Mihin Sperma menee kun.. - Seksi

SunLion
olematon
Nannerl
Suuri osa valuu pihalle, osa siittiöistä kuolee emättimeen ja kohtuun, osa voi eksyä munasarjan luota jopa vatsaonteloon. .

vatsaonteloon?? :shock:
Joo naisella on yhteys sinne, miehellä ei.

Sivut

Kommentit (26)

tinzza

...mies on lauennut naisen sisään? Jos nainen käyttää e-pillereitä ja on yhdynnässä ja mies laukee naisen sisään, mihin sperma menee? Ja poistuuko se mitenkään naisen sisältä missään vaiheessa? Jos poistuu niin miten ja missä vaiheessa?

Jos joku tietää niin olisi mukavaa jos kertoisi. Olen juuri itse aloittanut käyttämään e-pillereitä enkä ole ikinä ollut yhdynnässä ilman kondomia. Enkä aio ollakaan ennen kuin olen saanut vastauksen tähän kysymykseen?

Kiitoksia etukäteen vastaajalle...

Notti

Tinzza: Sperma menee aina kohtuun, paitsi, kun nainen on raskaana tai käyttää pessaria tai vastaavaa ehkäisyä (tosin silloinkin voi vahinko käydä). Eli Sperma kulkee sinne minne sen pitääkin, jotta se voisi hedelmöittää munasolun. Pillereissä vains itä munasolua ei irtoa, jos irtoaa, niin usein kohdunlimakalvo ei olekkaan "elinkelpoismahdollinen" eli munasolu ei pysty kiinnittymään siihen. Kierrukat taas toikivat siten, että joko ne estävät kiinnittymisen tai abortoivat jo alkaneen raskauden. Hormoonikierrukka taas tekee munasolun kiinnittymisen vaikeaksi (mutta ei mahdottomaksi, oma poika siitä todisteena).

Pillerit ovat ihan hyvä ehkäisy raskaudelle, vaikka sata prosenttiset ne eivät ole. Vahonkoja sattuu sillointäkköin pillereiden kanssa. Mutta mikään muu ei ehkäise sukupuolitautien kanssa, kuin kondoomi ja sekään ei ehkäise kaikkia sairauksia (mm. kondyloomaa ei välttämättä pysty ehkäisemään). Vakavampien sairauksien suhteen kondoomi kuitenkin on paras ja varmin suoja.

Toivon, että et ole ollut yhdynnässä ennen e-pillereitä, sillä se ei ole varma ehkäisy, edes silloin kun ehkäisee ns. "varmoilla päivillä".

Lintu

Sperma valuu pois emättimestä, eikä sinänsä "jää" emättimeen. Kannattaa varata paperia tms. lähettyville, kun käyttää ehkäisynä e-pillereitä.

tinzza
Notti
Tinzza: Sperma menee aina kohtuun, paitsi, kun nainen on raskaana tai käyttää pessaria tai vastaavaa ehkäisyä (tosin silloinkin voi vahinko käydä). Eli Sperma kulkee sinne minne sen pitääkin, jotta se voisi hedelmöittää munasolun. Pillereissä vains itä munasolua ei irtoa, jos irtoaa, niin usein kohdunlimakalvo ei olekkaan "elinkelpoismahdollinen" eli munasolu ei pysty kiinnittymään siihen. Kierrukat taas toikivat siten, että joko ne estävät kiinnittymisen tai abortoivat jo alkaneen raskauden. Hormoonikierrukka taas tekee munasolun kiinnittymisen vaikeaksi (mutta ei mahdottomaksi, oma poika siitä todisteena).

Pillerit ovat ihan hyvä ehkäisy raskaudelle, vaikka sata prosenttiset ne eivät ole. Vahonkoja sattuu sillointäkköin pillereiden kanssa. Mutta mikään muu ei ehkäise sukupuolitautien kanssa, kuin kondoomi ja sekään ei ehkäise kaikkia sairauksia (mm. kondyloomaa ei välttämättä pysty ehkäisemään). Vakavampien sairauksien suhteen kondoomi kuitenkin on paras ja varmin suoja.

Toivon, että et ole ollut yhdynnässä ennen e-pillereitä, sillä se ei ole varma ehkäisy, edes silloin kun ehkäisee ns. "varmoilla päivillä".

-------------------------------------------------------------------------------------

Just joo. Aivan. Hyvä. Mutta kun tilanne on tämä: Olen ollut yhdynnässä jo muutaman vuoden ajan ja olen käyttänyt jokaisella kerralla kondomia. Eli en siis ole ikinä ollut ilman kondomia. Nyt sitten hain ja sain pillerit ja olis tarkoitus olla yhdynnässä pelkästään pillerit ehkäisynä. Toki siinä on pienen pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, mutta sehän on ihan mitätön mahdollisuus. No, joten jos olen nyt yhdynnässä ja mies laukee sisälleni...mitä spermoille käy? Minua oikeasti huolettaa se että tuleeko ne spermat sisältäni ollenkaan ulos ja milloin? Mitä niille tässä tapauksessa käy? Eihän ne voi sisällenikään jäädä...toivottavasti.

Menkat loppuu parin päivän päästä ja silloin olisi tarkoitus olla yhdynnässä pelkästään pillerit ehkäisynä.

marimma
tinzza
Just joo. Aivan. Hyvä. Mutta kun tilanne on tämä: Olen ollut yhdynnässä jo muutaman vuoden ajan ja olen käyttänyt jokaisella kerralla kondomia. Eli en siis ole ikinä ollut ilman kondomia. Nyt sitten hain ja sain pillerit ja olis tarkoitus olla yhdynnässä pelkästään pillerit ehkäisynä. Toki siinä on pienen pieni mahdollisuus tulla raskaaksi, mutta sehän on ihan mitätön mahdollisuus. No, joten jos olen nyt yhdynnässä ja mies laukee sisälleni...mitä spermoille käy? Minua oikeasti huolettaa se että tuleeko ne spermat sisältäni ollenkaan ulos ja milloin? Mitä niille tässä tapauksessa käy? Eihän ne voi sisällenikään jäädä...toivottavasti.

Menkat loppuu parin päivän päästä ja silloin olisi tarkoitus olla yhdynnässä pelkästään pillerit ehkäisynä.

Kyllä ne spermat pihalle valuu samantien oikeastaan, siittiöt tai osa niistä vaan jää vielä pyörimään kroppaan pitemmäks aikaa :)

Nannerl

Juu, tosiaan vain pieni määrä spermaa menee itse kohtuun ja sen kautta munanjohtimiin. Suuri osa valuu pihalle, osa siittiöistä kuolee emättimeen ja kohtuun, osa voi eksyä munasarjan luota jopa vatsaonteloon. Joka tapauksessa, siittiöt ennemmin tai myöhemmin kuolevat naisen elimistöön, jolloin makrofagit syövät ja "sulattavat" ne. Eli ihan huoletta vain seksiä e-pillereiden kanssa harrastamaan. Ne siittiöt eivät ole mitenkään vaarallisia :D
Lääketieteellisen kirjallisuuden mukaan siittiöt voivat pysyä hengissä naisen elimistössä noin viisi päivää. Jotkut epävirallisemmat lähteet väittävät, että jopa viikon.

kishuli
Dubyamoa
Pihalle ne valuu, joten varaa sängyn viereen paperia niin ei valu sänkyyn :)

Näinpä juuri ja sitten kipität vessaan ja peset alapään käsisuihkun avulla.
Niin saat ainakin suurimmat möhnät ulos ja vielä voi käyttää pikkuhousun suojaa, jottei housut likaannu. Suurin osa kuitenkin valuu heti pois. :)

Sharon

Lainaus:
Just joo. Aivan. Hyvä. Mutta kun tilanne on tämä: Olen ollut yhdynnässä jo muutaman vuoden ajan ja olen käyttänyt jokaisella kerralla kondomia.

Kai pari vuotta seksiä harrastaneella on ikää sen verran, että käsite painovoima on tuttu? Kyllä se sperma aika äkkiä valahtaa emättimestä ulos pystyasentoon noustessa.
Meillä ainakin on paperia sängyn vieressä. Muussa tapauksessa voi kipittää vessaan, mutta meillä sperma on vikkelää vielä silloinkin ja purskahtaa kyllä aika voimalla lattialle siinä kahdessa sekunnissa mikä mulla kestää vessaan juosta.. :lol:

tinzza

Kiitoksia kaikille vastanneille. Eiköhän tämä ole sitten tällä selvä. Sain vastauksen juuri siihen kysymykseen mihin halusinkin. Ja vastaus oli erittäin tarkka, kiitoksia vain kovasti vielä kaikille!!

marimma
elinainen
Te, jotka käytätte spermapyyhettä, niin onko teillä aina se sama haiseva spermainen pyyhe käytössä? Eiks se mee kauheeseen kuntoon ja kovetu? Sori kun pohdin tällästä :D

Pari kertaa kestää ihan hyvin käyttää :)
Tosin meillä on monesti vaan pieni vanha käsipyyhe tuossa mukana, ja se menee lähes poikkeuksetta aina kerran jälkeen vaihtoon :)

elinainen

Te, jotka käytätte spermapyyhettä, niin onko teillä aina se sama haiseva spermainen pyyhe käytössä? Eiks se mee kauheeseen kuntoon ja kovetu? Sori kun pohdin tällästä :D

marimma

Ei se ihan onneks noin mene :lol:
Ihan vaan riittää että nousee kontilleen (jos ei halua maatessa ponnistaa :lol: ) ja vähän "rutistaa" ja sitten pyyhkeellä pyyhkäsee kaiken mitä siitä irti saa :)

marika_

Meillon melkeenpä aina iso paketti nessuja sängyn vieressä, niitä voi sitten käyttää ja viedä veskiin kunhan siitä jaksaa (ettei tarvi heti karata sängystä mihinkään). Kyllä sitä tosin tulee vielä vähän veke kunhan nousee seisomaan, mutta käydään yleensä suihkussa seksin jälkeen, joten siinä ne viimesetki lähtee.

Ja en tiedä miks toi pyyhejuttu nauratti mua kauheesti, siis ei sinänsä huonompi idea ollenkaa, mut mun tuli vaan mieleen kivasti kuva kun joku niiku "synnyttää" sitä spermaa siihen pyyhkeeseen semmosessa jalat koukussa asennossa :lol:

joo älkää kysykö.. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat