mahakipu seksin jälkeen? - Seksi

SnowWhite

aattelin tässä kysästä että onko samanlaista kellään muulla kun seksin jälkeen alkaa särkeä jalkoja ja selkää aina iha hirveesti. ei siis heti seksin jälkeen vaan yleensä muutaman tunnin päästä. sit se kestää monta tuntia. mikähä on vikana? vai onko ihan normaalia.. :shock:

Sivut

Kommentit (29)

makupala

jeps, eli nyt vasta viime aikoina on esiintyny semmonen ongelma, että melkein välittömästi seksin jälkeen mua koskee ihan vietävästi mahaan. se kyl häviää noin tunnin sisään, mut mietin silti et mistä tällanen vois johtua? jostain asennosta? kellään muulla samanlaista?

makupala

missä kohassa...hmm.. en oo tätä pahemmin ajatellu, mut siis tuolla alavatsan puolella nyt siis ainaki. ja itestä tuntuu et kipuu on erityisesti sen jälkeen, kun jätkä on tullu takaa päin?

Miffy

Jooh, mua joskus sattuu ihan siinä heti yhdynnässä, jos jostain tietystä kulmasta harrastellaan, sattuu siis just tonne alavatsaan, tosi alas. Oon aatellu et se johtuu siitä, et vehje menee liian syvälle.

PinkPanther

Sellanen kylmä vihlasu tuntuu ainakin miula seksin aikana, jos osuu liian syvälle, ja just tuohon kohdunsuulle.. Ja sen jälkeen voi olla vähän kipuja lopun päivää. VArovaisuutta hommiin :wink:

jessi
PinkPanther
Sellanen kylmä vihlasu tuntuu ainakin miula seksin aikana, jos osuu liian syvälle, ja just tuohon kohdunsuulle.. Ja sen jälkeen voi olla vähän kipuja lopun päivää. VArovaisuutta hommiin :wink:

toisaalta sattuu, toisaalta tuntuu hyvälle... :P Ei mulla kyllä tunnu enää yhdynnän jälkeen.

PinkPanther

niin, se vähän riippuu millä tavoin on osunut :) Jos on osunu oikein tökkäsemällä ni en kyllä nautinnosta ole kiljaissut... :shock: :D

kuosi

Mulla on samaa ongelmaa joskus.Tietääkseni ennen menkkoja (plus aikana ja jälkeen) kohdunkaula lasketuu jonkinverran,joten siihen myös saa tökkästyä helpommin. Itelläni ainakaan ei tulee mieleenkään seksiä harrastella takaapäin,just ennen ku menkat on tulossa tai kun ovat juuri loppuneet.sattuu niin s***a****I.

figaro
makupala
jeps, eli nyt vasta viime aikoina on esiintyny semmonen ongelma, että melkein välittömästi seksin jälkeen mua koskee ihan vietävästi mahaan. se kyl häviää noin tunnin sisään, mut mietin silti et mistä tällanen vois johtua? jostain asennosta? kellään muulla samanlaista?

Suoli voi olla herkkä ja kipuilla. Ovulaation aikaan sekä menkkoja ennen voi olla vatsa herkempi. Sitten on tietenkin mahdollista, että joku tulehdus aiheuttaa kipua.

mimppu

Mul on kans muutaman kerran oli yhdynnän jälkeen maha niin kipee et oon vaan ollu kippuras ja itkeny suht pitkäänki, vaik ite toiminnan aikan ei oo ollu mitään ongelmii. Tiiä sit mikä ollu.

taizu

Mulla on ottanut tuohon oikealle puolelle.. miltei kyljelle. Iskee oikea tuskanhiki ja oksetus enkä voi olla kuin vasemmalla kyljellä.

Mutta tuohon kipuun taidan olla itse syypää, en tahdo olla kovin rauhassa jos saan vallan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat