vagina orgasmi? - Seksi

vasilisa

Mä luulin ettei vaginaorgasmeja voi saada... mut Janoucin Orgasmikirjasta inspiroituneena menin kokeilemaan, ja kyllä vaan onnistuu. tosin dildon kanssa, en tiedä jaksaisiko poikaystävä kauaa oikeaa tahtia :wink:

Mutta tuota kirjaa kyllä suosittelisin kaikille, hyviä ja käytännöllisisä vinkkejä! Minulla toimi pelottavankin hyvin, onnituin ekaa kertaa laukeamaan pojan kanssa, jihuu!!

Sivut

Kommentit (57)

hennuska

jeps, mä yritän katsoo, kiittos! :)

en vaan aina älyä kaikkee niist teksteistä mitkä netis on, aattelin et jos joku sais täällä mua autettua ku oon nii blondi :D

Pampsu

Riippuu kai monestakin asiasta tämä vaginaorkku. Yki kuitenkin tärkeimpiä on niitten "ilolihasten" kunto. Minulla nämä syvältä tulevat orkut alkoivat yleistyä (olipas virallinen sana.. :roll: ) hankittuani geishakuulat treenauksen avuksi. :wink:
Uudessa Cosmossa on tästä lihaskunnon kohentamisesta, sekä geishakuulien käytöstä paljonkin tarinaa. :shock:

E

Minä olen aina saanut molempia, mutta ei se mielestäni voimakkaampi ole klitorisorgasmiin verrattuna.

Yhdynnässä siis saan, kun väännän itseni siihen asentoon, että stimuloi juurikin g-pistettä (jos se siis sen perusteella tulee, eihän tuokaan ole niin sanottua), ja jännitän lantionpohjalihaksia ikäänkuin.
Vähän hankala selittää :lol:

Rahel
vasilisa
Mä luulin ettei vaginaorgasmeja voi saada... mut Janoucin Orgasmikirjasta inspiroituneena menin kokeilemaan, ja kyllä vaan onnistuu. tosin dildon kanssa, en tiedä jaksaisiko poikaystävä kauaa oikeaa tahtia :wink:

Mutta tuota kirjaa kyllä suosittelisin kaikille, hyviä ja käytännöllisisä vinkkejä! Minulla toimi pelottavankin hyvin, onnituin ekaa kertaa laukeamaan pojan kanssa, jihuu!!

Hmm, mielenkiintoista. Täytyypä lueskella tuota kirjaa. Mä oon jotenkin ollut siinä luulossa, että useimmat ei ikinä saa vaginaorgasmia ja oon tavallaan luovuttanut tuon suhteen jo nyt. Täytyypä tutustua asiaan paremmin. :wink:

aada
Tingus
Ja asentoki oli semmonen, että ois hyvinki mahdollista että g-piste sai osuutensa.. :wink:

Mitä asentoja voisitte suositella kiihottamaan tota g-pistettä? :D Haluis kans kokeilla..

Tingus

Mä oon kerran (luullakseni) saanut orgasmin g-pistettä kiihottamalla. Ihan täysin g-pisteestä se ei kuitenkaan tullu, vaan klitoriskin oli osaltaan auttamassa..

Ihan tavallinen klitoris orgasmi se ei voinu olla, sillä se oli niin paljo voimakkaampi kuin koskaan ennen.. Ja asentoki oli semmonen, että ois hyvinki mahdollista että g-piste sai osuutensa.. :wink:

Cadillac

Mä en muunlaisia saakaan! :o Ois ihan mielenkiintoista saada tuommonen klitorisversiokin...... :? Pitänee tutustua alan kirjallisuuteen.

Notti

Mizz, kantsii hankkia sitten pienemmät. Isoimmat yleinsä tarkoitettu, kun lihaksisto ei ole kunnossa. Lihaksia vois jumppailla istuessaan ja kävellessään, ilman kuulia. Itselläni on kuulat, mutta en tykkää harkata niiden kanssa, joten treenailen pitkin päivää ilman kuulia. Itse olen synnyttänyt kolme lasta ja noiden lihaksien treenaaminen pitäisi aloittaa viimeistään, kun tulee raskaaksi, koska lihaksisto on ihan risana synnytyksen jälkeen.

Saan orgasmin rakastellessa. Hoksasin asian eräänä kertana, kun yritin miettiä kuumeisesti kauppalistaa harrastaessamme seksiä ja leikkimällä lahnaa :twisted: kun olin ukolle niin kiukkuinen.

Voimakkaimman orkun tosin olen saanut pehvan ja klitan yhtäaikaisesta stimuloinnista. Nyt vaan odotellaan sitä omaa asuntoa ja äänieristystä, jotta pääsee tuotakin kokeilemaan uudestaan.

Jimmy KImmel
annu
Toisaalta, tuo kesken seksin kuoleminen vois olla aika ikävää sille vastapuolelle (sehän voi jäädä vaikka sen kuolevan tyypin alle ja jos se kuolija on huomattavasti kookkaampi, niin eihän sen alta pääse edes pois... ) :roll:
Ratsastus kunniaan... :lol:

Mizzz
Pampsu
Riippuu kai monestakin asiasta tämä vaginaorkku. Yki kuitenkin tärkeimpiä on niitten "ilolihasten" kunto. Minulla nämä syvältä tulevat orkut alkoivat yleistyä (olipas virallinen sana.. :roll: ) hankittuani geishakuulat treenauksen avuksi. :wink:
Uudessa Cosmossa on tästä lihaskunnon kohentamisesta, sekä geishakuulien käytöstä paljonkin tarinaa. :shock:

Minäkin hommasin nuo geishakuulat reilu kuukausi sitten orgasmin toivossa :wink: ovat vaan aika isot, vaikea sanoa onko niistä hyötyä. Hieman epäileväksi olen tullut. Luulisin että ne auttaa lähinnä synnyttäneitä.
Mutta miten on Pampsu oletko sinä synnyttänyt? ootko minkäaikäinen?

annu
Jimmy KImmel
Tuo jää kyllä Jimmy-darlingilta väliin, sillä kuolen viimeistään nelikymppisenä isona, lihavana ja irstaana sikana sydänkohtaukseen kesken seksileikkien hemaisevan parikymppisen blondin kanssa. :lol: Toisaalta taas, eipä olisi maailman p'askin tapa täältä lähteä! :wink: Toiset kuolee syöpään ja muihin ikäviin juttuihin, mutta JImmy ottaa ilon irti kuolemastakin! 8) Mä oon valovuoden muita edellä elämän salojen oivaltamisessa... :shock:

Tuo voiskin olla monen miehen suosikkitapa kuolla. Tosin ei ehkä vielä 4-kymppisenä, voihan sitä myöhemminkin vielä päästä hemaisevan parikymppisen blondin sänkyyn, jos tuuri käy.

Toisaalta, tuo kesken seksin kuoleminen vois olla aika ikävää sille vastapuolelle (sehän voi jäädä vaikka sen kuolevan tyypin alle ja jos se kuolija on huomattavasti kookkaampi, niin eihän sen alta pääse edes pois... ) :roll:

Lintu

Luulen, että olen saanut vaginaorgasmeja muutamia kertoja. Tuntui ihan erilaiselta kuin klitorisorgasmi, mutta hyvältä. Silti en usko, että lantionpohjanlihaksillakaan olisi ollut mitään erityistä osuutta orgasmiin, vaan ollessani päällä penis osuu jonnekin emättimen takaseinämään (ehkä yläseinämään?) ja kun poikkis tarpeeksi nopeaan tahtiin työntelee, tuntuu ihan taivaallisen hyvältä. Siellä on sellainen erityinen piste, tuntuu vähän pepussa ja emättimessä... onko muilla tällaisesta kokemuksia?

Jimmy KImmel
vasilisa
Kun nyt aloittaa, voi 80v mummona (tai vaarina) olla todellinen orgasmiguru joka laukeaa joka hengityksellä :twisted:
Tuo jää kyllä Jimmy-darlingilta väliin, sillä kuolen viimeistään nelikymppisenä isona, lihavana ja irstaana sikana sydänkohtaukseen kesken seksileikkien hemaisevan parikymppisen blondin kanssa. :lol: Toisaalta taas, eipä olisi maailman p'askin tapa täältä lähteä! :wink: Toiset kuolee syöpään ja muihin ikäviin juttuihin, mutta JImmy ottaa ilon irti kuolemastakin! 8) Mä oon valovuoden muita edellä elämän salojen oivaltamisessa... :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat