Olenko normaali + kireä esinahka - Seksi

dr.pepper

Ehkä hieman tyhmä kysymys mutta parempaakaan en keksinyt. Elikkä olen 17 vuotias miehenalku ja aiheena ois mun penis. Se on n.15cm pitkä kovana ja ympärys mitta on n.11 cm. Eli aika normaali vai ? Oon kuitenki runkannut aika pitkään siis joku 5 vuotta mutta aina esinahka päällä ? Eka en tajunnut et eihä se noin mene, mut sit oon kuullu juttuu ja nähny ku kaverit tekee. Sit ku oon nyt täs vähä aikaa yrittänyt saada esinahkaa pois edestä ni se sattuu niin saatanasti et huh huh. Sattuuko se muka niin paljon ekalla kerralla. Siis se ku vetää esinahan terskan taakse. En uskaltanut vetää loppuu asti ku tuntu niin pahalta. Ehdotuksia/Vastauksia/Kommentteja tj. ? Kiitti

ps. Voiko se vaikuttaa et vaik mun muna on ihan normi et mul ei oo paljo karvoi missää ja et mul ei oo ees äänenmurros ohi ? tai emmä tiiä voi olla mut sit mul jäis kyl aika kimee ääni ?

Sivut

Kommentit (26)

kivi

Ei esinahan taakse vetämisen pitäisi sattua.

Esinahka on varmaan liian kireä, jolloin kannattaa mennä lääkäriin. En tiedä, onko tohon mitään muutakaan ratkaisua. Ei toi mikään harvinainen juttu kuulemani perusteella ole, lääkärissä sitä nahkaa voidaan operoida turvallisesti.

figaro
dr.pepper
Se on n.15cm pitkä kovana ja ympärys mitta on n.11 cm. Eli aika normaali vai ? Oon kuitenki runkannut aika pitkään siis joku 5 vuotta mutta aina esinahka päällä ? Sattuuko se muka niin paljon ekalla kerralla. Siis se ku vetää esinahan terskan taakse.
Voiko se vaikuttaa et vaik mun muna on ihan normi et mul ei oo paljo karvoi missää ja et mul ei oo ees äänenmurros ohi ? tai emmä tiiä voi olla mut sit mul jäis kyl aika kimee ääni ?

Olet sen ikäinen, että kehitys jatkuu edelleen. Karvoituksesta ja äänenmurroksesta en siinä mielessä vielä menisi hätäilemään.

Ihmettelen sitä, ette ole esinahkaa aiemmin vetänyt taakse. Etkö edes pestessä? Jos nahan taakse vetäminen sattuu todella paljon, minä näyttäisin penistä lääkärille. Sattuminen ei ole normaalia.

Voi olla, että esinahka on sen verran ahdas, että tarpeen vaatiessa tehtäisiin pieni operaatio nimeltä ympärileikkaus (mikä on varsin yleistä). Ainakin omalta mieheltä on ilmeisesti tästä syystä muinoin (n. 12-13 -vuotiaana) nahka leikattu pois.

(Ja mitä tulee kokoon, minusta varsin normaalit mitat ;)

Lips_

Jos esinahan vetäminen sattuu, on silloin syynä terskan alapinnalla olevan kiinnikkeen kireys. Se on kuulemma aika yleinen juttu. Sinuna menisin kyllä puhumaan lääkärille, joka sitten leikkaa sen. Se on pieni toimenpide.

DemonOfTheDay

mä olen kuullut että esim eka kerta miehilläkin saattaa sattua siinä missä naisillakin juuri sen esinahan taakse vetämisen takia...ja sit pitäis eka kerran jälkeen helpottaa, eli jos et aiemmin ole sitä taakse vedellyt niin saattaa olla ihan normaalia..
mutta jos haluat saada varmuuden niin kysäise joltakin asiasta paremmin tietävältä esim lääkäri (tai isä?? :wink: )

figaro
dr.pepper
ok kiitti näist vihjeist. Koitan eka vetää nahan taakke :D sit katotaan mitä teen jos ei mee... Voikohan nahka revetä :O ?

Kysyin tästä mieheltäni (hänet on ympärileikattu), joka on sairaanhoitaja. Hän sanoi, että kyllä se on mahdollista. Ei tiennyt sanoa, miten yleistä.

Jimmy KImmel
dr.pepper
ok kiitti näist vihjeist. Koitan eka vetää nahan taakke :D sit katotaan mitä teen jos ei mee... Voikohan nahka revetä :O ?

Voi revetä, näin kävi itselleni. Tuolla nahkalla on tapana kyllä venyä ja vanua, eli voit kokeilla sitä venytellä. Ehkä silti kannattaisi käydä näyttämässä sitä lääkärille, arvokas työkalu kuitenkin on kyseessä! :wink:

Mikäli nahkassa on lääkärin mielestä vikaa, niin saat lähetteen urologille, joka antaa tuomionsa mahdollisesta ympärileikkauksesta tai laajennusviillosta. Sinänsä ympärileikkaus on varsin helppo ja nopea homma eli se tehdään päiväkirurgisesti ilman nukutusta. Muutaman tunnin vierailu lääkärissä riittää + tietysti toipumiset päälle.

luomuporkkana

Mulla olis tämmönen onglema että poikaystävällä on liian kireä esinahka. Enkä tiedä tietääkö hän ettei se ole normaalia, enkä viitsi hänelle siitä mitään mainita koska tämä meidän juttu on aika alkuvaiheessa. Että pitäisikö minun vain odottaa ja antaa suhteen edetä siihen asti että viitsisin asian ottaa esille? Itseäni haittaa vähän etten osaa häntä kunnolla tyydyttää, yleensä hän joutuu auttamaan ja se ärsyttää.

Essie
luomuporkkana
Mulla olis tämmönen onglema että poikaystävällä on liian kireä esinahka. Enkä tiedä tietääkö hän ettei se ole normaalia, enkä viitsi hänelle siitä mitään mainita koska tämä meidän juttu on aika alkuvaiheessa. Että pitäisikö minun vain odottaa ja antaa suhteen edetä siihen asti että viitsisin asian ottaa esille? Itseäni haittaa vähän etten osaa häntä kunnolla tyydyttää, yleensä hän joutuu auttamaan ja se ärsyttää.

mulla kans sama tilanne :o

marimma

Miten mä en nyt hiffaa että mistä te tiedätte että on ahtaat esinahat? :) Siis kun ei tullut tuossa luomuporkkanankaan viestissä esiin että se tekis miehelle kipeetä tai haittais muuten miehen elämää..

luomuporkkana

No ei se ainakaan mee sinne taakse, että en sitte tiedä. Eikö sen nyt kumminki pitäis mennä taakse että sen sais kunnolla pestyäki.

Tsein

Ehkäpä marimma tahtoi kauttarantain kysyä, että onko tuo kireä esinahka joku ongelma miehelle vai oletteko vaan sitä mieltä, että mies on epänormaali? Eihän tuolla asialla ole mitään merkitystä, jos siitä ei ole haittaa (esim. aiheuta yhdyntäkipuja).

marimma

Juu no tuotakin tahdoin kysyä. Mutta siis jäin tosissani vaan miettimään että onko se vaan naisen ongelma vai miehen myös :) Ja ongelma tässä tapauksessa on liian jyrkkä sana, pohdinta ehkä enemmänkin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat