Orgasmin valehtelu? - Seksi

Q89

väärin se valehtelu aina on, tai ainakin useimmiten. Itse muutaman kerran näytellyt orgasmin, en tiedä menikö täydestä, mutta pahalta on itsestäni tuntunut sen jälkeen. Miksi sitten olen näytellyt, sen takia että kullalleni ei tulisi huono olo. siis ettei se tuntisi itseään huonoksi. Hän kun on semmoinen jääräpää, ettei usko vaikka sanoo että tykkäsin tosi paljon, vaikka en tulluukkaa ja että se ei johdu siitä. monilla muillakin varmaan vastaavan laisia tilanteita.

Pahalta tuntuu huijaaminen kumminkin... Ja parhaani mukaan koitan välttää sitä.

Sivut

Kommentit (28)

Asphyxia
iLsKi
Abigail
Entäs, jos ei vain yksinkertaisesti pysty saamaan orgasmia miehen kanssa? Kyse ei siis ole siitä, että mies tekisi jotain väärin tai olisi itsekeskeinen sängyssä. Joskus tekisi vain mieli palkita hemmo kovasta uurastuksesta...

Oon täs asias samaa mieltä. Mun mies on hyvä sängyssä ja saan orgasmeja yhdynnässä. Mut, täytyy tunnustaa et en oo ikinä lauennu suuseksin aikana, en nykysen enkä entisten kans. Mun mies kuitenki antaa tyydyttävää suuseksiä ja koska en laukea, ni esitän orgasmia et päästäis panemaan, koska kiihotun kuitenki nuolemisesta tosi paljo.. En tee mielestäni väärin, koska ketään ko. asia ei loukkaa.

Mun mielestä toi on todellakin väärin. Teidän koko suuseksi perustuu valheeseen, eli puolet seksielämästä perustuu valheeseen. Toi on ihan anaalista, mun mielestä tosi törkeetä. Ei se sun miehes varmaan itseään jojoon vetäis vaikket nuolemisesta saakaan. Mun mielestä pitää ehdottomasti tietää kumppanista tollaiset asiat että se seksielämä ylipäätään toimii.

iLsKi
Abigail
Entäs, jos ei vain yksinkertaisesti pysty saamaan orgasmia miehen kanssa? Kyse ei siis ole siitä, että mies tekisi jotain väärin tai olisi itsekeskeinen sängyssä. Joskus tekisi vain mieli palkita hemmo kovasta uurastuksesta...

Oon täs asias samaa mieltä. Mun mies on hyvä sängyssä ja saan orgasmeja yhdynnässä. Mut, täytyy tunnustaa et en oo ikinä lauennu suuseksin aikana, en nykysen enkä entisten kans. Mun mies kuitenki antaa tyydyttävää suuseksiä ja koska en laukea, ni esitän orgasmia et päästäis panemaan, koska kiihotun kuitenki nuolemisesta tosi paljo.. En tee mielestäni väärin, koska ketään ko. asia ei loukkaa.

Suzanne

Ehdottomasti väärin. En ole koskaan feikannut. Jos saan niin saan, se on molemmista kivaa, muttei kumpikaan siitä harmistu jos en saakaan. Typerää olisi silloin feikata.

Klara

Mun mielestä väärin varsinkin vakisuhteessa. Miten voisi sitten myöhemminkään saada orgasmin, jos aina näyttelee ja asiat jatkuu samalla lailla? Ja kannattaa miettiä haluasiko itse olla siinä asemassa, että toinen valehtelisi orgasmin saamisensa.

Sokeri

olen aina ihmetellyt tätä koko termiä orgasmin feikkaaminen,se tuntuu jotenkin käsittämättömältä.

ehkä tätä mun ihmetystä tietyllä tavalla lisää se,etten ole koskaan ollut kiinnostunut kokemaan esimerkiksi yhdenillanjuttuja,vaan pitkä ja elinikäinen suhde on tavoitteena ollut aina. tähän kun ajattelisikin liittää orgasmin feikkaamista,niin menisi jokseenkin yli ymmärryksen. sama se mistä valehtelee,huono omatunto siitä silti tulisi jos alkaisi valehtelemaan omalle puolisolleen. plus että tietenkin siinä saa sen hallan vielä omaan nilkkaankin.

Asphyxia
Klara
Mun mielestä väärin varsinkin vakisuhteessa. Miten voisi sitten myöhemminkään saada orgasmin, jos aina näyttelee ja asiat jatkuu samalla lailla? Ja kannattaa miettiä haluasiko itse olla siinä asemassa, että toinen valehtelisi orgasmin saamisensa.

Hyvin sanottu.

Yhden illan jutuissa mä kyllä ymmärrän orgasmin feikkaamisen (vaikka itse en koskaan ole sitä tehnyt), mutta vakisuhteessa se on tosiaan vaan itselle huono asia, ja epärehellisyys on aina persiistä.

Beatrix

Onko orgasmin valehtelu oikein vai väärin? Olisi kiva tietää toisten mielipiteitä, kun mulla ja poikaystävällä oli kauhea kiista, kun olin rehellinen ja sanoin, etten saanut. Enköhän itse tiedä paremmin sainko vai en.. :evil: Argh!

Katjuska

Mielestäni valehtelematta paras! :lol: Mitä turhaan sitä teeskentelemään ja esittämään saamistaan, siinä vaiheessa jos miehesi sen tajuaa riita saattaa olla erittäin suurikin..

SooZ

siis, äijäs väitti että sait vaikka itse sanoit että et? :lol: voi noita miehiä..

Itse olen kyllä syyllistynyt tuohon teeskentelyyn mutta pidemmän päälle siitä on hallaa itselleen. Seksi on ihan nautinnollista ilmankin. Tosin orgasmi kyllä kruunaa kaiken ja itse olen huomannu ärtyväni jos en saa :lol: pienestä se on kiinni välillä..

Sonkku

Ei valehtelu kannata. Jos ei saa, niin ei sitten saa. Onhan se mukavaa jos orgasmin saa, mutta valitettavasti itse en sitä aina saa, mutta en sitä silti ole teeskentelemään alkanut.

Jzzu

Orgasmista valehtelu on väärin sekä toiselle että itselle.
Ei sitä ikinä tule sen parempaa saamaankaan jos toinen kuvittelee jo tekevänsä oikein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat