Tietämätön. ("takaapäin") - Seksi

Hilavitkutin

Taikka sitten peräti niinkin voi tehdä, että nainen seisoo masu seinää vasten ja mies siellä takana pökkii. Tämä tosin kai on jo astetta haasteellisempi versio. Mutta pyllyä pystyyn niin onnistuupi.

Sivut

Kommentit (17)

tyhmeliini

tyhmeliini esittää tyhmän kysymyksen...kuis helpoiten onnistuu peniksen saaminen sisään...kun tyhmeliinillä ja poikkiksella ei nimittäin tahdo onnistua. en varmaan osaa auttaa niin kun pitäis? vinkkejä, kun poika tahtois hulluna kokeilla ja tää kans :lol:

Kiitoksia jo etukäteen!

k87

meillä oli aluks kans vähän hankalaa. sit tehtiin sillä tavalla että nojasin kyynärpäihin kämmenten sijaan niin alapää on tavallaan eri kulmassa perus konttaus asentoon nähden. doggystyle siis.

en tiedä tajusitko yhtään. aika sekava selitys :lol:

Lintu

Heh, kyllähän ne olkapäät siinä maahan osuu ja pää on sivuttain siinä maassa kanssa. Voihan siinä kyllä olla vaikka miten...kaikki kai löytää omat hyvät tavat toimia :wink:

marimma
k87
meillä oli aluks kans vähän hankalaa. sit tehtiin sillä tavalla että nojasin kyynärpäihin kämmenten sijaan niin alapää on tavallaan eri kulmassa perus konttaus asentoon nähden. doggystyle siis.

Eli siis pylly pystyyn ja muu kroppa patjaa vasten? :D periaatteessa :D

k87
marimma
k87

Eli siis pylly pystyyn ja muu kroppa patjaa vasten? :D periaatteessa :D

kyllä :D ois näköjään selvinny vähemmälläkin kirjottamisella #-o :lol:

Lintu

Alku aina hankalaa...täälläkin oli alkuunsa hakemista, mutta tuolla onnistui, että itse olin "pylly pystyssä" ja nojasin jotenkin olkapäihini ja siten autoin sitten toisella kädellä. Kuulostaa tosi hankalalta, vaikea selittää tuota asiaa, mutta jotenkin noin :). Minun ainakin täytyy laittaa selkä melko notkolle jos ollaan ihan doggystylessä, eli minä olen kontillaan. Paremmin toimii, että olen vähän etukenossa.
Miehillähän on käsite etupillu ja takapillu, mutta itselläni ei ole harmainta aavistusta miten se vaikuttaa ja kumpi itselläni on, heh. Ehkä joku voi valaista :wink:

marimma
k87
miten sinä olkapäihin nojasit? eikös siinä sillon olla turvallaan? :shock: :-s

Mahallaan takamuspystyssä, "polvillaan" ja selkä notkollaan se on vähän niinkun nojaamista olkapäihin :)

wiuhti

Niin...
Kaverini selitti minulle, kuinka hänen poikaystävänsä oli antanut hänelle "takaapäin". Itse olen vielä neitsyt ja kokematon tälläisissä asioissa (eikä tarkoituksena olekaan kiirehtiä), mutta yksi asia jäi vaivaamaan. En nimittäin tiedä, kuinka se on mahdollista. Tajuan kyllä siis, että mies on takana, mutta missä asennossa naisen kuuluu silloin olla?
Ymmärrän kyllä, että tämä kuulostaa typerältä, mutta en kehdannut sitä kaveriltanikaan kysyä.. Asiallisia vastauksia siis toivoisin... :oops:

SunLion
Lips_
[img]http://www.take-it-like-a-man.com/images/doggystyle.gif[/img]

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta tässä on kyllä mennyt osat vähän sekaisin, eli nainen ja mies olisivat toisinpäin. :D

niin no tossa kuvassahan tuo nainen nai miestään strap-on dildolla anukseen...että hiukan väärän kuvan saa.

[img]http://forum48.foppa.fi/images/smiles/iconsex-doggystyle.gif[/img]Tuossa ois doggystyle...Nainen kontallaan ja mies tulee sisään takaa päin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat