sukat ja sukkahousut - Seksi

lea33

Se on kyllä totta et miehet sokoavat sukkanauhoista ja varma pokaamis keino on jos hameen alta hiukan pilkistää nauhat ja sukkien reunat. Silloin kun vielä seurustelin niin mieheni halusi etten riisu sukkia ja sukkanauhoja tai stay uppei sänkyyn mennessä ja vauhti oli kyl sen mukaista etten sitä halunnut tehdäkkään. ;) Olen myös bi- seksuaalinen ja pidän kyllä itse naisista jotka pukeutuvat seksikkäisiin alusvaatteisiin, mut pitäkää hyvät kanssa sisaret huolta bigini rajoista on aikas ällön näköistä jos pitää esim nättejä pieniä stringejä ja sielt pursottaa karvat välistä. Pakko hehkuttaa et oon lähdössä hakemaan talvi rusketusta kanarialle sunnuntaina. Hyvää syksyä kaikille!

Sivut

Kommentit (33)

luminax

Yleensä päivittäin käytän töissä sukkahousuja, ihan normaaleja ihon värisiä. Ulos lähtiessä illalla joskus stay uppeja ja toisinaan kultaa ilahduttaakseni sukkanauhojakin. On vaan ihmeellistä, miten yksi vyö lantiolla nauhoieen voi tuntua miehestä niin ihmeelliseltä!

lea33

Voi tää ketju olla täälläkin vaikken tarkoittanut sitä kysymystä sänkykamari hommia ajatellen vaan ihan muodin ja mieltymysten ajatuksella. Sorry olen vähän laiska käyttää hakuu näissä alotuksissa.

tiikeli

Mä käytän harvemmin sukkiksia, mutta sillon kun käytän niin on tullut ihan positiivista palautetta. :wink: En pidä lähes koskaan beigen/ihonvärisiä (ellei ole 'pakko'), tulee ihan mummeli olo vaikka olisivatkin hyvin istuvat jne. Mustat 20-30den on omasta mielestäkin ihan kivat. O:)

Jimmy KImmel
lea33
Itse suosin töissä stay uppei koska toimin hoitoalalla ja tykkään käyttää mekko pukua.
Käytäthän sä myöskin sellaista valkoista hilkkaa, jossa on iso punainen risti? :oops: Hoitajat on hot ja taas tulee ziikailtua hoitajia ihan uudesta perspektiivistä! :D

PinkPanther

siirsin lea33:n postauksen tänne, uuden aloituksen tästä aiheesta laitoin lukkoon.

lea33
Syksy tulee ja tuuli tuivertaa. Voi olla aihetta on jo käsitelty jossain. Ajattelin kysäistä muiden mieltymyksiin sukkien suhteen? Eli siis käytättekö sukkanauhoja ja sukkia, stay uppei vai normaalei sukkahousui. Itse suosin töissä stay uppei koska toimin hoitoalalla ja tykkään käyttää mekko pukua. Normaali sukkikset tuppaavat hikoamaan haaruksista ja se epämiellyttävää. Vapaa-aikana käytän normaalei sukkahousuja ja bilettämässä joko stay uppei tai sukkia ja sukkanauhoja. Mul on myös pari korsettia mis on sukkanauhat valmiina niin niitten kaa on kätevä käyttää sukkia!

Hei, by the way, pitäisköhän tää ketju siirtää tuonne muotiin ja kauneuteen... :?:

Jimmy KImmel
Kepatäti
Ja sitten sulla on vielä muka rouva?
Näin kaappihomona on pidettävä kulisseja yllä! :lol:

Kepatäti
Parransänki on kyllä hot. Jos jätät muut härpäkkeet pois kuvasta, ni.. :wink:
Ok, asia olkoon sovittu ja sopimus kirjoitetaan erikoiskynällä, jonka tuon tullessani. [size=9]Vinkki: kynän muste on valkoista...[/size]

Ninnuli

Päivittäin tulee töissä käytettyä sukkahousuja. Useimmiten joko mustia tai sit niitä tätimäisiä ihonvärisiä. Väri riippuu muusta vaatetuksesta. Bilettämässä myös niitä, jotenkin steikkareiden epäkäytännöllisyys vaan tökkii.

Ja kuten tikrulla, positiivista kommenttia on kyllä tullut. Tuntuvat muut paremmin huomaavan sääret jos on sukkikset. :P

Mukavaman

Olisi kiva näin miehenä tietää palstalla olevista naisista, mitä mieltä olette ohuista ns. "nylon" tyylisistä sukista tai sukkiksista?
Pistin ton selityksen siksi, koska en tarkoita puuvilla sukkia, vaan ohuita maximissaan 20 denin sukkatuotteita.
Näihin kuuluvat nilkkasukat, polvisukat, stay-upit, sukkanauhasukat ja sukkahousut.

Kyselen siksi koska pidän kauniina ja naisellisena kun naiset näitä käyttävät. Oma vaimokin käyttää suht usein koska pidän niistä.
Mainittakoon, että itse pidän eniten (siis naisella) vanhanajan nailon sukista, jotka kiinnitetään nauhoilla, eivätkä ole niin istuvat, koska ne ei veny oikeastaan lainkaan ja siksi niissä on montaa eri kokoa joista pitää valita. On myös paljon muita nauhoillakin kiinnitettäviä sukkia joita nykyään on enempi ja jotka ovat ehkä mukavampia käyttää. Mutta tämä edellä mainittu siis mun suosikki, vaikka nämä muutkin mainitut ovat hyviä.

Eli jos teitä kiinnostaa kertokaa mitä pidätte näiden käytöstä, mitä olette kokeilleet, minkä värisiä, vahvuisia jne....
Olisi kiinnostavaa tietää.

Joanna

ootkohan ehkä sama joka näitä juttuja kyselee jokaisessa TV:n livechatissä...? on osunut silmään.
ainakin sulla on yhtä hyvin "denit" hallussa.. :lol:
ei millään pahalla, mut pienehköltä pakkomielteen poikaselta toi sun kirjotus kuulostaa.
kyllä munki mies sanoo, et "stay-upit on tosi kivat", mut ei se deneistä ja muista tiedä mitään ja musta ihan hyväkin.
eihän tällasessa kiinnostuksessa sinänsä mitään vikaa ole. kunhan ei mee överiksi....

Mukavaman

No en oo sama mies. Tästä aiheesta en juurikaan ole missään kirjoittanut, eikä se ole mikään pakkomielle, vaan pikemminkin suuri kiinnostuksen kohde.
Myöskään en itse niitä pukisi päälleni, enkä mitenkään palvo niitä.
Monet miehet pitää rintsikoista ja alushousuista, mä pidän enemmän sukista. Ehkäpä pidän ja olen kiinnostunut tavallista enemmän näihin sukkiin kuin muut joihinkin muihin asioihin, kuten rintsikoihin tai pöksyihin.
Ei tää musta mikään erikoinen juttu ole, harvinainen kyllä ja mistään överiksi menosta tässä ei ole kyse. :cry:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat