miten lisää itsevarmuutta jätkälle? - Seksi

iLsKi
_zuikkis
minulla on seksisuhde jätkän kans joka on todella epävarma itsestään. hän on nallekarhumainen eli vähän ronskimman kokoinen ja kaiken lisäks väittää että hänellä on liian pieni. no onhan sitä isompaakin saanut, mutta tämän kanssa tuntuu sopivan niin hyvin yhteen. eli seksi on fantastista ei ole koskaan tuntunut noin maata järisyttävältä 8) vaikka kuinka sanoisin tämän niin ei usko :( joku nainen satuttanut todella pahasti joskus. eli kertokaa cosmonaiset, miten saan tämän jätkän luottamaan itseensä ja tekemään joskus aloitteen?

Kehu, kehu ja kehu!!! Sellaset pikkujutut toimii, esim. kesken yhdynnän kun tuntuu hyvälle ni sano toiselle et tykkäät. Ja vaik ku ootte kahvil yms. mil ei oo mitään tekemistä seksin kans, ni pien vihjailu et haluaisit, saa jätkän oloa varmasti ylös :)

Kommentit (6)

_zuikkis

minulla on seksisuhde jätkän kans joka on todella epävarma itsestään. hän on nallekarhumainen eli vähän ronskimman kokoinen ja kaiken lisäks väittää että hänellä on liian pieni. no onhan sitä isompaakin saanut, mutta tämän kanssa tuntuu sopivan niin hyvin yhteen. eli seksi on fantastista ei ole koskaan tuntunut noin maata järisyttävältä 8) vaikka kuinka sanoisin tämän niin ei usko :( joku nainen satuttanut todella pahasti joskus. eli kertokaa cosmonaiset, miten saan tämän jätkän luottamaan itseensä ja tekemään joskus aloitteen?

vihollinen

Mun ja mun poikaystävän suhtees on just toisin päin.. Eli mä olen se, jolla on niin huono itseluottamus ja olen todella epävarma itsestäni.. siis en muuten, mutta juuri noissa seksijutuissa..
Ja johtuu myöskin siis siitä, että mua on joskus yks jätkä satuttanut pahasti...
Olisi kiva tietää miten saisin lisää varmuutta itseeni, sillä tää asia vaivaa meidän suhdetta usein.. :?

Walbu

Miestä kannattaa kehua hänen kavereidensa kuullen! ei tietenkään liian "kehumalla kehua" mutta sellaiset positiiviset kommentit jotka myös kaverit kuulevat, tekevät varmasti hyvää! En nyt keksi yhtään hyvää esimerkkiä...

Luger

Tässä se taas nähdään millaista jälkeä nainen voi saada aikaiseksi miehen itsetunnolle arvostelemalla hänen penistään liian pieneksi :evil:
Tuntuu että useimmissa tapauksissa miehen kalu onkin ihan normaalia keskimittaa mutta naisella on vain väljät paikat tai sitten hän on päässyt joskus ison makuun..

figaro
Luger
Tässä se taas nähdään millaista jälkeä nainen voi saada aikaiseksi miehen itsetunnolle arvostelemalla hänen penistään liian pieneksi :evil:
Tuntuu että useimmissa tapauksissa miehen kalu onkin ihan normaalia keskimittaa mutta naisella on vain väljät paikat tai sitten hän on päässyt joskus ison makuun..

Hmm.. ehkä sitä on molemmissa sukupuolissa peiliin katsomisen varaa, mitä tulee näihin täälläkin käytyihin erinäisiin rinnoista käytyyn keskusteluun ;)

Itse tämän aiheen aloitukseen en varmastikaan osaa sen kummemmin sanoa enempää kuin yllä on sanottu. Itsetunto-ongelmaisen mieltä on niin vaikea loppujen lopuksi muuttaa muulla tavoin kuin terveellä tavalla kehumalla ja ehkäpä vertaamalla omaan itseen (ja näin kääntämällä ajatukset pois joutavanpäiväisistä kokokysymyksistä). Toisaalta myös liian ison numeron tekeminen saattaa aiheuttaa sen, että mies käy kerjäämään niitä kehuja valittamalla entisestään kalunsa koosta (jossa ei mitään vikaa ole). Kyllä sitä huomiota tahtoo jokainen..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat