Häiritseekö erot seksikokemuksissa - Seksi

princessa

minulla ja poikaystävälläni on molemmilla aika monta entistä seksikumppania, minulla reilu 10 ja kultsilla vajaa 10. molemmat siis ollaan harrastettu seksiä ennenkin, ja tiedetään että meidän seksi on parasta. yksi huono puoli tässä vaan on, että minä olen kokeillut melkein kaikkea, kultsi taas ei ja hän ehkä haluaisi kokeilla jotain mitä minä olen jo enkä halua uudestaan..

Kommentit (11)

gollum

Ihan sama kuinka monta on ollu ei silti voi tietää oisko seksi parempaa jonkun toisen kanssa. Kyllä mä luokkaantuisin jos oisin aloittajan tilanteessa ja sanoessani että tuntuu hyvältä vastaus olisi että ei voi tietää kun ei oo ollu muita... Kyllä tasan voi tietää miltä itsestä tuntuu.

ranskalainen leppäkerttu

Taidan olla täällä nyt vähän poikkeava koska minun ja poikaystäväni suhteessa se olen minä jolla on ns. enemmän kokemusta, siis toisin sanoen minulla oli kolme seksikumppania ennen nykyistä poikaystävääni, minä taas olen hänen ensimmäisensä.
Voin kyllä sanoa että kyllä minäkin varsinkin alussa pelkäsin että poikaystäväni joskus jättää minut ihan vain sen takia että kokee ettei voi jäädä loppu elämäkseen ensimmäisensä kanssa vaan haluaa kokeilla jotain muutakin.. Mutta enpä sitä oikeastaan enää mieti. Tuskin meidän suhteemme siihen kaatuu jos on joskus kaatuakseen!

Minun mielestäni saisit sanoa kullallesi että puhuu ihan hupsuja, totta kai jokainen tietää milloin tuntuu hyvältä. On tietysti totta, että jos ei ns. tiedä paremmasta, ei välttämättä tajua sitä että seksi voisi olla parempaakin. Minulla kuitenkin meni niin, että seksi ei kolmen ensimmäisen kanssa ollut mitenkään älyttömän mahtavaa (kaksi suhdetta, yksi yhdenillanjuttu, mitä en muuten suosittele, ei se vaan tunnu miltään :? ), ja ensimmäiseni kanssa en tosiaan tiennyt paremmasta joten en osannut sillä lailla kaivata mitään parempaa. En kuitenkaan olisi sanonut seksin hänen kanssaan olevan mahtavaa, eikä homma sitten pidemmän päälle toiminut muillakaan alueilla kuin seksissä. Nykyisen poikaystäväni kanssa seksi on aina tuntunut parhaalta, vaikka olenkin hänen ensimmäisensä. Ongelmia on toki ollut kyllä.. mutta nyt alan ehkä eksymään aiheesta.

Myönnän kyllä että koen jotenkin kypsyneeni kun olen ollut muutaman eri miehen kanssa. Tiedän nyt paremmin mitä haluan, toisin kuin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Suurin osa tästä "kypsymisestä" on ehkä kuitenkin tapahtunut nykyisen poikaystäväni kanssa, jonka kanssa olen ollut kauemmin kuin muiden ja jota rakastan hyvin paljon. Ja heti alusta asti tiesin, että hänen kanssaan tuntuu hyvältä. Kyllä sen tietää :) Eli käske poikaystäväsi nauttia siitä että sinä nautit hänestä, eikä tuhlata aikaansa olemalla epävarma! Niin kauan kuin kumpikin on tyytyväinen, oli sitten vertailukohtia tai ei, kaikki on hyvin :D

nubbu

Sitä minäkin olen Mariel yrittänyt sille sanoa. Ei tää asia mikään kauhean iso ongelma ole, mutta mua häiritsee, kun aina kun kehun miestäni jostain niin se ei tunnu osaavan ottaa sitä tosissaan.

Munki mielestä seksi kehittyy hyväksi parisuhteessa kun opitaan tuntemaan toinen ja sen mieltymykset... Ja kyllähän minäkin tiedän millon musta tuntuu hyvältä. Se olisi aivan kamalaa, jos mulla olisi ollut aikaisemmin joku ns. "täydellinen" seksikokemus, enkä osaisi sen takia tyytyä omaan mieheeni. Hän on kuitenkin joka tavalla mulle loistava kumppani ja me rakastetaan toisiamme syvästi, seksikin on upeaa.

Ollaan pian oltu kaksi vuotta yhdessä ja seksistä on tullut koko ajan parempaa ja parempaa. On meilläkin ongelmia ollut, mutta ne on selvitetty.

Mariel
nubbu
Mä oon käsittäny, että sen mielestä kannattaa hankkia useampia kokemuksia ennenkuin asettuu yhteen parisuhteeseen loppuelämäkseen, että tietää varmasti mikä on hyvää seksiä.

Eikö tää susta kuulosta hassulta? Siis valitaanko parisuhteen toiseksi osapuoleksi se, jolta saa valmiiksi parasta seksiä? Musta kannattaa huomioida pari juttua
1) hyvä seksi määrittyy sen mukaan, tuntuuko hyvältä seksin aikana
2) seksuaalisuus ja makuasiat muuttuvat iän myötä
3) seksistä tulee hyvää harjoittelemalla sen oman, eikä muiden kanssa

Laurentsia

Tarkennan vielä että poikaystäväni on siis samassa ikäryhmässä opiskelemassa koska menny vuoden nuorempana kouluun ja näin ollen tämä pahamaineinen jakorasia muija :D on minun ikäinen. (oikeasti tää nimi on ansaittu, enkä vain minä, mustasukkainen nykyinen, ole sitä mieltä vaan koko paikkakunta tietää sen) :wink:
Ihanaa kun kerrankin voi kertoa tän tarinan jollekin muulle kuin omille ystäville jotka vähättelee asiaa... Tämähän on hyvin vakavaa :wink:

Laurentsia

Nykyinen on ensimmäinen seksi kumppanini mutta hänellä on ollu kolme ennen mua... Se täytti just 16 kun tavattiin, on mua vuotta nuorempi eli voitte varmaan uskoa kuinka alko häiritseen että sillä on ollut kolme naista ja ikä ei vielä edes 16! Ja koska itselläni ei oluut ollut yhtään niin olin lähes neuroottinen asian kanssa... Kyselin koko ajan kaikkea ja jätkä ei tahdo puhua... kerran joka alkoi ihan itkeä kun tiukkasin jotain ja kysyi miksi mun pitää piinata sitä niillä asioilla kun se haluaa vaan unohtaa. Tunsin itteni aivan kauheeks kun sain sen itkeen ja vielä kysymään noin... :cry: No, ihmis luonto on utelias ja aloin kuumeisesti miettiä että mitä niin kauheeta sielä menneisyydessä voi olla, tiedän kyllä kaks kumppania keiden kanssa oli jakaikki kolme oli vain yhden yön juttuja. Asiaa ei helpottanut että yksi näistä käy samaa koulua ja on jätkäni kanssa samassa ryhmässä joten nään tätä muijaa joka päivä ja aina sen näkeminen muistuttaa että kolme ja nolla. Olen sanonut jätkälleni suoraan etten saa tästä asiasta mielenrauhaa ennen kun koulu on päättynyt enkä enään nää sitä muijaa, vielä kun kultani oli tosi ihastunut/rakastunut tähän tyttöön sillon ja tyttö käytteli tosi törkeesti hyväkseen mun kultaa, kutsu mukaansa aina kun itselle sopi... Alkoi jopa sillon kun sai tietää mun tapailevan nykyistä poikaystävääni niin haistattamaan mulle ja kutsumaan huoraksi nenäni edessä, ja yritti kultaani takaisin... onneksi sillon kultani kaverit sano sille että et enää mee sen mukaan vaan nyt koitat oikeesti päästä irti siitä.
Itse oon niin mustasukkanen tästä asiasta että meille tuli sanaton sopimus ettei poikaystävällä oo mitään asiaa sanoo sanaakaan tälle muijalle... :x
On mielessä sekin käyny, että koska asia vaivaa mua vieläkin vaikka lopulta kulta suostuikin näistä kertomaan sen mitä tahdoin tietää, saattaa mulle jossain vaiheessa tulla että mäkin tahdon kokee sen kun voi iskee miehiä ja tapailla muita. Ei niinkään seksi muiden kanssa mutta kaikki muu siltä saralta mitä on jäänyt kokematta :?

Lukretia

Ollaan toistemme ensimmäiset seksin saralla. Miehellä oli teinisäätöä parin tytön kanssa yläasteen alussa, mutta se sisälsi siis jotain suutelemista lähinnä (tai nuoleskelu olisi ehkä kuvaavampi termi). Mulle tämä on ollut ihan ok. Jos miehellä olisi ollut jotain vakavia tyttöystäviä ja seksikumppaneita, saattaisin olla tosi mustasukkainen, vaikka se olisikin menneisyyttä. Totta kai on nytkin mahdollista, että mies haluaa joskus kokeilla muita (ällöttävää kyllä toi ihmisten "kokeileminen"!), mutta en viitsi siitä stressata. Hyvin mahdollista on myös se, että riitämme toisillemme jatkossakin.

Itse en kaipaa muita seksikokemuksia. Seksi tuntuu täydelliseltä mieheni kanssa.

Ehkä suhteemme alussa olisi ollut helpompaa, jos minulla olisi ollut aiempia kokemuksia seksistä. Olisin tiennyt, mistä itse pidän ja mitä tehdä miehelle. Olin kuitenkin ujo ja kokematon ja siksi seksielämämme alkoikin vasta puolentoista vuoden seurustelun jälkeen hienoisen haparoinnin jälkeen. :roll: Mutta sillä nyt ei ole mitään väliä enää nyt.

Puutarhis

Ainoastaan ensimmäinen poikaystäväni oli kokematon, kuten minäkin silloin aikanaan. Minulle olisi riittänyt seksi hänen kanssaan vaikka koko loppuelämän ajaksi, koska en tiennyt muusta. Näin asia ei kuitenkaan enää ole. Nyt, kun kokemusta on enemmän, niin haluan sitä olevan myös toisella.

Nykyään minäkin haluan melko nopeasti sen seksiosion pois alta uuden ihmisen tavatessani. On kamalaa tavata kiva ihminen, joka osottautuukin loppupeleissä sängyssä avuttomaksi. Oppiahan voi kaikenlaista, mutta seksi itselleni on sen verran tärkeää, että haluan toisenkin olevan avoin ja halukas kehittämään itseään... Jos sitä ei löydy, niin kivuus ei paljoa auta.

Menipäs asian vierestä... Kyllä minua hieman häiritsisi harrastaa seksiä kokemattoman kumppanin kanssa. Tarkoitan siis sitä, että joskus saattaisin tulla miettineeksi, että mitä jos toinen kuitenkin haluaisi kokeilla toisia (ihan vaan varmistaakseen, että onko ruoho vihreämpää aidan takana).

En kuitenkaan jatkuvasti suostuisi tästä kumppanilleni jankkaamaan. Jos asia keskustellaan kerran kunnolla lävitse, niin siihen on silloin uskominen ja turha p...n jauhaminen ja epäily jätetään pois.

nubbu

Mielestäni en löytäny mitään keskustelua, jonka alle tää sopis...

Mulle siis mun avomies on myös mun ensimmäinen seksikumppani, mutta hänellä on enemmänkin kokemusta ennen mua. Toisaalta hänen entiset naisystävänsä on olleet vähemmän seksuualisia ja avoimia kuin minä, joten mun kanssa myös mies on kokenut paljon kaikkea uutta. (Se ei ollut koskaan aikasemmin käyttänyt edes liukuvoidetta!)

Mutta miestä tuntuu vaivaavan kovasti ettei mulla ole ollut kokemuksia ennen sitä, varsinkin sillon kun mä kehun miten hyvää rakastelu oli tai miten hyvältä sen kalu tuntuu sisällä jne. Siihen se vaan sanoo, että mistä voit tietää, kun et oo ollu kenenkään muun kanssa!?

Kun mun miehellä on sellanen asenne, että se on aina aika pian suhteen alussa halunnut tietää miten seksi sujuu kumppanin kanssa. Mä oon käsittäny, että sen mielestä kannattaa hankkia useampia kokemuksia ennenkuin asettuu yhteen parisuhteeseen loppuelämäkseen, että tietää varmasti mikä on hyvää seksiä. Mä oon yrittäny sille sanoa etten haluais edes koskaan kokea ketään muuta kun hänet!

Muilta kokemuksia? Miten erot kokeneisuudessa teidän ja poika/tyttöystävienne välillä? Mua vaan jollain lailla vaivaa tuon asenne...

[color=red]
muoks. otsikko. -sun-[/color]

Ruukkukaktus

Meillä tuota eroa on todellakin paljon.. itsellä tuo luku on 3 (kaikki seurustelusuhteissa) ja miehelläni kuulemma 30-50 välillä, joten todennäköisesti siinä 50, koska hän häpeää tuota aikaisempaa meneväisyyttään :roll: vähättelee siis. Hän on seurustellut vain kerran aikaisemmin vakavasti, että muut ovat olleet enimmäkseen yhden (tai parin) yön juttuja. Kyllä tuo luku aluksi _hieman_ hätkähdytti. Mutta onhan meillä ikäeroakin melkein seitsemän vuotta. Onneksi en kuitenkaan neitsyt ollut, muuten olisi tullut niin paljon suorituspaineita.. :?
Mulla nuo ongelmat (siis pohdinta, mitä jos olen paljon huonompi kuin nuo _aikuiset_ naiset jne jne) katosivat, kun miekkonen kertoi esimerkiksi ettei ole koskaan ennen tullut suuseksistä.
Ja mikäs tässä, seksi on loistavaa molempien mielestä.. ei niitä aikaisempia saa pohtia, muuten lähtisi järki :)

SunLion

mietin tätä just..varmaan opettaminen ja dominointi on kivaa jos on kokematon kumppani, mutta täydellinen avuttomuus ja mielikuvittomuus kumppanilla olisi ärsyttävää....Riippuu ihan siitä kuinka uskalias ja aktiivinen kumppani olisi, on sillä sit kokemusta tai ei. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja vasta-alkajalla voi jopa olla enemmän intoa kokeilla kaikkea kun vuosikausia hommanneella...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat