pahan makuinen penis - Seksi

HaniBuBBeli

Välillä sen ei tarvitse edes olla "likainen" kun se haisee sellaiselle. Mutta onneksi on ukko tajunnut että suihkun kautta :wink:

Sivut

Kommentit (19)

Kristalli

Heips,

Olen harrastanut lähes vuoden verran poikaystäväni kanssa täydellistä seksiä, ja kokeilleet kaikenlaista. Olen ottanut häneltä monet kerrat suihin ja hän minulta ja muuta sellaista. Pidän suihinotosta ja joskus otan mieheltäni suihin ihan yllättäen. Pystymme avoimesti puhumaan kaikista asioista, myös seksiin liittyvistä, mutta nyt on tullut pieni ongelma, enkä tiedä kuinka voisin siitä sanoa poikaystävälleni. Nimittäin, välillä kun otan poikaystävältäni suihin, hänen peniksensä maistuu hyvin pahalle. :? Välillä tämä ilmenee sen jälkeen kun hän on käynyt vessassa ja kun tulee takaisin tarkoituksena on harrastaa seksiä ja hän pyytää minua ottamaan suihin, tiedän että penis maistuu silloin hyvin epämiellyttävältä, mutta en kehtaa sanoa että en ota, koska silloin hän alkaa kyselemään miksen ja jos siinä vaiheessa sanoisin että maku on epämiellyttävä häneltä varmasti menisi halut. :roll: Ja kun oikeasti pidän suihinottamisesta todella paljon, en vain tällöin kun se maistuu epämiellyttävältä. Miten siis voisin sanoa että se ei loukkaisi häntä. Tai onko jotain muita neuvoja.

Kiitos jo etukäteen

Miffy

No höh, kyllä sen nyt voi sanoa että maistuu pahalle, en mä ainakaan suuhuni pahanhajusta vehjettä ottais.

Ehkä asia parantuisi paremmalla hygienialla...?

figaro

Voithan ilmaista asian hyvin hellävaroen "käypäs kulti ensin pesulla.." tai sitten ehdotat yhteistä suihkua :) Käy esileikistä sekin ;)

fortuna

Meillä oli vähän aikaa sitten aivan sama homma. Mä kuitenkin enempiä ajattelematta sanoin vain hänelle, että voisiko hän pitää paikkansa puhtaina, ja se tehosi. Tosin tällainen menettely ei kyllä varmastikaan sovi kaikille, mutta ei mun poikaystäväni tuosta ainakaan pahastunut, oli vaan kiitollinen kun sanoin. Toisaalta sitten jos sinulla tosiaan on tapana ottaa häneltä suihin ihan milloin vain sattuu, niin asiaa voi olla vaikeampi hoitaa, koska tuskin kukaan mies tai nainenkaan jokaisen vessareissun jälkeen alkaa sukuelimiään huuhtomaan.
Hyvä idea kuitenkin on tuo jo edellä mainittu esileikkinä toimiva yhteinen suihku :)

SunLion

No jos mies tulee kuselta vessasta, voit kyl ihan reippaasti sanoa että viittisiks vähän ensin pestä niin saat jotain extra nannaa ;)
Eipä se pesemätön muna muutenkaan musta hyvältä maistu, saati pesemätön ja kusinen.

MiuMiu*

Kyllä siitä voi sanoa!
Meillä mies usein hikoilee töissä (varsinkin näin kesällä...) ja hikinen penis haisee ihan kauheelle...joten jos miestä haluttaa ennen suihkussa käyntiä niin sanon vaan siihen, että "käypäs ensin pesulla" silleen hellällä äänellä, jolloin mies ei voi loukkaantua.

Miltzu

Eihän tuohon ole muuta ratkaisua kuin se, että kultasi käy pesulla ennen seksiä. Tai ainahan voit ehdottaa, että menette yhdessä ja sä peset ne kriittiset paikat. :wink:

Jimmy KImmel
SunLion
No jos mies tulee kuselta vessasta, voit kyl ihan reippaasti sanoa että viittisiks vähän ensin pestä niin saat jotain extra nannaa ;)
Eipä se pesemätön muna muutenkaan musta hyvältä maistu, saati pesemätön ja ****.

Niinpä. Suoraan sanot vaan, että käyppä hulauttamassa vähän vedellä, niin suikkari muuttuu huomattavasti miellyttämmäksi! Ei siitä kenenkään pitäisi suuttua.

sopuli

Kyllähän nyt omalle poikakaverille ptää voida sanoa, että jos pissimisen jälkeen suuseksiä haluaa, niin pesulle ensin...

Ei musta tollasten asioiden sanomisessa ole mitään kummallista.

pinni

]

taki
Jokaisella on oikeus puhtaaseen penikseen! Ei oo paha homma sanoa, että käy beibi pesulla ensin.

mutta sanoa asia kiltisti, eikä töksäyttää.. mies ei ehkä silloin suutu:D

mutta luulis, että mies ymmärtää asian itsekkin. tuskin mieskään haluaa mennä tuonne alakertaan puuhailemaan suullaan, jos et ole käynyt pesulla..

caddy

Olen ite kans välillä huomannut tätä mutta nykyään ennen iltaa (sillon kun olemme toistemme luona) sanon vain "muista pestä pikkuveikka" ja se pesee sen, tai samaan aikaan suihkussa ollessa pesen sen itse, nyt se on oppinut kyllä pesemään sen aina vessassakäynnin yhteydessä kun on mun kanssa. :DD

missness

Kuules nainen, aja omaa etuasia ja pyydät miehesi nätisti pesulle ja perustelet vaikka sillä, että kerrot nauttivasi puhtaan pelin imemisestä kaksin verroin.

Ja meilläkin poitsu pesee kyllä pelinsä aina vessassa käydessään kun on seurassani, ihan vaan jos vaikka onni olisi pelissä ja saisi suukkihoitelun, joka on erittäin todennäköistä ;>

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat