Naisen suuseksisuoja (?) - Seksi

figaro

Törmäsin toisaalla termiin "pimppaliina", mikä lienee sanan heittäneen oma nimike kyseiselle liinalle.

Heitin tuonne Seksi-topicin hyötylinkkeihin suuseksiin liittyvän linkin. Samaisessa linkissä on myös kerrottu suojasta, joka laitettaisiin naiselle emättimen, klitoriksen tai peräaukon eteen ennen kuin kumppani antaa suuseksiä. Tämä siis ehkäisee mahdollisten tautien tarttumisen naisen alapäästä miehen suuhun.

Onko kuinka monella ollut moiset liinat käytössä ja millaisia ne ovat olleet noin kokemuksena? Itse en ollut aiemmin edes tuollaisesta kuullut :roll:

Sivut

Kommentit (26)

Lania

Mä oon joskus kuullu, mutta en kyllä ikinä että niitä olis joku käyttäny. Ehkä sellanen joskus yleistyy yhtä yleiseks kun kortsu, mut eiköhän teoriassa joku elmukelmu aja saman asian. Siitäkin oon kuullu!

PinkPanther

Hah, miekin luin viime viikolla jo tuosta pimppaliinasta, oletan että samalta taholta ollaan siitä luettu! :D Hauska nimitys...

Oon kyllä kuullut tuollaisesta, koulussakin (lukiossa) on kerrottu, mutta en ole törmännyt, enkä siis myöskään käyttänyt. Enkä ole keltään kuullut että olisvat käyttäneet... Mitenköhän pitkään tuollaisia naisille tarkoitettuja suuseksisuojia edes ylipäänsä on käytetty, vai ovatko ne ihan tämän vuosituhannen juttuja. Oon kyllä kuullut että sivusta auki leikattu kortsu toimisi hyvänä suuseksisuojana, mutta sellaistakaan ei ole tullut käytettyä.. :roll:

figaro

Kuulema myös jotkut kivat pikku stringit suojana... hoh. :roll:

Tuo yhteys missä törmäsin kyseiseen nimitykseen, aiheutti hieman mielessäni hilpeyttä. Oli näet kyseinen neitokainen, jolle kumppani oli ottanut esiin tuon liinan, suutahtanut ja jättänyt homman siihen :D

PinkPanther
figaro
Kuulema myös jotkut kivat pikku stringit suojana... hoh. :roll:

Tuo yhteys missä törmäsin kyseiseen nimitykseen, aiheutti hieman mielessäni hilpeyttä. Oli näet kyseinen neitokainen, jolle kumppani oli ottanut esiin tuon liinan, suutahtanut ja jättänyt homman siihen :D

Joo, samasta paikasta oon lukenut :D

Jimmy KImmel
figaro
Itse en ollut aiemmin edes tuollaisesta kuullut :roll:

Perinteisinhän versio tuosta taitaa olla halkaistu kortsu.. :? Kokemusta ei ole pimppaliinoista, elmukelmuista eikä halkaistuista kortsuistakaan. En ole myöskään kaveripiirissäni ikinä näistä kuullut. Suikkareita kyllä jaamme hyvinkin auliisti... :shock:

Jimmy KImmel

Nyt kun oikein tarkemmin asiaa alan miettimään, niin on se maailman luokan ihme, että en ole ainuttakaan seksitautia sairastanut! :shock: Yhdynnän suhteen oon aina ollut h*lvetin tarkka eli kumi on ollut itsestäänselvyys sillä saralla, mutta nuo suikkarit puoleen jos toiseen... :oops:

Yleensä tytöt ovat itse ottaneet yhdynnän käydessä ajankohtaiseksi puheeksi nuo kortsut, mutta suikkareiden ollessa kyseessä (antavana/ottavana) ei ole ikinä kukaan ottanut asiaa esille, tai siis puheeksi... :wink:

Jimmy KImmel

Sikäli mikäli foorumin tyttöjä rapsat kiinnostaa, niin voisitte edes sponsoroida nuo välineet mulle... Työn voin sitten tehdä ihan ilmaiseksikin pienintäkään mielihyvän tunnetta tuntematta, jos kerran pakko on... :lol:

Cadillac

Kerran olen tuollaisen liinan nähnyt. Olin ihan että wtf... Oli muistaakseni liila, tehty jostain kumin tapaisesta venyvästä ja noin nenäliinan kokoinen.

Käyttökokemuksia ei ole. :lol:

ziik

hmm .. no ei se suikkari varmaan ainakaa enää samalta tunnu jos tuollaista käyttää , ei jostain syystä innosta ollenkaan :? tosin paha mennä tuomitsemaan kun ei ole kokemusta .

figaro
ziik
hmm .. no ei se suikkari varmaan ainakaa enää samalta tunnu jos tuollaista käyttää , ei jostain syystä innosta ollenkaan :? tosin paha mennä tuomitsemaan kun ei ole kokemusta .

Heh.. tästä tulee mieleen miehet ja kondomi :D

Jzzu

Jostain syystä tuo suojautuminen on kuitenkin todella tärkeää uuden kumppanin kanssa, tuntui se miltä hyvään. :wink:
..myös suuseksissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat