Fetish asut - Seksi

Vanamo

hulluna haluaisin kaikkia asuja ja tämmösiä, mutta en yhtään tiiä mitä kultsi niistä aattelis. pelkäisin sitä kaikista eniten jos semmosen yllärin järjestäsin että se alkas nauraa mulle tai/ja ei haluiskaa sillo mitää tai ei ois sillä tuulella nii nolottas vaa mennä ottamaan pois ne sitte[quote kirjoitti:

Sama juttu paitsi minulle tuo tuntuu tapahtuvan aina. Jos laitan seksikkäät hepenet päälle, niin ukko vilkasee kerran sanoo ok ja kääntää kylkeä. :evil: Tahtoisin niiiin paljon käyttää kaikkea tommosta, mutta en kai minä jaksa yksinäni niissä keikistellä. :D

Sivut

Kommentit (34)

Rocksanna

tuli vaan mieleen että kattelin eilen telkkarista hetken aikaa sitä kaivarin konserttia ja sillä ensitellä A-teens-ruotsi-mimmillä oli hiton hienot jotkut tekonahkahousut. mut kyllä sellasella kropalla niitä kehtaiskin pitää... :oops:

leben

[color=red]Tätä keskustelua voisi herätellä eloon? 8)

Olen havitellut kireitä tekonahkahousuja, mutta kokemus on osoittanut kuinka tehokkaasti ne liimautuu ihoon... :lol: Joten baari-illan päätteeksi olisi ehkä jopa nolottavaa yrittää kuoriutua miehen avustuksella moisista housuista ja onnellani mä kaatuisin ja iskisin pääni pöydän kulmaan.. :oops: :lol:

Muutenkin kiinnostaa pukeutuminen seksin ajaksi.. En tarkoita välttämättä jotain roolileikkejä, vaan hyvien puoliensa korostamista hepeneillä.. :-k
Kuinka moni cosmottarista harrastaa seksiasuja jne? Millaista palutetta olette saaneet? [/color]

Rocksanna

Meikäläisen on kyllä myönnettävä, että mulla on jonkin asteen PVC/nahkafetissi ja diggaisin käyttää enemmänkin, mutta itsetunto ei oo niin korkealla et kehtaisin laittaa päälleni juuri muuta kuin ko. materiaalista housut :oops:

leben

[color=indigo]Tilasin seksikkäitä alusvaatteita just ja odottelen pakettia saapuvaksi.
Jo pelkkä ajatus korsetista ja stay-upeista saa mut kuumaksi.. Ja täytyyhän ne testiajaa myös.. :P

Pvc-asut kuulostaa kivalta myös, mutta niitä pitää vielä harkita.. samoin sellaisia saappaita, joita olen himoinnut yhdetä katalogista pitkään.. :lol: [/color]

Nasumi

Pvc/nahkafetissi... :wink: Kyseisiä vaatteita löytyy jo jonkin verran ja lisää hankin aina kun rahaa on tarpeeks. Myös korkeakorkoisia nahkasaappaita ja muita kenkiä on. Ja kaikki on tietty mustia.Ne on ihania! Ja kiihottavia. :wink: Baariin tulee aina laitettua kaikista parhaimmat nahka-asusteet...

lumicki

Tunnustan :lol: , rakastan sellaisia korkokenkiä ja saappaita... omistin yhdet sandaalit joita ei ole enää :cry: ajattelin hankkia korkokantaiset saappaat ihan arki käyttön.
korsetit ja takit yms on kyl kans ihan jees.

Amalia
miru
Mun poikaystävä on sanonu ettei se ikinä iskis naista jolla on nahkahousut :D Haisee kuulemma pahalle ku ne ei hengitä :D

Mulla on nahkahousut ja oon pitänyt niitä joskus baarissa. Ei kyllä haise, mutta hiton hikiset kapineet ne on silti... Kuumassa baarissa kun piipahti välillä vessaan, pöksyt joutu kuorimaan nurinpäin pois jalasta ku ne takertu ihoon niin tehokkaasti :roll:

Onneks ne näytti tosi hyvältä jalassa ja silloinen kollikin tuntu tykkäävän ;). Hikisyyden lisäks toinen haittapuoli oli sitten se, että monet muutkin miehet piti niistä, persus oli illan jälkeen aika hellänä ku liian monet katsoi oikeudekseen käydä vähän läimimässä ja puristelemassa :evil:

Jimmy KImmel
Amalia
Hikisyyden lisäks toinen haittapuoli oli sitten se, että monet muutkin miehet piti niistä

Lukeudun tuohon porukkaan. Kireät nahka- tai lateksipöksyt saavat upeankin takapuolen näyttämään vieläkin jumalaisemmalta! :D

Amalia
Jimmy KImmel
Amalia
Hikisyyden lisäks toinen haittapuoli oli sitten se, että monet muutkin miehet piti niistä

Lukeudun tuohon porukkaan. Kireät nahka- tai lateksipöksyt saavat upeankin takapuolen näyttämään vieläkin jumalaisemmalta! :D

Toivottavasti ymmärrät kuitenkin olla hypistelemättä jokaista jumalaista hanuria :D . Terveisin se, joka potkaisee käplijäitä ensin ja huutaa vasta sitten ;)

Jimmy KImmel
Amalia
Toivottavasti ymmärrät kuitenkin olla hypistelemättä jokaista jumalaista hanuria :D . Terveisin se, joka potkaisee käplijäitä ensin ja huutaa vasta sitten ;)

Oon välttynyt potkuilta ja litsareilta. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, mutta yleensä on turvallisinta odottaa vihreän valon syttymistä ja sitten vasta tarrata kaksin käsin kiinni tuohon ihanuuteen.. :wink:

Amalia
Jimmy KImmel
Amalia

Oon välttynyt potkuilta ja litsareilta. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, mutta yleensä on turvallisinta odottaa vihreän valon syttymistä ja sitten vasta tarrata kaksin käsin kiinni tuohon ihanuuteen.. :wink:

Ihanaa, että edes joku mies ymmärtää ton :lol:

Jimmy KImmel
Amalia
Jimmy KImmel
Amalia

Ihanaa, että edes joku mies ymmärtää ton :lol:

Lisää aiheesta löytyy tuolta parisuhteiden puolelta ja "parhaat iskurepliikit" tai jonkin vastaavan ketjun alta... Siis tuosta p*rseenkäpälöinnistä ja otollisesta hetkestä tälle. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat