Seksuaalinen vastenmielisyys - Seksi

Cadillac

Mietinpä vain onko kenelläkään kokemuksia jonkinasteisesta seksuaalisesta vastenmielisyydestä tai vastaavasta? (termi saattaa olla väärä...)

En ole kauaa seurustellut, eikä suhde ole edennyt vielä seksiin. Suudellessamme&pojan hyväillessä minua sieltä sun täältä kiihotun kyllä, mutta tunne häiritsee minua niin maan perkeleesti. Se ahdistaa, että en hallitse tilannetta (itseäni) ja ylipäätään on jotenkin vastenmielistä ja noloa. :oops:

Jätkä on sormeillut, mikä kyllä tuntui hyvältä, mutta jälkeenpäin taas nuo edellämainitut tuntemukset, eikä kehtaa oikein katsoa itseään eikä miestä silmiin.

Ehkä syynä on vähäiset kokemukset (olen kuitenkin yli 20v), mutta siltä vähän tuntuu, ettei vanha koira uusia temppuja opi... :roll:

Juu, on mulla omitunen ongelma, ainakin mitä on tätä palstaa lukenut... :lol:

Kommentit (11)

figaro

Itselläni oli hieman samanlainen ongelma alkuaikoina juuri sen suhteen, ettei oikein tiennyt miten suhtautua siihen, että orgasmi vie itseltä kontrollin.. Toisin sanoen siinä vaiheessa, kun aloin olla lähellä laueta, estin enää tekemästä mitään - tämä lähinnä suuseksissä. Tuolloin ei yhdynnän aikaisesta orgasmista ollut tietoakaan.

Minä uskon, että ajan kanssa - niin kuin itsellänikin on käynyt - sitä tulee sinuiksi sekä kroppansa, että harrastamansa seksin kanssa. Sitä usein aloitetaan seksielämä ennen kuin edes ymmärretään mitä se tuo mukanaan ja mitä se oikeastaan meinaa niin fyysisellä kuin henkisellä tasolla. Toiset ovat seppiä syntyessään ja toisille vie aikaa ymmärtämiseen.

Tässä ehkä pienesti olettamuksena se, että sinä kenties olet nuori tai vielä varsin alussa seksielämäsi kanssa. Pahoittelen, jos näin ei ole ja osun siis väärään ;)

Disturbance

Mulle on joskus tullut kanssa sellanen "nolo olo", jos sita meinaat. Tuntuu kuin ma olisin tehnyt jotain pahaa, tai mua olis havaisty jotenkin.

Ajan mittaan se siita helpottui, kun luotin omaan poikaystavaan ja tultiin laheisemmiksi. Ja kun opin laukeemaan kolmannen poikaystavani kanssa, olo helpottui siita viela, kun tiesi miten "antaa menna" ja unohtaa kummat syyllisyyden tunteet.

Ehkapa tuosta oli apua.

Rahel

Mulla ei vastaavanlaista ongelmaa ole ollut, mutta pitkään suhtauduin kyllä hirveän konservatiivisesti seksiin. En edes halunnut kuulla mistään vähänkään "erikoisemmasta". Mä luulen, että tuo sun ajattelutapas on hyvinkin yleinen. Auttaiskohan juttelu esim. seksuaaliterapeutille?

Ja kyllä "vanhatkin koirat" oppii uusia temppuja. Mä aloitin opiskelun vasta 27 vuotiaana. :wink:

dazzling
Rahel
Auttaiskohan juttelu esim. seksuaaliterapeutille?

Kuinka helppoa tuollaiselle seksuaaliterapeutille on päästä ja paljonkohan moinen maksaa?

Murehtija

Mulla on samanlaisia tuntemuksia...2v en ole seksiä harrastanut ja ajatuskin pelottaa ja nolottaa. Eniten pelkään just etten osaa mitään ja että siitä tulee jotenkin noloa...Mun ainoat vähäiset kokemukset oli noloja, kivuliaita räpellyksiä exän kanssa joka painosti. Puhumattakaan siitä että juuri ekojen kertojen aikoihin mulla oli juuri mennyt isäsuhde ihan pirstaleiksi. Isä oli pettänyt äitiäni monen naisen kanssa jo vuosia ja jotenkin kaikki tuokin "lisäsi vettä myllyyn".

Mun kaveri kulkee nykyään panoilla miesten luona (siis aina eri mies) lähes joka vloppu ja mua se on alkanut tosissaan inhottaa ja suuttuttaa. Sen mielestä se on kivaa mutta mun mielestä se on likaista ja moraalitonta. Toki itse haluaisin pystyä seksiin edes jonkun kanssa mutta ajatus jonkun päästämisestä niin aralle alueelle hirvittää...

KRedit-

Tekemällä oppii :)
Meitä ihmisiä on moneen junaan. Jos ei seksi kiinnosta niin ei sitä tarvi kiinnostuakkaan, ei ole pakko.
Noi seksuaaliterapeutit on varmaan yleisempiä isommissa kaupungeissa, täältä maaseudulta niitä ois varmaan turha edes etsiä. Mutta jos seksi ei tosiaan kiinnosta niin kannattais ehkä asian mennä omalla painollaan ja odottaa jos se kipinä joskus jostain tulis.
Voi olla että menee loppu makukin seksistä jos sitä rupetaan oikein ruopimaan :)
Tiedä sitä sitten. itse olen aina ollut melko avoin seksin suhteen.

Murehtija

KRedit- sanoissasi on paljon järkeä mutta mitäs jos se ongelma on just siinä et haluais sitä tehdä ja haluais haluta niin paljon että pääsee sen ujostelun ja häpeäntunteen yli mutta jostain syystä aina juoksee kaikkia pakoon?

Seksiterapeutteja ei todellakaan täällä maalla ole, sen voin sanoa. Itse kävin "yleisterapeutilla" joka ihan ekana tarjos masennuslääkkeittä (!!!) ja sen jälkeen kuunteli kun MÄ puhuin sanoen vain "joo" "joo" välillä ja sitten lopuksi sanoi vaan että mun pitäs vaan unohtaa koko juttu ja vaan "hoitaa homma" jonkun kanssa :!: Väitti kaikkea miten mun isäsuhde ei vaikuta lainkaan mun omiin miessuhteisiin :shock:

Musta alkaa tuntua siltä että härkää sarvista tarttuminen on ainut keino mutta eipäs se exänkään kanssa auttanu...Kerta kerralta sattui ja nolotti enemmän. Erohan siitä tuli.

pinni

]

mulla on ollut joskus sellainen olo, että haluu kyllä ja tietää, että tuntuu hyvälle, mutta kumminkin jotenki inhottaa.. tuntuu vastenmieliselle koko homma.. ässh, vaikea selittää.. :roll:

Avani
Murehtija
Itse kävin "yleisterapeutilla" joka ihan ekana tarjos masennuslääkkeittä (!!!) Väitti kaikkea miten mun isäsuhde ei vaikuta lainkaan mun omiin miessuhteisiin :shock:

Mikä ihmeen puoskari tuo on ollut? Tottakai se vaikuttaa! Niin hyvässä kuin pahassa, esim. joko hakee isänsä kaltaista miestä tai hänen vastakohtaansa. Ensimmäisestä vaihtoehdosta esimerkkinä siskoni, joka ikävä kyllä tuntuu aina lankeavan niihin renttuihin ja pelimiehiin :(.

nele

Minkäkaltaista miestä hakee ihminen, joka on kasvanut ilman isää/isähahmoa?

Minua kiinnostaisi tietää, että oletko Cadillac neitsyt?
Minulla on ollut, jos oikein kirjoitustasi ymmärsin, samankaltaisia tuntemuksia. Seksielämäni alussa näitä ei ollut, menin ja pidin hauskaa ilman huolia. Mutta sitten tapasin nykyisen mieheni. Hänen kanssaan minulla oli alussa jonkinlaisia negatiivisia tuntemuksia seksiä kohtaan, vaikka itse miestä pidin seksuaalisesti vetoavana. Luulen, että ehkä aloitin seksielämän ennen kuin olin siihen henkisellä tasolla valmis. Tai sitten nuo tunteet johtuivat siitä, että mieheni on ensimmäinen ihminen, jota kohtaan olen tuntenut suuria tunteita.. Tiedä sitä. Jokatapauksessa alkuvaiheessa seksi olikin yhtäkkiä hankalaa, vaikka se ei aiemmin sitä muiden kanssa ollut. Tunsin välillä oloni epämukavaksi tai noloksi, vaikka vartaloni suhteen olen sinut itseni kanssa. Vika oli siis henkinen.
Jokatapauksessa tunteet hävisivät kun opin tuntemaan miestäni enemmän, fyysisellä ja henkisellä tasolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat