nukahtaminen kesken kaiken - Seksi

Femin

olimme poikaystäväni kanssa tulleet juhlimasta kavereidemme kanssa ja olimme siinä juoneet punkkua ja kuohuviiniä. kun pääsimme kotiin kumpikaan ei enää ollut humalaisessa tilassa ja poikaystäväni ehdotti että kokeilisimme hänen lempiasentoaan. kuitenkin kesken kaiken hän nukahti! ja minä olin vielä päällä!
tunsin itseni jotenkin niin tyhmäksi ja loukatuksi. kuitenkin kun poikaystävä säpsähti siitä hereille hän oli aivan kauhuissaan ja pyysi anteeksi. lopulta kun olin niin maassa niin hän alkoi itkeä ja pyyteli anteeksi.
Ainut mikä lohduttaa asiaa on että hän oli kuitenkin juonut sinä iltana ja kello oli melko paljon.
Mutta tämä on tapahtunut kaksi kertaa aikaisemminkin, mutta ei koskaan yhdynnän aikana. Hän on nukahtanut kaksi kertaa silloin kun hän on hyväillyt minua käsin.
Onko kellään kokemuksia tällaisesta? miten suhtauduitte siihen tai miten teidän kumppaninne suhtautui siihen?
minä en ole kuitenkaan vielä antanut poikaystävälleni anteeksi ja on hirveä olo kun en tiedä että onko se väärin että olen näin vihainen? :cry:

Kommentit (14)

miu

ymmärrän hyvin tuon loukatuksi tulleen tunteen. oma poikaystävä on kerran nukahtanut kesken homman ja se oli laivalla ja oltiin juotu kunnolla.. itsellä tuli samantien itku ja loukkaannuin, mutta aamulla annoin helposti anteeksi koko jutun, olosuhteet kun oli kuitenkin otettava huomioon ja sitten selvinpäin homma kuitenkin toimi kuin unelma.

ainakin siis tuossa tapauksessa jonka kerroit (puna- ja kuohuviinin jälkeen) en jäisi kantamaan kaunaa pojalle. seksi vaatii kuitenkin tietyn vireystilan että se toimii ja rankan juomisen jälkeen sitä ei aina ole..

jos tuota nukahtelua sattuu selvinpäin ja paljon, ottaisin itse asian puheeksi ettei siitä tulisi ongelmaa.

en tiedä auttoiko, mutta tässä ekat ajatukset luettuani kirjoituksesi. tsemppiä!

Annie the Pooh

Jos on juonut paljon ja valvonut pitkään, niin on aika luonnollista että nukahtaa, vaikkakin kesken kaiken... [size=9](yksi syy miksi en välitä känniseksistä)[/size]

Näin kävi ainakin miulle viime kesänä... Olin ihan mielettömän kännissä ja kello oli jotain viisi aamulla ja sitten siinä oli se yksi hoito ja homma sitten diipadaapa ja mie nukahdin kesken kaiken, heräsin hetkeä myöhemmin ja se vieläkin nylkyttää... jälkikäteen ajatellen, YÖKS!

Totta kai on kuitenkin luonnollista loukkaantua, mutta ota olosuhteet huomioon... Keskustelkaa asiasta, eihän se tahallaan sitä tehnyt...

taki

Oon nukahtanu kerran kesken kaiken, ei sille vaan voi mitään jos on niin rentoutunut ja hyvä olo :D Varsinkin jos on nauttinut alkoa.

Ei tommosesta kannata loukkaantua

Miltzu

:shock: Miksi ihmeessä itkeä tuossa tilanteessa? Nyt täytyy myöntää, että jos itselleni olisi käynyt noin puolin tai toisin, olisin revennyt nauramaan. Nää on taas näköjään niitä asioita, joita mä en käsitä. :roll:

Jzzu

Miun on aika helppo ymmärtää miestäs tossa tilanteessa, oon meinaan joitain kertoja ollut itse nukahtamaisillaan kesken seksin. :D
Se ei todellakaan johdu sinusta kuten ei johtunut mun kohdalla mun miehestä, sun miehes oli vaan vasynyt ja mahdollisesti hieman juopunutkin jos alkoholikin oli mukana.
Sitä saattaa vaan tehdä kovasti mieli siitä väsymyksestä huolimatta tai sitten ei vaan henno sanoa että on väsynyt tai molempia, vahinkoja sattuu ja tuo on oikeesti ihan ymmärrettävä "vahinko".

pikku-kata
Miltzu
:shock: Miksi ihmeessä itkeä tuossa tilanteessa? Nyt täytyy myöntää, että jos itselleni olisi käynyt noin puolin tai toisin, olisin revennyt nauramaan. Nää on taas näköjään niitä asioita, joita mä en käsitä. :roll:

Sama juttu :D Jos selvinpäin ukko nukahtais niin tykkäisin huonoa, mutta jos kännissä niin nauraisin :D Kerran otin poikaystävältä poskeen ja se raukkavauva nukahti sitte xD Oli siinä naurussa pitelemistä.

-N-

Mäkin olen kerran nukahtanut kesken seksin. Olin ollut kavereiden kanssa iltaa viettämässä ja oli tullut juotua aikas paljon. Menin poikaystävän luokse yöksi ja muistan kun aloimme jotain hääräillä. Seuraava muistikuva on se kun heräsin yksin sängystä ja ihmettelin, että mihis se poikkis on nyt mennyt. Nousin ylös sängystä ja siinähän se nukkui lattialla vilttiin kietoutuneena. Mä en ymmärtänyt yhtään mitä oli tapahtunut eikä se hölmö meinannut edes kertoa ku oli niin loukkaantunut :shock: Kun sain sen syyn siltä revittyä niin en voinut muuta kuin nauraa :D Tuli siitä vähän paha mieli, kun toinen oli niin maassa asian takia ja sain sitten aika kauan selitellä. Kai se otti vähän sen miehisyyden päälle, luuli et oli ollut niin surkea, vaikka syytä ei olis ollut. En usko, että se itsekään siinä tilassa olis paljon muuhun kyennyt.

Onhan siihen mielihyväntunteeseen ihanaa nukahtaa :lol:

enkelin

minäkin olen kerran nukahtanut kesken seksin. itse sain tietää tästä vasta aamulla, kun poikakaveri minulle pahantuulisena puheli. olin ollut vielä päällä ja sammahtanut kesken kaiken. alkoholilla tosin oli melko paljonkin osuutta asiaan ja myöhäisellä kellon ajalla. voin kuvitella, että jos itse olisin ollut poikakaverini asemassa, olisin saattanut alkaa ensin märräämään, mutta eiköhän se olisi pian nauruksi vaihtunut.... :lol:

Aimée

En ihmettele yhtään että on saattanut nukahtaa, etenkin jos alkoholilla on osuutta asiaan. Joskus sitä vaan rentoutuu niin ettei muuta oikein "voi" :) Ei tuo nyt niin paha asia ole että möksäämään kannattaa alkaa!

PinkPanther

:oops: Ei oo kauaakaan kun mie iltasella jo valojen sammuttua miehekkeelleni annoin käsihoitoa (oli niin itsepintainen jöpö päällä ni pitihän sitä kullan oloa helpoittaa, itse kun olin niin väsynyt enää jalkojani levittämään) , No, siinä hieroin aikani, ja jossain vaiheess asitten havahduin hereille kun kulta irroitti nyrkkiäni vehkeestään... :oops: Olinpa nukahtanut kesken... en onneksi ollut nukahtaessani hytkähdellyt, joten tuskinpa olin kovin kipeästi nyrkkiäni puristanut kiinni :lol:

Joku aika sitten kulta nukahti kesken kiihkeän kielarin.. kyllä vähän sapetti, kun ite olisin ollu valmis vaikka koko yön kestävään sessioon, mutta mieheke oli sitä mieltä sitten, että nukkuu koko yön.. jälkeenpäin huvittaa. Silloin jos toinen nukahtaa, niin ei siinä nyt voi kauheasti nokkiinsa ottaa, koska eikös se selitys ole yksinkertainen: Väsyttää liikaa. Silloin ei miun mielestä enää ääneen tarvitse selitellä mitään, kun näkee jo heti että toinen on väsynyt :wink: Tällaisen ainakin täysin hyväksyn seksistä kieltäytymisen syyksi :D

*Sandy*

Heh, meillä oli kerran niin, että molemmat torkahdettiin :lol:
Oltiin juotu jonkun verran ja sitten se homma jotenki hiipu ja molemmat torkahdettiin. Hetken päästä herättiin ja jatkettiin siitä mihin jäätiin :wink:

PinkPanther

Miule kävi exän kanssa sillee että molemmat nukahdettiin kesken suutelun... :oops: No, tähän liittyy sitten tuon alkomahooli jonkun verran, tuli juotua sinä iltana "vähäsen" :D

nora

Kylhän sitä on sattunu. Kulta nukahtanu kesken kaiken jne :) Eipä tuo mitään haittaa, humalastahan se johtu. Ei muusta. Ei sellasesta kannata hernettä vetää ja loukkaantua

Milkshake

Joitakin kertoja on mies nukahtanut kesken kaiken, tai ei ehkä ihan nukahtanut mutta hyvin lähellä. Itsellä pari kertaa ollut nukahttaminen lähellä, töiden jälkeen kun on tosi väsynyt. Alkaa silmät painua väkisinkin kiinni kesken hyväilyjen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat