orgasmi tai ei mitään...? - Seksi

Jimmy KImmel

Ainoa "konkreettinen" asia, johonka orgasmin aiheuttamia tuntemuksia edes voisin verrata, on aivastus.

Joko mun orgasmit on ihan p*skoja, tai aivastukset jumalattoman hyviä... :wink:

Sivut

Kommentit (33)

Maruchka

Itse en ole ikinä aikaisemmin saanut orgasmia, kuin masturboidessa. En siis suuseksissä (yhdynnästä ei kokemusta), mutta taidanpa tietää syyn siihen nyt. Siitä yksinkertaisesti puuttui aina tunteet, en siis rakastanut niitä miehiä. Oman poikaystäväni kanssa sain heti, ja se kyllä yllätti. Olin vähän asennoitunut niin, että saattaisi orgasmi jäädä väliin mutta kuinkas kävikään.

Ja muuten, jossain cosmossa oli juttua juuri orgasmin saannista, että sen voi "opetella" saamaan. Tuntemalla itsensä ja vartalonsa tarpeeksi hyvin ja tuomalla tämän mukaan rakasteluun.

*EM*

Itse olen saanut orgasmin sormettamisesta ja nuolemisesta, muista ei ole vielä kokemusta. se tunne on jotenki niin upea! Minun koko kroppa jännittyy kun saan orgasmin ja ääneni alkaa värisemaan ja jalat menevät helposti pois alta.. en uskalla edes nousta seisomaan muutamaan minuttiin :D

Miffy
Maruchka
että sen voi "opetella" saamaan.

Tää on vissi juttu. En mä ainakaan saa jollen yhtään mieti asiaa. Toisaalta runkatessani olen halutessani täysautomaattinen; oikealla tavalla sen tehdessäni ei mee kun puol minuuttia ja orkku tulee. Kätevää esim. kirjaston vessassa.

KRedit-
hysteria
itse en saa orgasmia, en niin millään, mutta nautin silti seksistä, vaikka oisihan se kiva lisä siihen nautintoon

odota innolla sitä ekaa kertaa. tuntuu mahtavalta :)

liv

voisiko joku kertoa miltä orgasmi tuntuu? tyhmä kysymys kyllä, mutta kun itse tyydyttäessäni tulee se... ´kohta´ jolloin supistelee ja seksi ei enää huvita. Orgasmilta kuulostaisi, muttei siinä mitään erityisen hyvää oloa tms tule. :?

liv

Tietämättömänä (neitsyenä) mietin tässä, että mitä tapahtuu, kun EI saa orgasmia? Siis yhdynnässä. Eikö ole mitään muita mahdollisuuksia, kuin orgasmi tai ei mitään? :shock:

maaruli

Siis kyllä hyvältä voi tuntua ja nauttia ilman orgasmiakin. Itse en oo saanu piiitkään aikaan, mutta silti koen sellaisen rentoutumisen ja onnen tunteen seksin jälkeen ja se purkautuu usein itkuna...

figaro
liv
Tietämättömänä (neitsyenä) mietin tässä, että mitä tapahtuu, kun EI saa orgasmia? Siis yhdynnässä. Eikö ole mitään muita mahdollisuuksia, kuin orgasmi tai ei mitään? :shock:

Hyvä seksi on kautta linjan nautinnollista. Aina se ei pääty orgasmiin, mutta se on hyvä tavoite :) Ja sitä lähemmäs tavoitetta pääsee, mitä avoimemmin pystyy puhumaan kumppanin kanssa haluistaan ja siitä, mikä tuntuu hyvältä.

Chelle

Mie en saa yhdynnässä ellen tee itse samalla, mutta eipä tuo ole nautintoa vähentänyt. Eli siis voi nauttia ilman orgasmiakin (tai sitten sen kanssa)! Ei se orgasmi ole ainoa nautinnollinen asia.

kiwa

Onhan siinä. Harva nainenhan tulee edes rakastellessa.Itse ainakin nautin vaikka ei tulisikaan =) koska pidän seksistä tosi paljon eikä se tuleminen siinä oo tarkeintä. ensin mies tekee saa multa tulemaan ja sitten aletaan vasta touhuumaan=)

Miffy
liv
voisiko joku kertoa miltä orgasmi tuntuu?

Ei tuo oo tyhmä kysymys. Mutta vaikeetahan se on kuvailla... En muista sinänsä ekaa orkkuani, mutta itse sen itselleni aiheutin ja siitä lähtien siihen aktiivisesti pyrin. Se oli jotain, mikä tuntui ihan v*tun hyvälle ja mitä on vähän vaikea verrata mihinkään. Se on jollain lailla äärimmäinen hyvänolon tulvahdus, jonka valtaan joutuu kokonaan; millon mä huudan ja jännityn, millon meen ihan veltoks, joskus taas sätkin ku mikäkin. En mä ainakaan osaa tähän hätään paremmin kuvailla :)

sussu
liv
voisiko joku kertoa miltä orgasmi tuntuu? tyhmä kysymys kyllä, mutta kun itse tyydyttäessäni tulee se... ´kohta´ jolloin supistelee ja seksi ei enää huvita. Orgasmilta kuulostaisi, muttei siinä mitään erityisen hyvää oloa tms tule. :?

Mä oon ite miettiny just samaa. En oo koskaan saanu orgasmia, mut viimeaikoina kun olen itseäni tyydyttänyt yhtäkkiä supistelee alapäässä todella voimakkaasti, muttei oikeen muuta. Onkohan se siis todella lievä orgasmi vai mitähän lienee..? Supisteleeko siellä alapäässä orgasmin aikana?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat