Paksu, tahmea vuoto? - Seksi

ninnin

Niin eli otsikossa tuliki selväks, oon huomannu että alapäästä tulee silloin tällöin todella paksua ja tahmeaa valkoista vuotoa. Poikakaveriki huomas seksin aikana :oops: elikkäs osaako joku sanoa mitä tää on?

Kommentit (15)

SnowWhite

mulla on kyllä ihan sama. oon miettiny itekki mutta ei oo mitää oireita että olis tulehdus. ajattelin että johtuukohan sitte pillereistä. vaikka muutaman kuukauden vasta ollut ja pillereitä syönyt jo kumminkin 8kk.

kurkku

itseltäkin tulee paksua.. mutta se tulee yleensä melko harvoin, yleensä kun kuukautiset on alussa. mistä se hiivasieni sitten tulee ja miten sen voi hoitaa? kamalaa jos olis hiivasieni tulehdus. :(

juliaa

minun tietääkseni hiivasieni tulee (jokaiselle?) naiselle joskus, hoidetaan apteekista saadulla lääkekuurilla 3pv aikana. ite hoidin just loppuun se, katotaan auttaako mihinkää! :)

sopuli
kurkku
pitäiskö mun puhua tosta vuodosta jollekin?!

Ainahan sanotaan, että pitäs käydä lääkärissä, kun epäilee hiivatulehdusta ekan kerran, mutta ei täällä ainakaan silloin päässy lääkärille. Hoitajalla kävin, joka sano ihan samaa, mitä itsekin olisin osannut sanoa eli koita hiivalääkettä ja jos auttaa, oli tulehdus hiivaa. Jos ei auta, tule uudestaan.

Että niin mä tekisin... :) Ja muista hoitaa myös mies!

Maikki85

mullakin tulee aina välillä tota paksua valkosta vuotoa, mut ei se hiivasieni taida olla, kun ei kutise eikä kirvele..

Ja tosiaan, jos ekaa hiivasientä epäilee niin ehdottomasti lääkäriin, ettei käy niin kuin mulla että itsehoitolääkkeen hain apteekista, koko sieni vaan paheni ja alapää kirveli ihan sikana ja siitä lähtien on tullut välillä runsahkoakin valkosta vuotoa..
Ite hiivasieni tapauksissa soitan gynelle ja pyydän häntä kirjoittamaan puhelinreseptin suunkautta otettavasta sienilääkkeestä.. Auttaa mua varmasti ja paremmin

Laurentsia

mulla on sama juttu mutta ei mitään tulehdus oireita. ite oon yhdistäny asian siihen kun harrastaa seksiä ilman kondomia. seuraavana päivänä tulee paksua valkoista mömmöä housuihin, pelästyin eka kovasti että mitä hätänä mutta kun sama toistu seuraavan suojaamattoman yhdynnän jälkeen poikaystäväni kanssa, oletan tämän olevan sisälle jäänyttä spermaa joka ei jostain syystä ole heti tullut ulos. :)

marimma

Kyllä täällä tuota paksumpaa tulee ihan ilman suojaamatonta yhdyntääkin :roll: Ja olen ollut huomaavinani että se riippuun kierrosta. Tietyssä vaiheessa tietynlaista ja toisessa vaiheessa toisenlaista. Vaan enpä ole sen tarkemmin pistänyt merkille että onko se alussa, lopussa vai puolessa välissä..

egyptilaiset

Mitä haittaa siitä hiivasienestä on? Jos ei oo esimerkiks kutinaa tai kirvelyä tai muuta mikä suoraa haittais elämää? Eli onks se jotenki vaarallista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat