kuinka kauan? - Seksi

Jzzu
kurkku
"
june
Harmi kyllä minun poikaystävälläni on nautinto kiinni siitä isosta O:sta'

iso O ?? nolottaa, mitä se meinaa..:D :oops:
itse yleensä otan hetken, sillä leukani ei vain kestä.. :(

Iso O = Orgasmi

Sivut

Kommentit (23)

kurkku

"[quote author="june"]Harmi kyllä minun poikaystävälläni on nautinto kiinni siitä isosta O:sta'

iso O ?? nolottaa, mitä se meinaa..:D :oops:
itse yleensä otan hetken, sillä leukani ei vain kestä.. :(

Zazzix

joo... kauanko otatte yleensä suihin ennenkuin mies laukeaa? omalla kullalla menee mielestäni aikast kauan :( leuka alkaa yleensä sattumaan jo paljon ennen sitä. kuinka kauan teidän täytyy yleensä "puuhailla" että mies saa

papuna

ei meille aina laukee vaikka suuhun saakin puskee niin harvoin :wink:

kyllä silti aina ihan loppuun asti kokeillaan.
kannattaa koittaa välistä sit vaan vaikka käsin ja antaa "suun" levätä...

Zazzix

eihän se mies sitä stressaa :D itse ehkä vähän.. tulee kurja olo jos on esim tilanne ettei voi olla yhdynnässä mutta haluaisi silti antaa rakkaalle nautinnon.. ja sitten ei siinäkään onnistu niin hyvin.
täytyy sitten ottaa se kunnon alku lämmittely siihen mukaan... jos ei sitten menis niin kauaa :)

Miffy

Nautintoa voi olla myös ilman sitä mälliäkin, älyttömän voimakastakin. Lähinnä sitä mietin, että jos ei tule, niin ei tule - mitä siinä tilanteessa väkisin runnomaan?

Mariel

mutta eikö puheenaihe ollut että kestää, ei ettei tulisi

itse ainakin koen, että olisin halunnut pysytä enempään, jos leuka- tai poskikivut tulevat ennen laukeamista. on vaan niin huikea tunne kun saa hoideltua kultansa loppuun asti <3

ja se mällipitoinen nautinto on ollut tähän asti oikein sopivan voimakas, ei olla vielä ehditty tutustua tantraseksin saloihin tai vastaaviin :)

Miffy

joo, kunhan herättelin kesksutelua ettei ole sitä ainaista "koita kestää treenaa suihinottamista tee sitä tee tätä". esitin siis kysymyksiä. kuten sen, että miksi aina pitäisi edes laueta.

meillä ei kyllä kauaa kestä. tosin mies pystyy rakastelemaan vaikka tunteja, mutta tulisi kyllä aiks hiton lyhyessä ajassa suuseksissä jos sellaiseen ainoastaan pyrkisimme.

june

Harmi kyllä minun poikaystävälläni on nautinto kiinni siitä isosta O:sta, muuten jää vajaaksi. Aikaa kuluu vaihdellen viidestä minuutista kahteenkymmeneenkin riippuu miten kiihottunut mies on.. Itselläni on vähän ongelma, etten koskaan saa suuseksissä, koska jännitän, että tulemiseni kestää niin kauan, että poikaystäväni kieli kipeytyy.. :oops: Kyllä se ainakin harmittaa.....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat