Sadomasokismia vai väkivaltaa? - Seksi

jenna*

Hei,

Haluaisin kuulla sellaisten mielipiteitä, jotka tietävät s/m seksistä. Mitä minulle tapahtui?

Eikö master/sub -suhteeseen kuulu keskinäinen kunnioitus? Master kunnioittaa subiaan? Eikä tee mitään mistä ei ole ennalta sovittu? Toisen rajoja ei ylitetä? Jos ylitetään, eikö kyse silloin ole pahoinpitelystä? Turvasanasta sovitaan aina ennen sessiota ja master kunnioittaa sitä? Myös toisen kokemattomuutta on kunnioitettava ja otettava se huomioon? Eikö tälläiseen suhteeseen kuulu myös toisesta välittäminen ja tunteet? Suoranainen tai välillinen painostaminen asioihin joihin toinen ei ole valmis on hyväksikäyttöä? Samoin toisen tunteilla leikkiminen?

Minulla oli lyhyt suhde erään miehen kanssa vuosia sitten. Hän on naimisissa. Pidin hänestä kovasti, fiksu ja huumorintajuinen kaveri. Tavatessamme hän sanoi, että hän voi joskus tulevaisuudessa hyvin kuvitella lähtevänsä, sitten kun lapset on isompia. Häneltä puuttui liitostaan kertomansa mukaan yhtä paljon hellyyttä kuin seksiäkin. Aloimme kirjoittelemaan uudelleen puolitoista vuotta sitten. Lähes vuosi meni ennen ensimmäistä tapaamista. Tässä vaiheessa etsin ja halusin suhteesta ensisijaisesti ystävyyttä. Oli mukavaa pitää yhteyttä ja kirjotella. Yhteydenpito oli niin tiivistä, että jäin siihen ”koukkuun”. Kirjoittelut kääntyivät jossain vaiheessa master/sub -leikkeihin. Pidin sitä ensin ihan vaan nettihöpöttelynä. Ennen en edes fantasioinnut aiheesta. Kirjoitellessamme asia alkoi kiehtomaan minua. Nimenomaan lievä alistuminen miehen tahtoon. Pidin asiaa lähinnä henkisenä juttuna. Keskustelimme asiasta ja olimme samoilla linjoilla, minä en nauti kivusta yhtään eikä hän siitä että toiseen sattuu. Piiskasessioista olimme molemmat sitä mieltä, että siitä vaan jos kaikki osapuolet haluaa ja ketään ei vahingoiteta, mutta kumpikaan meistä ei voinut edes kuvitella haluavansa sellaista. Näin puhuttiin, mutta ilmeisesti ei ollutkaan totta hänen kohdallaan. Ihan aluksi ei puhuttu edes kevyestä läpsyttelystä. Ne tulivat juttuihin vasta tapaamisten myötä miehen aloitteesta. Mies sanoi silloin, ettei alistaminen ole hänelle missään nimessä väkivaltaa, jos nyt ei pientä kämmenellä pepulle läpsyttelyä oteta huomioon.

Sitten tapasimme ensimmäisen kerran lähes neljään vuoteen. Sain kutsun haastatteluun. En kuitenkaan tajunnut minne menin. Luulin meneväni tapaamaan HÄNTÄ, mutta paikalla olikin MASTER. Sain eteeni haastattelulomakkeet ja siitä asiat etenivät ensimmäiseen sessioon. Olisin toki voinut lähteä pois, mutta olin niin yllättynyt etten ymmärtänyt mitä tapahtui ja mitä pitäisi tehdä. Tapaamisen jälkeen kerroin tämän miehelle useaan otteeseen. Jos olisin lähtenyt pois, suhde olisi loppunut kaikilla tavoin, tämä oli myös niissä haastattelulomakkeissa.

Tämän jälkeen tapasimme pääasiassa muissa merkeissä pari kertaa. Sen jälkeen kaksi kertaa master/sub -leikkeihin liittyen. Toiseksi viimeisellä kerralla hän läpsi minua pepulle kämmenellä ja viivottimella, sanoin ettei saa enää, hän lopetti vähäksi aikaa. Myös jälkeenpäin sanoin, että läpsiminen meni vähän yli ja vähempikin riittää. Viimeisellä kerralla hän piiskasi minua pajuvitsalla. Se oli kamalaa. Itkin ja valitin. Se oli täysi yllätys. En ollut suostunut piiskalla piiskaamiseen. Puhuimme piiskaamisesta, mutta käsitin sen vain kevyeksi kämmenellä läpsimiseksi. Yhden kerran hän puhui piiskalla piiskaamisesta todeten "jos olisi kunnon piiska jäisi siitä jäljet moneksi päiväksi" ja silloin kielsin. Kämmenellä läpsimiseen olin suostunut ja sanonut haluavani sitä nimenomaan sen takia, että hän siitä nautti ja haluan miellyttää. Sanoin, etten itse saa siitä seksuaalista nautintoa. Sanoin nauttivani siitä, että hän nauttii. Piiskaamisen aikana en kietänyt häntä. Olin shokissa. Hän oli sanonut joskus aikaisemmin, että voi antaa turvasanan, mutta jos sitä käytän se tarkoittaa sitä, että kaikki sessiot loppuvat. Pelkäsin sen lopettavan myös kaiken yhteydenpidon. Sanoin luottavani häneen täysin, kuten teinkin.

Anaaliseksi tähän hakkaamisen jälkeen oli kovin rajua, hän nautti myös siitä selvästi. Toisella kertaa ei käyttänyt edes liukkaria vaikka pyysin. Sanoin hänelle, etten kestä enää ja yritin pois, hän piti minua hiuksista kiinni, ei lopettanut heti, vasta kun kyllästyi. Alun perin olin jo sanonut, etten välttämättä suostu anaaliseksiin, pelkään sitä. Ensimmäisen kerran anaaliseksiä oli toiseksi viimeisellä tapaamisella, silloin hän oli varovainen. Myös sen jälkeen sanoin, etten välttämättä suostu jatkossakaan. Hän totesi, että pyytää kerran jos sitäkään, sitten käskee ja ottaa. Hänen mukaansa pieni pelko pitää nöyränä. Hän sanoi jossain yhteydessä, että voin pyytää lopettamaan, mutta siihen ei välttämättä reagoida pyydetyllä tavalla. Hän on myös sanonut, että kivusta valittaminen periaatteessa vituttaa häntä. Hän sanoi myös, että niskoittelusta voi olla seurauksena vielä ankarampi rangaistus. En uskonut hänen olevan tosissaan, ajattelin kommenttien olevan roolipeliä. Jos olisin arvannut, en ikinä olisi mennyt tähän tapaamiseen. Kävin lääkärissä kuusi päivää tapahtuneen jälkeen ja lääkärintodistus näistä piiskan jäljistä on.

Kaiken tapahtuneen jälkeen hän kyseli hyvin tarkasti tietääkö kukaan, että olin tapaamassa jotain miestä. Hän otti minua kurkusta kiinni ja sanoi että koska kukaan ei tiedä hänen olevan minun kanssa, hän voi vaikka murhata minut, pyyhkii vain sormenjäljet ja häviää. Hän hävitti puhelimestani edellisenä iltana siihen lähettämänsä tekstarit. Tämä oli hänen mukaansa vitsi. Pelkäksi pelleilyksi sitä en todella kokenut. Pelästyin ja minusta on tullut säikky, en tiedä mihin hän loppujen lopuksi kykenee. Suhteemme toki loppui tähän hakkaamiseen.

Mitä olette mieltä? Onko hän oikea master, vai hölmö joka kuvittelee olevansa, vai kenties täysi sadisti? Vai onko tämä vain omaa hölmöyttäni ja oma vikani? Ainakin se on, että lähdin tähän suhteeseen ja kuvittelin hänen välittävän ja että saisin läheisyyttä ja ystävyyttä! Tapaamisillamme tämän puolen vuoden aikana hän oli minua kohtaan julma ja suorastaan epäinhimillinen myös session päätyttyä. Ajattelin sen kuuluvan asiaan, niin pitääkin olla. Hän halasi vain pyydettäessä, silloinkin korkeintaan kerran. Jos yritin itse, vastaus oli ”mitä sä siinä lääpit, kävin juuri suihkussa”. Pidimme hyvin tiiviisti yhteyttä ja puhuimme kaikenlaisista asioista ja siksi luulin hänen kuitenkin välittävän ja pitävän minua edes ihmisenä. Olen ollut yksinäinen vuosi kausia ja kärsinyt siitä todella paljon. Yksinäisyydestä johtuen ajauduin suhteeseen, vaikka joskus jopa tajusin asian mielettömyyden. Minulla oli monta päivää tapaamisten jälkeen niin paha ja ahdistunut olo. Mutta en minä pystynyt kieltätymään enkä halunnut, kaipasin niin toista ihmistä. Yritin keskustella hänen kanssaan tapahtuneen jälkeen. Hän oli vain kiinnostunut siitä oliko hänen aiheuttamansa jäljet jo hävinneet. Sanoi, että on kyllästynyt "kitinääni" turhasta. Tapahtunut on kuulemma täysin minun syytäni. Minä en kieltänyt ja minä halusin tätä suhdetta. Totta. En kieltänyt, koska olin lamaantunut. Halusin suhdetta, mutta en toki enää tämän jälkeen. Ja vaikka onkin johonkin lähtenyt, niin käsittääkseni kuitenkin on oikeus lopettaa jos siltä tuntuu missä vaiheessa tahansa. Mielestäni toisen itkun pitäisi kertoa viimeistään, että on menty liian pitkälle. Hänen mielestään valitus kuuluu asiaan.

Kommentit (8)

nasu23

kyllä kuin luin tota noi et toi kyl menee iha ilmiselvästi raiskauksen puolelle.Sun pitää tehä rikosilmotus ja kerrot siel just sellai mite toski. Kyllä toi mies käytti sua hyväksee ja voi käyttää viel monta muuta naista. Voimia sulle ja ota elämästäs kii ja alota vaikka uus harrastus :wink:

SunLion

poliisi.fi

tee heti rikosilmotus....tuo on raiskausta jossei lopeta kun pyydetään. Ja juuri tuollanen väkivaltanen naiminen...esim. et halua ylipäätänsä anaaliseksiä ja hän tekee sen entistä pahemmin uudestaan (ilman liukkaria, auts!).

olematon

hui kamala :!: kuulostaa aivan sairaalta! Ihan oikeesti munat poikki tollaselta... päästään vialla koko äijä. Aina pitää olla turvasana ja jos sen jompikumpi suustaan päästää pitää LOPETTAA.

keiju

huh! täytyy ihan haukkoa henkeä :shock: Tuo oli väärin siis todella väärin sinua kohtaan! olen samaa mieltä kuin edellisetkin! Ensiksi se lähestymiskielto ja sitten se syyte pahoinpitelystä/raiskauksesta.. todella pelottavia nuo jotkut ihmiset :?

kuuneito

:(
Kamala kokemus.. Mies on päästänsä vialla. Sadomasokismi ja S/M-leikit mä ymmärrän jos tilanne on kuitenkin just turvanasanan voinnin kontrollissa ja molemmat nauttii, mutta tuollainen kohtelu ei missään nimessä oo oikein ja en todellakaan ymmärrä miten tuosta voi nauttia. Vastaus kysymykseen :väkivaltaa.

Samaa mieltä Rahelin kanssa. Lähestymiskielto ensin ja sitten mietit syytettä pahoinpitelystä! Esim. tuo sun kuristamisesi ja uhkailusi ei ainakaan oo enää roolileikkiä.

Uskon että tulet saamaan kaipaamaasi läheisyyttä ja hellyyttä tulevaisuudessa, muttet tältä ihmiseltä. voimia eteenpäin.

Rahel

Mä en hirveesti näistä jutuista tiä, mutta eikö master/sub-jutuissakin ole kuitenkin monia tasoja? Jotkut harrastavat sitä pelkästään seksin yhteydessä ja joillekin se on mukana kaikilla elämän osa-alueilla? Ilmeisesti tämä tyyppi oli aika syvällä näissä m/s-jutuissa, kun toi haastattelulomakkeetkin ensimmäiseen tapaamiseen... Kyllä tuon miehen olisi kyllä pitänyt tajuta, missä sun kanssasi menee raja. Kannattaa varmaan ihan ensimmäisenä hankkia lähestymiskielto ja sen jälkeen miettiä syytettä pahoinpitelystä. Et varmasti ole tämän ihmisen ensimmäinen uhri.

miss.

Kyllä mulle tulee tunne, että kyseinen mies oli päästään vähän pipi. Luultavasti tutustunut ahkerasti kaikenlaiseen s/m-materiaaliin ja sen myötä kuvitteli olevansa master kuten vaikkapa joissain hc-leffoissa, joissa alistujan itku ja valitus voi kuulua kuvaan.

En suuremmin s/m-seksistä tiedä mutta kyllä mun käsittääkseni siihen kuuluu aina turvasana :?. Siks kait tollasta pitäskin harrastaa semmosen ihmisen kanssa, johon voi varmasti luottaa (en tarkoita, että sinä oisit jonkun tuntemattoman mukaan lähtenyt, kun mainitsitkin, että luotit mieheen).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat