Seksiunet - Seksi

marabou

Poikaystäväni näki kerran unta, että meidän piti kokeillä ryhmäseksiä; minä, poikaystäväni ja joku kolmas mies (molemmille vieras). Ryhmäseksi päätyikin lopuksi siihen, että poikaystäväni jäi vain katselemaan minun ja toisen miehen harrasteluita.
Tästä jokin aika eteenpäin (en muistanu tuota unta enää) näin itsekin unen, jossa olin minä, poikäystäväni ja vieras nainen. Meidän piti kans harrastaa ryhmäseksiä, mutta kävikin, että minä jäin vain katsojaksi.
Aamulla kun heräsin olo oli kauhea. :(

Kerroin tuon unen poikaystävälleni ja mietimme molemmat, et mitähän tämä uni tarkoittaa. :D Onko teillä ollut tämän kaltaisia unia?!

Sivut

Kommentit (36)

Lumi~

sun uni oli varmaan alitajuinen käännös poikaystäväs unesta... näit
sen sen takia että poikaystäväs oli nähny samaa unta mut toisin päin..
tässä mun psykologia :lol: saa olla eri mieltä..

ei oo kyllä itellä tollasii kolmen kimppa unia ollut mutta muita eroottisia
unia kyllä..

tehtäiskö tästä semmonen ketju minne kaikki vois kirjottaa näitä
eroottisia unia jos haluaa? ellei sellaista ketjua ole jo täällä?

itekin vois tulla kirjotteleen tässä joskus kun on enemmän aikaa...

nyt taas kohta tota aurinkoa palvomaan:D

vihollinen

Mun juttu tapahtu itseasiassa just viime yötä..
Illalla olin puhunut poikaystäväni kanssa siitä, että kun kuukautiseni oli jo muutamia päiviä myöhässä, vaikka syön pillereitä.. No, siinä sit vitsailtiin, että nyt tulee vauva :D
Yöllä sit näin ihan mielettömän todentuntuista unta, jossa mä ja mun kaveri oltii molemmat raskaana, ja oltii jo aika pitkäl, ku oli niin isot mahat.. yöl viel sit heräilin semmosee horroksee, ku oli maha niin kipee, mikä teki siitä unesta entistäki todentuntusemman, koska siinä unessa mulla oli supistuksia kauheesti :D Se oli tosi outoa.. kaikki oli niinkuin todellisuudessa :D

No, aamulla sit heräsin siihen, että maha oli edelleen kipeä ja pinkeän tuntuinen :D hetken sain miettiä että missä mennään ennnekö tajusin :D

muoks. ^^^tää ei kyl nyt ollu mikää eroottinen uni, mut kerroin silti :D

marabou

Niin se varmaan onkin, et näin sen unen alitajuisesti, outoa silti. :D Tehdään vaan, eikä kaikki unet nyt tarvi olla niin eroottisia, että kaikenlaisia unia vaan tulemaan.. Oon aika kiinnostunu niistä, ku tulee välillä nähtyä niin omituisia ja liian todentuntuisia unia.. Omistaako kukaan unikirjaa?? Sellainen olisi mielenkiintoinen hommata. :)

En halua pelotella, mutta on tapahtunu monille sitä, että syö pillereitä ja silti on raskaana. Ja menkatkin voi tulla, vaikka olisikin raskaana. Täällä päin oli vasta tapahtunu yks juttu, et nainen valitti vatsakipua ja lääkäri sano, et on virtsavaivoja.. menkat oli tulleet normaalisti, mutta tämä kyseinen henkilö olikin raskaana.. pelottavaa.. mutta älä nyt ala stressaan. ;)

marabou

Juu, no mun kaverilla on sellanen ja kun se on tulkinnut mun unia, niin olen huomannut, et jos näkee negatiivista unta, niin sit se on kuitenkin positiivista ja toisin päin.. Hassua. :D

SunLion

No toisethan fantasioi juuri tuosta...mutta jos sinua se ällöttää, voi olla että aivosi vaan unen aikana prosessoivat tuota kultsisi kertomaa.

näkiköhän kultasi oikeasti unta vai olikohan tuo fantasia jonka hän toi esille noin ;D noei...kuhan heitin.

pikku-kata

Mä olen monesti nähnyt unta, et harrastan seksiä naisen kanssa! Ja monesti oon sitte saanut tuommosen unen jälkeen... Kyllä voisin sekstailla naisen kanssa, mutta en nyt, kun seurustelen!

Paris

Voi tänään oli aivan ihana herätys :D (Joku vois olla toista mieltä!) Mä heräsin siihen ku mun poikaystävä voihki ja nylkytti (siis niinkö panis vaatteet päällä) mua samalla :lol: Se laulo "tahdon rakastella sinua" (unisesti mut sanat kyllä erottu) ja mutisi että "piiskaa..". Samalla se hiero mun haaroväliä. Mä olin niin unenpöppörössä etten ite oikeen ees tajunnu muutako että hyvältä tuntu ja sit havahuin siihen vasta. Nousin sit ylös ja jonku ajan päästä ku poikaystävä heräs niin kysyin sit että no näitkös ihanaa unta aamulla.. :D Ei se mitään muistanu ja ku kerroin sille niin ei ollu uskoa korviaan! :lol: Mietittiin sit vaan että eihän sitä oikeestaan voi tietää mitä kaikkea yöllä tulee tehtyä jos molemmat nukkuu eikä aamulla muista mitään!! :o :wink:

Mistake

Mä en oo nyt vähän aikaa nähny mitää unii, mut sit ku nään eroottisii unia ne on sellasia ja ne tuntuu tosi todelliselta, oon jopa unissani enemmän kiihottunu kuin hereillä :o heh mun kulta oli nähny yöl jtn hyvää unta ku aamul heräsin se oli lauennu peitolle :lol:

Smooth

En yleensä näe mitään eroottisia unia. Joskus voi olla, että otan esim. poikakaverilta paidan pois, mutta ei mitään varsinaista toimintaa.
Joskus kyllä havahdun unissa näihin selkouniin (eli tajuaa olevansa unessa ja pystyy ohjailemaan niitä), mutta heti jos alan unessa puuhastelemaan jotain jonkun kanssa niin herään melko nopeasti. Sekös sitten harmittaakin. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat