Kun mies ei halua (suhteen alussa) - Seksi

Suhfeli

Lainaus:
ja lopulta sitten suostui, mutta ehdotti että jos käytettäis kahta kondomia (minä olin typerä ja naiivi, enkä älynny siinä vaiheessa mistä oli kyse, onneks kuitenki selvis sit parin päivän päästä)...

todellakin tyhmää käyttää kahta kondoomia o.O

Sivut

Kommentit (17)

Yonttuliini

Olemme seurustelleet mies ystäväni kanssa jo kuukauden ja mielestäni seksin pitäisi kuulua jo suhteeseen. Vaikka tilanteita mahdollisuudelle olisi ollut mieheni keksii AINA jotain "muuta tärkeää tekemistä". Hänellä on erittäin "peto" maine ja hänellä on ollut monia partnereita(myös minulla on häntä ennen erittäin paljon kokemusta,vaikka hän ei kaikesta tiedä), silti hän ei lämpene minulle. Olemme ystävieni kanssa miettineet asiaa eikä olla keksitty MITÄÄN ratkaisua pulmaan, vika ei voi olla minussa sillä olen kaikkeni yrittänyt...mitä teen??? :?

*Sandy*

Jospa hän on todellakin kiinnostunut sinusta, ja haluaa edetä hitaasti. Ehkä hän haluaa sen olevan jotain erikoista, eikä siksi ole vielä halunnut tehdä sitä. Eikös ne pelimiehetkin joskus rauhoitu kun se oikea tulee vastaan :wink:

SooZ

Samaa mietin kuin Sandy, ja toisaalta, onko näyttöä että hän oikeasti on sellainen peto kuin puhutaan :D ehkä miekkosella ei tuota kokemusta olekaan ja hän menee lukkoon kun pitäisi osata hommat taidolla mutta se taito vaan puuttuu ;)
Älä suotta vielä hätäile, tuskinpa vika sinussa on!

Mii~
Yonttuliini
vika ei voi olla minussa sillä olen kaikkeni yrittänyt...mitä teen??? :?

Oletko ajatellut, että saatat yrittää liikaakin? :?

wolf

toivottavasti sinun tapauksessasi ei ole näin, mutta eräs ystäväni seurusteli melko kauan erään miehen kanssa, mutta seksielämää ei ollut ja ystäväni ihmetteli sitä.jonkin ajan päästä mies kertoi että hänellä on sukupuolitauti (klamydia muistaakseni), mutta hän ei ollut uskaltanut kertoa asiasta aikaisemmin jätetyksi tulemisen pelossa.jos miehesi on todella ollut sellainen "peto" ennen, niin kehotan kyllä varovaisuuteen...

josefiina^

en olekkaan ainut jolla on tällisia ongelmia, olen ollut poikaystäväni kanssa puoli vuotta ja yhden viikon tarkalleen yhdessä ja vieläkään ei ole edistytty. olen ottanut asian monesti esille ja kysynyt että mikä tässä jumittaa mutta en oikein saa selvää vastausta, tiedän että muiden tyttöystäviensä kanssa hän on ryhtyny toimintaan viiimsetään kuukauden seurustelun jälkeen. en voi käsittää tätä hänen toimintaansa enään. onkohan vika minussa? :?

pinni

]

kun aloin seurustella kultani kanssa, niin meillä oli vähän samaa fiilistä ilmassa..otin asian puheeksi ja kulta selitti minulle, että vika ei ole mussa, vaan ei halua antaa mulle sellaista kuvaa itsestään, että on heti hyökkäämässä lakonoitten väliin. sanoi välittävänsä musta ja että ei halua kiirehyiä.
ne sänkypuuhat ei kuulemma ole niin tärkeitä, että niitä pitää suorittaa heti kahden viikon seurustelun jälkeen :wink:

lugosi
pinni]
kun aloin seurustella kultani kanssa, niin meillä oli vähän samaa fiilistä ilmassa..otin asian puheeksi ja kulta selitti minulle, että vika ei ole mussa, vaan ei halua antaa mulle sellaista kuvaa itsestään, että on heti hyökkäämässä lakonoitten väliin. sanoi välittävänsä musta ja että ei halua kiirehyiä.
ne sänkypuuhat ei kuulemma ole niin tärkeitä, että niitä pitää suorittaa heti kahden viikon seurustelun jälkeen :wink:

Meillä oli sama tilanne. :) Tyttöni oli kovin innokas, mutta minä hieman toppuuttelin. En halunnut antaa itsestäni väärää kuvaa, ja toisaalta koko touhu hieman jännitti, joten ajattelin että olisi parempi tutustua hieman paremmin ensin... 1,5 kuukautta siinä sitten meni. :)

Lania
pinni]
kun aloin seurustella kultani kanssa, niin meillä oli vähän samaa fiilistä ilmassa..otin asian puheeksi ja kulta selitti minulle, että vika ei ole mussa, vaan ei halua antaa mulle sellaista kuvaa itsestään, että on heti hyökkäämässä lakonoitten väliin.
lugosi

Meillä oli sama tilanne. :) Tyttöni oli kovin innokas, mutta minä hieman toppuuttelin. En halunnut antaa itsestäni väärää kuvaa, ja toisaalta koko touhu hieman jännitti, joten ajattelin että olisi parempi tutustua hieman paremmin ensin... 1,5 kuukautta siinä sitten meni. :)

Hmh, musta tossa on joku ristiriita. Jos toinen osapuoli toppuuttelee ja "torjuu" toisen yrityksiä sen takia ettei halua antaa "liian innokasta kuvaa", niin eikös tossa sitten pinnin poikkis ja lugosi saa sellasta väärää kuvaa siitä toisesta, yritteliäästä osapuolesta?

Venice Queen

Meilläkään poikaystävä ei alussa tehnyt mitään aloitetta, oltiin ihan vaan halailu- ja pussailulinjalla, ja aloin jo itsekin vähän huolestua... Kuitenkin poikaystävä oli tosi ihastunut minuun ja sitä vaan jännitti, ja se tosiaan halus että meijän suhde kestää kauan ja ei halunnu pitää mitään kiirettä. Kyllä me tosiaan sit joskus kuukauden jälkeen aloitettiin meijän seksielämä, en muista miten siihen ekaan kertaan ajauduttiin, varmaan vahingossa toinen kosketti johonki "arkaan" paikkaan ja toinen ajatteli että no nyt... :lol: Ja oli se poikaystävä seuraavana päivänä lähdössä inttiin ja ties miten pitkä ero oli edessä, ehkä sekin oli osasyyllisenä... Mutta voi tuo klamydiaselityskin olla totta, entinen poikaystävä ei yhtäkkiä halunnutkaan seksiä (vaikka sitä ennen vietettiin melkein kaikki yhdessäoloaika sängyn puolella), ja lopulta sitten suostui, mutta ehdotti että jos käytettäis kahta kondomia (minä olin typerä ja naiivi, enkä älynny siinä vaiheessa mistä oli kyse, onneks kuitenki selvis sit parin päivän päästä)...

kolmiolääke
Lania
eikös tossa sitten pinnin poikkis ja lugosi saa sellasta väärää kuvaa siitä toisesta, yritteliäästä osapuolesta?

aivan.. tuntuu siltä kuin se toppuuteleva osapuoli saisi jonkinlaisen etulyöntiaseman, ja ajattelee että nyt kun en ole hyökkäämässä kimppuun olen kunniallinen henkilö, ja huomion arvoinen seikka on että hän ajattelee samalla olevansa kunniallisempi kuin toinen osapuoli :shock: ..siispä ei myöskään ole kovin reilua periaatteessa valehdella tuosta asiasta.. toinen voi tuntea olonsa vähemmän kunnialliseksi jos tolla tavoin toppuutellaan ihan syyttä. :? Hankala asia kyllä, täytyy myöntää.

pinni

]

niin toisaalta olette oikeassa, mutta meillä kulta selitti asian niin, että mussa ei ole mitään vikaa ja ei halua kiirehtiä sen asian kanssa ja kun olin sille se eka. ja että se välittää/tykkää musta niin paljon, että haluaa antaa sitä hellyyttä ensi muulla tavalla ku suoraa mennä sänkyyn..

Yezzi

Entäpä jos mies ei halua pidemmän seurustelun jälkeen ?
Eli siis olen seurustellu avoni kanssa 3 vuotta kihloissa vuosi.
Ennen seksiä kyllä riitti tosin ensimmäiseen puoleenvuoteen ei tapahtunut mitään haluttin kummatkin silloin vielä odottaa vähän aikaa...
Nyt "yhtäkkiä" en enää tunnukkaan kelpaavan miehelleni.
Hän sanoo aina kun ehdottelen petipuuhia tms että on väsynyt vaikka olisi juuri herännyt päivä unilta !
Päässäni olen pyöritellyt kaikkea mahdollista esim että olenko niin huono etten kelpaa , olenko niin ruma ? , lihonut ? , teenö jotain väärin ,
vaikka mitä pyörii päässä.

Osaako joku kertoa mistä tämä voinee johtua ?

mies kun kaikenlisäksi ei sänkypuuhista juurikaan puhu. Asiasta olen kyllä koittanut kysellä mutta aika tuloksetta.

Dr Phill sanoi asiasta mielestäni hyvin (kun tuli sivusilmällä kerrankin vilkaistua) seksi on vain 10% suhteesta mutta kun se ei toimi se on miltein 90% suhteesta.

Venice Queen
Suhfeli
ja lopulta sitten suostui, mutta ehdotti että jos käytettäis kahta kondomia (minä olin typerä ja naiivi, enkä älynny siinä vaiheessa mistä oli kyse, onneks kuitenki selvis sit parin päivän päästä)...

todellakin tyhmää käyttää kahta kondoomia o.O

Ei me käytetty kun yhtä sit loppupeleissä, oishan se nyt ollu jo vähän... :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat