koko arveluttaa - Seksi

Miffy
Jimmy KImmel
Lausahdus koolla on väliä, on horov*ttuisten naisten keksimää propagandaa! :lol:

Tai sitten se on pienimunaisten miesten epätoivoista itsensäkorostamista :lol:

Sivut

Kommentit (28)

Mariel

no ehkä se aluksi on vähän pettymys mut kyl siihen tottuu, aikaa tosin saattaa mennä hieman :wink:
ja seksi tietenkin helpottuu ja asentovaihtoehtoja varmasti enemmän tuon uuden kanssa

Jimmy KImmel
Rahel
Jimmy KImmel
Omasta mielestäni kyseessä on kokonaisvaltainen vaikutelma: miltä iso kalu tuntuu sisällä, kädessä tai suussa, näyttää pystyssä, lepotilassa tai housujen pulltuksena jne... Siis edellyttäen, että tosiaankin saa kiksinsä nimenomaan siitä isosta meisselistä.

Ja sinä tiedät tämän, koska...??? :wink:

Eipäs saivarrella! Oli kyllä sen verran jäätävä piikki, että tarvii Rahelille antaa oikein piste. :wink: :lol: Lizzie voinee antaa toisen pointsin silmäniskun oikeaoppisesta käytöstä..? :D

Sovelsin ihan omia näkemyksiäni koskien esmes naisten takapuoliia... Niitäkin on eri mallisia, kokoisia näköisiä, värisiä jne. Tietynlaisesta kun tykkää, niin mikään muu ei tuo vastaavaa tyydytystä! Siinä sitten kohdistaa niitä valtavia odotuksiaan johonkiin hyväksi havaittuun takalistoon ja kasassa onkin kokonaisvaltainen juttu.

Jimmy KImmel

Lausahdus koolla on väliä, on horov*ttuisten naisten keksimää propagandaa! :lol: Tuo ei ole mun keksimäni, vaan ihan yleisessä käytössä oleva lausahdus. Se voi tosiaankin olla ihan yleisessä käytössä, vaikka te ette sitä olisikaan ennen kuullut... :wink:

Itse voin ihan hyvin kuvitella ja uskoa, että jos joku tyttö on päässyt ison mutterin makuun ja siitä nauttii todella paljon, niin ei hän enään saa pienemmästä vehkeestä samaa tyydytystä, vaikka ei itse missään määrin "väljä" olisikaan. Vaikka kuinka lantionpohjanlihaksia treenaisi ja asentoa vaihtaisi, niin tuskin saa enää siitä pienestä niitä kiksejä, vaikka seksi sinänsä hyvältä tuntuisikin. Omasta mielestäni kyseessä on kokonaisvaltainen vaikutelma: miltä iso kalu tuntuu sisällä, kädessä tai suussa, näyttää pystyssä, lepotilassa tai housujen pulltuksena jne... Siis edellyttäen, että tosiaankin saa kiksinsä nimenomaan siitä isosta meisselistä.

Jollekkin muulle voi taas siirtyminen isosta pienempään olla askel kohti parempaa seksiä ja tyydytystä, kun ei tarvi varoa tietyissä asennoissa jne. Eivätkä kaikki yksinkertaisesti ole ison meisselin perään, onneksi! On meillä pienimunaisillakin vielä toivoa! :lol:

single-playing

ennen olin sitä mieltä että koolla ei ole väliä, mutta se johtui pelkästään siitä että en ollut saanu isoa..että kyllä sillä on väliä.

mun exällä oli normaalin alarajoilla, tämän hetkisellä kumppanilla on ISO..siis tosi iso (alkais olla hyvät suihinotto-vinkit tarpeen :D). vähän vaan arveluttaa että miten koskaan voi enää "tyytyä" keskikokoiseen ku on saanu niin isoa ja niin hyvin käytettynä.mut isokin voi olla kuin pahin painajainen jos sitä ei osaa käyttää oikein.

Suhfeli

Lainaus:
Lausahdus koolla on väliä, on horov*ttuisten naisten keksimää propagandaa!

Olen kolmen pojan kanssa harrastanut yhdyntää ja minun mielestä sillä koolla on väliä, kuten myös seksin laadulla (joka paranee jos uskaltaa kertoa poikaystävälleen mistä tykkää). En kyllä tosin pidä itseäni horov*ttuisena :lol:

Jimmy KImmel
Miffy
Jimmy KImmel
Lausahdus koolla on väliä, on horov*ttuisten naisten keksimää propagandaa! :lol:

Tai sitten se on pienimunaisten miesten epätoivoista itsensäkorostamista :lol:

Propagandaa ja itsensäkorostamista kaikki tyynni! :lol:

ranskalainen leppäkerttu

No, kyllä sillä koolla on väliä, muttei niin kauan kun on kuitenkin suht normaalin kokoinen penis. Ongelma voi olla sekä liian pieni että liian suuri penis.
Mulla on sellaisia kokemuksia, että ensimmäiselläni oli melko iso, ja seksi sattui melkeinpä joka kerta aluksi, ja monet asennot olivat mahdottomia :/ voi myös johtua siitä, että olimme molemmat aika kokemattomia (tai hyvin kokemattomia :D) tai että olin vielä niin "tiukka" :lol: Joka tapauksessa, nykyiselläni on pienempi, mutta tuntuu sopivan minulle paljon paremmin :) Olen tosin joskus miettinyt, miltä tuntuisi harrastaa seksiä hänen kanssaan nyt, kun kokemusta ja tietoa siitä mitä itse haluaa, on kertynyt enemmän :D olen myös ollut jätkän kanssa jolla oli melko pieni, ja se ei myöskään ollut unelmien täyttymys.. mutta luulenpa että se on kyllä kiinni niin paljon kaikesta muustakin, suuresti esim. tunne puolesta, ettei sitä pelkän miehen peniksen koon perusteella voi arvioida onko seksi hyvää vai huonoa.

Ja sanonpa vielä, että miehet ovat kyllä usein liian epävarmoja peniksiensä koon riittävyydestä. Ei todellakaan tarvitse olla yli 20 senttinen mela että pystyy tyydyttämään naisen! Mieheni on kertonut minulle ajatelleensa että hänellä on aika pieni, vaikka hän on siinä suurinpiirtein keskimitoissa. Ja ihan riittävä minulle. todellakin. :)

Rahel
Jimmy KImmel
Omasta mielestäni kyseessä on kokonaisvaltainen vaikutelma: miltä iso kalu tuntuu sisällä, kädessä tai suussa, näyttää pystyssä, lepotilassa tai housujen pulltuksena jne... Siis edellyttäen, että tosiaankin saa kiksinsä nimenomaan siitä isosta meisselistä.

Ja sinä tiedät tämän, koska...??? :wink:

Joanna

Ei se koko kaikkea ratkaise. Itelläni oli puol vuotta suhde jätkään, jolla oli aika jäätävän iso vehje. Sillon oli aina lähinnä paikat tosi kipeenä, tosin oli kyllä sellanen tunne, että on saanut paljon ja isoa. En mä silti itse lauennut kuin ehkä 2-4 kertaa koko aikana, vaikka seksi olikin ihan hyvää ja värikästä. Nykyisellä on pienempi (suht normaalikokoinen) ja vaikka ihan aluksi kieltämättä olikin hiukan tottumisvaikeuksia, niin hyvin on pärjätty. Ei runno vaan ottaa mutkin paremmin huomioon. Olen suoraan sanoen jopa hämmästynyt; koskaan en oo saanut näin helposti ja lähes joka kerta orgasmia. Tekniikka rules.. :wink:

Siu

Mulla olis sellanen pieni "ongelma": kun edellisellä poikaystävällä oli todella iso, ja nykyiselläni todella pieni verrattuna exän omaan... En ole vielä nykyisen jätkän kanssa seksiä harrastanut ja se hiukan arveluttakin, että tunnenko "mitään" ku exälläni oli niin iso?! :?
Kertokaahan jos jollakulla on samanlaisia kokemuksia kuin mulla ja miten ootte niistä "selvinny" ja mikä on ollut lopputulos :wink: ...

Adax

No jos nykyiselläsi kuitenkin on ihan normaalin kokoinen kalu, niin tuskin mitään ongelmia syntyy.
Luultavasti yhdyntä nyt vain helpottuu kun ei tarvii ainakaan pelätä että sattuu.. jos siis oikeasti iso exälläsi oli.

Lumi~

itellä kävi niin että kun edellisellä oli niin iso niin ei seuraavan huomattavasti pienempi oikeastaan tuntunut missään...

mutta niinhän sitä sanotaan että ei se ole aina se koko vaan se miten sitä käyttää....

sinuna kyllä testaisin ensin.. sittenhän tiedät etkä tarvitse muiden mielipiteitä asialle..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat