Suostumus känniseksissä? - Seksi

marimma

jso- siirtyy nyt sit tästä eteenpäin aina myös tuonne http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=8651 Seksiaiheista OT-keskustelua kun alkaa kuohumaan. Jookosti? Saadaan ne suuret OT:t pysymään vähällä :)

Kommentit (10)

jso-
Cinderella92
mä varmaan oon känniseksin asiantuntija :lol: :lol: hhahah... mut en silti syytä tyyppei raiskauksest,vaik voisinki :lol: :lol:

OFF-TOPIC, mutta nyt menkööt, keittää!

Oikeasti, älä tunge joka s*atanan keskusteluun siitä yhdestä illastasi millonka sait ekaa kertaa k*llia + tulit hyväksikäytetyksi niiden yli 20 vuotiaiden miesten toimesta, EIKÖ YKSI KESKUSTELU RIITÄ MISSÄ VOIT SIITÄ AVAUTUA!? Vai pitääkö oikeasti koko maailman saada tietää tapahtuneesta? On se hienoa että paljastit vielä kasvosi tällä foorumilla! :lol:

Sinuna voisin todeta että olen "tyhmyyden asiantuntija". :?

*Pyytää anteeksi off-topicia ja epäasiallista kielenkäyttöä*

Amorous

Samaa mieltä että melko puolueellisesti esitit nuo kysymykset. Kyllä suurin osa naisista tietää mikä on homman nimi jos lähtee jatkoille. Saa olla aika sinisilmäinen. Ja eiköhän se vastuu ole molemmilla. Ei pitäisi juoda itseään niin känniin että arviointi kyky pettää tai ei osaa sanoa ei.

Mutta asia on vaan niin että miesten on helpompi käyttää naista hyväksi. Nainen jos sammuu ni siitä vaan mies voi puuhailla vaikka mitä. Mies jos sammuu ni eipä nainen siinä pahemmin mitään pysty tekemään.

Itse jos yhdenillan juttuja harrastaisin ni ensinnäkin ottasin vastuun teoistani. En joisi itseäni täysin sekaisin, enkä todellakaan lähtisi miehen mukaan joka on ottanut liikaa.

Mutta loppujen lopuksi kyllä miehet enemmän naisia käyttävät hyväksi. Tapahtuu sitä jossain määrin varmasti toisinkin päin.

Cinderella92
marimma
Cinderella92
minkä? :)

Että muut saa sanomista.
Jos sitten samantien siirrytään sinne sekakeskusteluun.

ihan aiheestahan mä puhuin :D

Cinderella92
marimma
Cinderella92
mä varmaan oon känniseksin asiantuntija :lol: :lol: hhahah... mut en silti syytä tyyppei raiskauksest,vaik voisinki :lol: :lol:

Sit jos lopettaisit samantien tässä ketjussa tuon ;)

minkä? :)

marimma
Cinderella92

Sit jos lopettaisit samantien tässä ketjussa tuon ;)

Cinderella92

no oon ihan samaa mieltä,että miehiä syyllistetään liikaa...et jos iskee miehen baaris umpikännis ja panee sen kaa,nii se on aina miehen syy ja tyhmät poliisit uskoo aina katuvaa ja pillittävää akkaa,vaikka syy on ihan yhtä hyvin voinu olla siinä... ja tässäkin voinee todeta että oikeus EI OLE sokea...jos oot nätti nainen ja pillität,niin ihan varmasti mies saa syytteet ja mieheltä ei mitään tapahtumista kysytä...niin se vaan on..surullista :roll:

Sharon

Hah. Eipä mua ole koskaan vielä luettu ryhmään 'känniseksin asiantuntijat' :lol:

Aika puollueellisesti esitit kysymyksesi, jonkinlaista neutraliutta peliin. :roll:

Henry

Blogini keskustelussa minulle vihjattiin, että tältä foorumilta löytyisi känniseksin asiantuntijoita. Viittaan seuraavaan keskusteluun

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2007/08/raiskaus.html#comments

ja esimerkiksi tähän keskusteluun.

http://blogit.claymountain.com/ike/index.php?/archives/1420-Kenensyy.html

Eli kysymyksiä aiheeseen liitttyen:

Jos te naiset iskette miehen baarista melkoisessa kännissä ja päätätte lähteä jomman kumman luo, niin

a) Ajatteletteko olevanne menossa "runoja lukemaan" vai ymmärrättekö, että mies haluaa seksiä?
b) Oletatteko, että sängyssä mies ei ala hipelöimään ja yrittämään riisua vaatteita?
c) Onko miehellä on aina vastuu (ja teillä ei mitään), jos hyväksikäyttösyytöksiä esitetään?
d) Voiko käydä niin, että te käytätte kännistä miestä seksuaalisesti hyväksi?
e) Miten anntte suostumuksen seksin etenemisestä olettaen, että olette itse "tuhannen kännissä"?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat