Lelujen otto "leikkeihin" ja miehen suhtautuminen - Seksi

PassionFlower

Yh.. mikä biisi..

Nii.. mutta aiheeseen.. Kyllä me kullan kans käytetään leluja sänkytouhujen mausteena silloin tällöin.. muutama päivä sitten viimeksi otin dildon mukaan..

Ite en muistaakseni ekalla kerralla ottanut mitenkään enemmän puheeks sitä että otetaanko leluja mukaan, vaan sitten siinä kesken leikkien nopeasti kysäsin, jotenkin oli itsestään selvyys tämän ukkelin kohalla :) ..
Mutta kannattaa toki puhua, jos tuntuu ettei ole aivan varma toisen mielipiteistä asiaan!!

Ei muuta kun kissa pöydälle ja sitten leikkimään :P !!

Sivut

Kommentit (20)

figaro

Meillä käytetään silloin tällöin pientä vibraa mukana. Oikein kiva lisä hommaan ja itse ainakin tulen nopeammin :)

Kannattaa suoraan kysäistä miehekkeen mielipidettä asiaan. Käytte vaikka yhdessä ostamassa, ellet sitten tilaa jostakin.

Tapsu

Ite haluaisin kokeilla vibran kanssa. Joskus kysäisinkin sit poikaystävältä että mitä mieltä ite on.. Sanoi että hän ei sinne sänkyyn sitten enää tulee, siellä on vaan yks patukka ja se on hänen :D Voi että.. Täytyy nyt vielä tossa joskus muuton jälkeen kokeilla maaperää että josko sittenkin..

Walbu

Mun poikaystävä totesi joskus muinoin että joskus nuorena oli kavereidensa kanssa tullut sellaiseen tulokseen, että "se suhde olis sitten siinä jos sängyssä olisi joku seksilelu mukana." Pidin äijälle pienen puhuttelun ja vetosin siihen, että miltä siitä itsestään tuntuisi jos pitäisi yrittää laueta seksin aikana silleen, ettei peniksen päähän ja terskaan koskettaisi ollenkaan vaan hinkattais ainoastaan kiveksistä. Turhauttaisko? Koska sitähän perusyhdyntä naiselle on, ei siinä yleensä kosketa niitä kohtia jotka on herkimpiä. Turhauttavaa, ja se kannattaa sanoa miehelle.

Meillä on nykyään vibra ihan ahkerassa käytössä yhdessä, ja se on aika tärkeä osa minun seksistä nauttimistani. Kannattaa puhua sille miehelle. Mua vaan jotenkin ärsyttää tuo ajatus ettei nainen saisi nauttia mistään muusta kuin siitä miehen patukasta...kun ei se valitettavasti yleensä välttämättä riitä...

Jos et saa selkeää vastausta vaan ainoastaan tuollaista "niii..." hyminää, osta vibra ja ota se sänkyyn mukaan. Jos kinaa tulee, voit todeta että yleensä vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Jimmy KImmel

Onneksi meille miehille sekä pojille tai ainakin osalle meistä on kunniatehtävä ja oikeastaan velvollisuus tuottaa naiselle nautintoa. Se on kivaa ja yleensä kyseinen "vaiva" maksaa itsensä takaisin (lue: saa lisää hyvää seksiä ja varsin usein :wink: ). Eli leluja mukaan ihan vaan vaikka kokeilun halusta tai jopa suoranaisesti nautinnon lisäämiseksi! :D

Vinkiksi voisin sanoa sen, että vibraattorin olisi hyvä olla oikeaa vehjettä pienempi, ettei rupea äijä paran mielikuvitus tekemään tepposia... :wink: Siinä saattaa epävarmempi miekkonen alkaa maalailemaan piruja seinille omasta "riittämättömyydestään"...

figaro

Allekirjoitan tuon Walbun kommentin. Jimmy toi myös hyvän pointin esille: osta mieluummin vaikka sormivibra, joka on tarkoitettu vain klitoriksen kiihottamiseen. Ei saa ainakaan itsetunto kolausta ;)

Jimmy KImmel

Saa se vibra tai mikä tahansa härdelli isohkokin olla, mutta mieluusti tosiaankin pienempi kuin itse herra jorma. :lol: Joskus pikkupoikana tosiaankin stressailin tuon asian tiimoilta, mutta sitten sisäistin kuuluisaan kliseen eli ei se koko, vaan kuinka sitä käyttää... :lol: :lol: :lol:

Mutta lelut on kivoja ja itse niistä ainakin kiksit saan... Jostakin syystä haaveilen suikkarin antamisesta rouvalle sauvan säestämänä. Se olisi syntisen kiihottavaa. :oops:

Pilvinen

meillä se oli tuo herra joka asian ekan kerran otti esille. Hän halusi että hommaisin jonkun seksilelun jolla se sitten voisi leikkiä :) heh.. itse en olisi niin välittänyt, mutta kukapa hyvästä seksistä ja nautinnosta viitsii kieltäytyä :wink: ja heräsi siinä sitten vähän itselläkin uteliaisuus ja kokeilun halu.
No hommattiin sitten dildo yhdessä ja sitä on jonkun verran käytetty yhdessä sekä yksin.
Ja aivan mahtavaa on se kun käyttää dildoa samaan aikaan kun ottaa suihin. aah mikä nautinto. :wink:

miksa

meillä on ollut kauan aikaa kaksikin sauvaa . ensimmäinen oli sellainen perus jelly pienekö aika kova sauva. sen kanssa eikimme useasti alkuaikoina. sitten ostin reilusti isomman enkä ainakaan itse ole murehtinut että se on isompi kuin omani.

vaimo aluksi epäili sen mahtuvan mutta kun vähän liukkaria käyttää niin kyllä on kuulemma " ihanan iso" tykkää käyttää sitä itsekkin ja itsekin kiihotun siitä kun saan katsoa vaimoni ratsastavan sillä. normaalisti hän kuitenkin haluaa saada ennen orgasmia oikean kalun sisäänsä ja kyllä kiva on yhdessä sitten saada yhtäaikaa orgasmi.

suosittelen yhdessä ostamista ja käymistä sex kaupassa vaikkapa.

mau_

meillä se on tuo poikaystävä kuka niistä dildoista puhuu että pitää hankkia, itteääki haluttais joku "väline" hankkia, mutta poika on vielä paljon innokkaampi.

Emmily_
Tapsu
Ite haluaisin kokeilla vibran kanssa. Joskus kysäisinkin sit poikaystävältä että mitä mieltä ite on.. Sanoi että hän ei sinne sänkyyn sitten enää tulee, siellä on vaan yks patukka ja se on hänen :D Voi että.. Täytyy nyt vielä tossa joskus muuton jälkeen kokeilla maaperää että josko sittenkin..

Älä ota "patukkaa", vaan jonkun muun mallinen tärisijä! ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat