Naisen ejakulaatio - Seksi

Mimm@

Ennen en tiennyt sooloillessani mitään asiasta.. Luulin että oli vaan pissahätä... Pitkän sooloilun jälkeen tulee, eikä meikäläiselle ole kovin harvinaista.. mutta ihanan kostea tapahtuma jokatapauksessa, johon ei kyllästy :wink:

Sivut

Kommentit (61)

Ebichu

Herran jestas, koin tämän sooloillessani yksi ilta, enkä edes huomannut tapahtunutta ennenkuin kunnolla lopetettuani (onneksi). Tiesin että tämä on "harvojen herkkua", joten en millään lailla osannut odottaa, enkä kyllä toivoakaan tuota. Kirkasta, ja ihan semmosta normikiimaliiman hajuista, en maistellut :D

josefiina^

minullekkin on kerran käynyt tämä Ejakulaatio, mutta silloin en kyllä tiennyt että mistä ihmeestä se johtuu ja mikä se oli ja nyt kun luin tämän keskustelun niin selvensi asiaa huomattavasti ja se oli todella kiva! :wink:

eMaria

Kerran on päässyt näin tapahtumaan, se oli sellainen harras ja pitkä suusessio poikaystävän toimesta. En tajunnut mitä tapahtui, ihmettelin vaan miten olin niin kostea.. :D Neste oli kirkasta ja aika neutraalin tuoksuista.
Ihanin tunne ja orgasmi ikinä, sen jälkeen menikin kymmenisen minuuttia, että jaksoin/pystyin/halusin liikuttaa eväänikään..

Toista kertaa odotellessa.. :D

k87

meille kävi näin eilen :D ihan fiilareissa rakasteltiin sylikkäin ja sit olikin ihan märkää. meni lakana pyykkiin ja patjaa piti jokunen tovi hinkata :D

mutta siis tämmönen kysymys: tarkottaako ejakulaatio "automaattisesti" orgasmia? mä kun en (tietääkseni) oo kaskaan saano orgasmia, mut oon ejakuloinu muutaman kerran. kun sitähän sanotaan, että kyllä sen sit tietää kun se tulee:wink: mut sit täälläkin moni viittaa elämänsä orgasmiin ejakuloinnin yhteydessä...

Diivako

Tämä voi kuulostaa aika ihmeelliseltä.. aina kun rakastelemme kultani kanssa, hän aina välillä alkaa sormettaa todella hyvin, ja kovaa.. sitten tulee hyvä tunne ja yht`äkkiä alapäästäni purkautuu melko paljon lämmintä nestettä.. onko kellään muulla tapahtunut näin?

Nasumi

Mä oon joskus lukenut kyseisestä asiasta... Se on jotai mitä tulee jos on todella kiihottunut, en nyt kyllä muista miksikä sitä kutsutaan. Mutta ihan normaalia se on. :D Mullaki on joskus tullu sellasta. :wink: Auttoipa paljon. :D

phana

Joskus olen lukenut netistä noista naisten ejakulaatioista... Sen verran muistan, että todennäköisimmin sellainen naisella tulee, jos hänellä on hyvin treenatut vatsapohjan lihakset ja sitten että G-pistettä kiihotetaan. Toki voi muutenkin. Siinä ainakaan mitään häpeämistä ole. :wink:

Tässä vielä wikipedian selitys suomeksi, jos kiinnostaa:
[url]http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

Maruchka

Käynyt minullekin noin. Tiesin tästä asiasta ennalta, enkä jaksanut siksi välittää vähääkään, vaan keskityin vaan siihen hyvän olon tunteeseen :P
En tiedä tuosta liittyykö se tavallista parempaan tai voimakkaampaan orgasmiin.

marimma

En tiedä. Minä en haluaisi tätä kokea. tai siis kun se mitä luulen tämän olevan ei ole minusta mitenkään kovin ihana, ei näöltä ainakaan. Pikemminkin pistää vähän yökkimään kun ajattelee..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat