seksi sattuu, auttakaa! - Seksi

viia!

jos limakalvot on kovin kuivat, niihin tulee helposti haavoja (mulle ainakin), jotka voi olla tosi kivuliaita. apteekista saa sellaista jotain öljyä jossa ei ole mitään hajusteita (muistaakseni Ceridal), se yleensä nopeuttaa paranemista. en tiedä oliko kenelläkään muulla kyse samasta asiasta mutta silti...

Sivut

Kommentit (104)

philia

lihasten jännittämisestä voipi olla myös kyse. mullakin sattuu aina joskus ihan alussa. sit vaan pyydän poikaystävää ottamaan todella hitaasti ja rentoutan sillä aikaa itseni. lantiopohjan lihaksien hallintaa pystyy harjoittelemaan.

blue

Tämä asia on vaivannut minua jo pitkään. Seksi sattuu aivan vietävästi, en saa edes tamponia sisään. Mitä voin tehdä? Olen viimein löytänyt miehen, josta oikeasti välitän ja toivon todella tämän onnistuvan. Kostun tarpeeksi, eikä liukuvoiteestakaan ole ollut hyötyä. Voisiko joku auttaa? Kiitos valtavasti.

Fanni

joo, sehän voi johtua e-pilsuista, koska nehän jotenki "muuttavat" limakalvoja. Oliko se nyt niinpäin että ne ohensivat niitä?
Mullakin seksi sattui paljon enemmän vielä silloin kun söin pillereitä, nykyään se ei hirveesti satu :wink: johtuu varmasti siitä että en enää syö pillereitä. Tai sitten syy oli vain siinä että vielä siihen aikaan olin paljon enemmän kokemattomampi kuin nykyään.. :roll:

arkadia

Mullakin sattui tuo ensimmäinen kerta ja sen jälkeen sattui ainakin ensimmäisen vuoden ajan joka kerta enemmän tai vähemmän. Eikä minulla ainakaan auttanut muu kuin aika... Tsemppiä!

jessi

Mulla on ruvennu parin yhdynnän jälkeen (kun on ollu taukoa eka) aina samaan kohtaan emättimeen sattumaan...Aika tohon suulle. Eli ehkä se kohta onki sisemmässä huulessa. Se on ihan outo kipu eikä kyll ole mitään haavaa siinä..En yhtään tiiä mistä vois johtua. Aika ikävää. Nyt ei oo vähään aikaan ollu ihan niin pahana mutta vähän siinä tuntuu "rasitusta"..:(

pärskis

mua on nyt alkanu tää seksi sattumaa ettei kestä yhtään.

Olen harrastanut säännöllisesti seksiä vuoden ajan, mutta nyt oli pitempi tauko seksistä, ja kun kokeili niin ei kykene ei..

Mikä neuvoksi?

mipsa

Minulla ei kyllä sattunut sillon ekan kerran jälkeen oikein yhtään, mutta nyt sitten senkin eestä.. Olen miettinyt voiko johtua e-pillereistä..? Ja tuntuu olevan aika samanlainen kuin pikku-katalla. Tosi ärsyttävää, sitä ei enää haluakkaan oikein yhdyntään asti mennä kun pelkää että sattuu aivan vitusti.. Todella rasittavaa ja luulen että tämä on vaikuttanu myös minun ja poikaystäväni suhteeseen hieman.. :( Noh tässä täytyy noin parin kuukauden päästä mennä gynelle ja ajattelin jutella hänen kanssaan tästä asiasta.

Suuzie

Eka kerta ei nimittäin tuntunut yhtään miltään, en tiputtanut verta eikä muutakaan katastrofaalista tapahtunut. Mutta ekan kerran jälkeen on sattunut melkein joka kerta.. Ehkä olenpi vain piukka.. En tiedä.

SooZ

jos on jo kokeneempi tuolla seksin saralla ja silti koskee niin kannattaa etsiä googlesta tietoa vulvodyniasta. Ikävä naisten sairaus josta en itse pahemmin osaa kertoa, muistan vain joskus lukeneeni.

Fanni

oj oj, tiedän tunteen.

mulla sattui ekat 50 kertaa mutta kai se menee koko ajan paremmaksi :) Mulla sattuu kanssa seksin alussa mutta sitten alkaa tuntua taivaalliselta. 8)

agentti

Mulla on kans sattunut. Myös tampoonin laittaminen sattuu. Mut se pikkuhiljaa kai häipymässä pois... Kai...

Veikkaan, että johtui siitä, kun kerran en ollut oikein kunnolla kostunut kun mies meni sisään. Oli kiire ja koitettii siinä pikapanoa.. :roll:
Tais tulla ikeä hankauma tms.

Mut toivottavasti nyt lähtee veks, että pääsisin taas kunnon petipuuhiin. :P

pikku-kata

Mulla se kipu tuntuu ihan emättimen suulla ja kun mennään yhdyntään, niin voi jumalauta, tulee heti sellainen olo että en halua jatkaa! Eikä se kalu mene millään sisälle, tuntuu siltä niinku mulla ei olis ollenkaan joustoa tuossa emättimessä! Kun sen kalun saa sitten menemään vähän syvemmälle, niin alkaa helpottamaan, mutta alku on aivan hirveää...!

kennietta

Minuakin sattui kahdella ekalla kerralla. Ja ensimmäinen kerta sattui vaikka kuinka paljon, nyt ei onneksi enää. Mutta jos ei millään kipu lopu seksin aikana, niin kannattaisi ehkä käydä gynekologilla?

Puutarhis
satiny
Mulla on semmonen ongelma että tietyissä asennoissa käy tuonne pohjaan kipeää, poikaystävällä on aika iso ja tuntuu että se menee liian syvälle tai sitten vaan osuu väärässä kulmassa. Just kaikki kivat asennot sattuu, jalat miehen olkapäillä, takaapäin ja varsinkin ratsastaminen aivan kauheesti. Eikä johdu mistään kuivuudesta tms. vaan nimenomaan siitä että kalu osuu johonkin arkaan paikkaan. Miten tätä vois välttää, kun ratsastus olis niin kiva asento ettei sitä tämän takia haluais poiskaan jättää :?

Poikaystäväsi kalu osuu noissa asennoissa kohdunkaulan suuhun/napukkaan. Se tekee kipeää. Noissa pitämissäsi asennoissa kannattaa ehkä köyristää selkää siten, ettei kalu tule suorassa kulmassa sisääsi, vaan hieman viistosti, silloin se ei kalu tule ihan niin syvälle.

Ratsastaessa ei kannata istua ihan suoraan kalun päälle, vaan asettua suunnilleen miehen lonkkaluiden kohdalle. Tällöin kalu ei tule liian syvälle myöskään.

Ja ehdottomasti määräät itse suunnan ja tahdin noissa asennoissa. Oma mieheni saattaa innostuessaan tökätä aivan liian lujaa pohjaan asti, joka sattuu. Itse pikkuhiljaa totuttelee kohdunkaulaansa siihen kaluun, niin johan alkaa tuntua hyvältäkin....

Taisi olla sekava selostus, mutta toivottavasti siitä saa jotakin selvää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat