Seksikkäitä ideoita lahjakortteihin - Seksi

mocca21

miten olisi vaikka kylpyläloma tms?? :)

Kommentit (9)

nauska87

Hmm, no mulle ainakin tulis mieleen joku kokovartalo hierontasessio ihanan tuoksuöljyn tms. kanssa, seksikäs strippishow privatisti :wink: tai joku villi puuhahetki poikaystävän mieltymysten mukaan. Näistä sitten askartelee lahjakortit joiden palvelut voi lunastaa kun haluaa :wink:

figaro

Ehdotuksia eroottiseksi/seksikkääksi lahjakortiksi:

1. Kokovartalohieronta
2. Kolme vapaavalintaista paikkaa ja kunnon kyyti
3. Sidottu nautinto (= sinä itse sidottuna ja poikaystävälläsi vapaat kädet tai toisin perin)
4. Herkkuhetki ( = ruoka ym. mukaan esileikkeihin)

Onhan sitä kaikenlaista. Tavallisetkin asiat saa kuullostamaan seksikkäiltä ja eroottisilta, kun keksii niille "mainosmaiset" nimet ja ehkä varioi pienesti jollain pikkukivalla ;)

aada
Kepatäti
2. Pesen ja vahaan auton bikineissä

kullan kanssa yks päivä tuli puheeks ni se sano ettei nää mitää seksikästä vähäpukeisessa naisessa pesemässä autoa. :roll: että se saippua on siinä kuulemma kaikkein seksikkäintä! :lol:

Jimmy KImmel
aada
Kepatäti
2. Pesen ja vahaan auton bikineissä

kullan kanssa yks päivä tuli puheeks ni se sano ettei nää mitää seksikästä vähäpukeisessa naisessa pesemässä autoa. :roll: että se saippua on siinä kuulemma kaikkein seksikkäintä! :lol:

Sähän selviät helpolla poikaystävälle lahjan antamisesta: Ostat sille pullollisen fairya... :lol: :lol: :lol:

SunLion

hah! aika paha tuo fairy :D ;)

mä en jotenki ite tollasissa lahjakorteissa hirveesti nää järkee jos ne on jtn tyyliin "hieronta" "suihinotto"...ne nyt on vakioo parisuhteessa & erotiikassa. Tai siis noihan nyt on tavallaan läppiä, mut ei jotenki kolahda mulle.

mut vaikka joku tyyliin "sinä valitset paikan minne mennnään syömään ja minä maksan" tai "vapautus kotitöistä viikoksi"...Toisaalta, en tiä...eipä olis mun juttu tää...

figaro

Minusta tuo seksikäs lahjakortti on vain tapa tehdä asioista edes vähän poikkeavia kuin normaalisti olisivat. Siksi ehkä juuri lisäisi jotain maustetta lahjakortissa olevaan asiaan eikä vain pelkästään "suihinotto klo se ja se".

Kotitöiden tekemisessä ei liene kovinkaan paljon seksiä :lol:

SunLion
figaro
Minusta tuo seksikäs lahjakortti on vain tapa tehdä asioista edes vähän poikkeavia kuin normaalisti olisivat. Siksi ehkä juuri lisäisi jotain maustetta lahjakortissa olevaan asiaan eikä vain pelkästään "suihinotto klo se ja se".

Kotitöiden tekemisessä ei liene kovinkaan paljon seksiä :lol:

ei oo ei ;) mutta siis...enmä tuota ideaa teilannut. Kuka tykkää kuka ei...sanoin vaan että me ollaan molemmat sellassii et toi lahja ei meihin iskisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat