selin kumppaniisi. se toimii meillä :D

syzy88
Mimi-
Entä kun olet päällä ja kaikki onnistuu hyvin, mutta mistä tiedät et millon jätkältä tulee, ku hän ei pidä minkäälaisia ääniä seksin aikana? yleensä hän on aina päällä ja haluaisin itsekkin tuota kokeilla.

Mä haluaisin tietää kans! Olen kerran ollut päällä ja se oli aivan ihanaa, mutta oli noloa kun jatkoin vaan hommia ja mies sanoi että mä tulin jo :oops:

Jzzu
syzy88
Mimi-

Mä haluaisin tietää kans! Olen kerran ollut päällä ja se oli aivan ihanaa, mutta oli noloa kun jatkoin vaan hommia ja mies sanoi että mä tulin jo :oops:

Kyl mie ainakin tunnen sen jos toiselta tulee.
Jokaisella kuitenkin on ne omat juttunsa muutenkin mitä ne tekee tahatta kun ne tulee, tarkkailemalla toisen kroppaa huomaa paljon.

chona_

Kyllä miekin tunnen, kun mies tulee vaikka yleensä kyllä meillä mies ihan ääntä pitää :D

Mitä jos kokeilisitte silleen et mies tulee sun sisään eka silleen, et sä olet alla.Sen jälkeen pyörähdätte niin, et sinä tulet päälle.Siis miehen penis koko ajan kuitenkin sisällä.Meillä ainakin toimii.

cute

vaikuttaako tuohon se että jos miehellä on se kärki tavallaan alaspäin kaarellaan, kun eikös yleensä se ole "ylöspäin", kun seisoo siis.
kun tuntuu et se luiskahtaa niin helposti pois...

marimma
cute
vaikuttaako tuohon se että jos miehellä on se kärki tavallaan alaspäin kaarellaan, kun eikös yleensä se ole "ylöspäin", kun seisoo siis.
kun tuntuu et se luiskahtaa niin helposti pois...

Voihan se tietty vaikuttaa, mutta en mä usko että sekään älyttömiä vaikuttaa. Ehkä asento ei ole kohdallaan, ehkä se johtuu tästä kaaresta tai sitten se vaan ei halua olla siellä :roll:

Meillä on alkanu taas toimimaan tuo päällä olo :roll: jeee.
olihan jo aikakin :) oikean asennonkin olen löytänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat