en saa - Seksi

nukke

Eli en saa tyydytystä poikkiksen kaa ollessani. Ennen sain. En tunne enää miestäni niin haluttavaksi. MItäköhän tässä pitäisi tehdä. Vaistoan ettei hän pidä minua enää haluttavana vaikka sanoo pitävänsä.:S mielestäni hänestä on kaikonnut itsevarmuus jota tahdon mieheltä harrastaessani seksiä.:D

Kommentit (10)

egyptilaiset

Tuo nyt oli typerä neuvo sinänsä. Siis kyllähän seki voi jotain tietysti vaikuttaa, mutta...
Harmi vaa, etten osaa itekää antaa parempia vinkkejä, koska meilläki on tollasta just nyt.

jannu*n*

Oletteko kokeilleet jotain uutta ja jännittävää? Se lisää intohimoa ainakin meillä. Meikä on ihan onnensa kukkuloilla, jos jotain uutta ja jännittävää tapahtuu :P

kultasiipi

tuli ekana mieleen että onkohan sulla oikeenmerkkiset pillerit...
mutta joo...tässä on mun vinkki,joka saa ainaki mun kullan käymään entistä kuumempana:osta uudet seksikkäät alusvaatteet ja lähetä poikaystävällesi viesti muutamaa tuntia ennen kun näette,jossa kerrot että olet käynyt aluavaateostoksilla.hän ehtii kuvitella sitä, mitä on tulossa ne muutamat tunnit, ja kun hän vihdoinkin näkee sut,on todellisuus hänen mielestään vielä parempaa. :D myös kaikenlaiet tuhmat pikkuvihjailut siitä,mitä odotat illalta toimii aina...ja hierontaöljyt toimii kans,eka hierotte toisianne ja käytte pikkuhiljaa asiaan.odotus lisää haluja...

tippi
James Branleur
egyptilaiset
antakaapa esimerkkejä uudesta ja jännittävästä?

nainen raiskaa miehen :D sitä voisin itsekin kokeilla...

EN IKINÄ MINÄ AINAKAAN!! nään niin kamalia unia raiskauksista yms, että ne alkavat tulla jo todellisuuteenkin. Kun poikaystävä on päällä ja mulla silmät kiinni niin mielikuvitus senkun laukkaa ja pakko lopettaa, ku alkaa ahdistaan.

nukke

en ole ylipainonen ja liikun ihan kohtuullisesti. en tiiä se vaa on niin kulahtanutta tuo seksielämä välillä.. :? välillä sitä on paljon. Ku innostuu kunnolla ite :oops: on sitä koklattu kaiken näköstä. ehkä se on vaan joku vaihe..:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat