Mutta jospa ei kostukkaan.. - Seksi

BaBy <3

itse olen kokeillut Adam&Eva liukkaria ja se on ollut hyvää! Ostin Elämän suolasta, aika kallista, mutta sen pitäis herättää haluja. Tosin se myös tekee sen erittäin kuumaksi, joten ei kannata laittaa kuin pieni tippa ettei miehestä ala tuntuun siltä niinkun tunkis sitä uuniin :lol:

Pillerit alko itellä aiheuttaan haluttomuutta noin vuoden jälkeen. Sitten vaihdoin renkaaseen ja aluksi se ei pysynyt millään paikoillaan, mutta nyt kun aloin uudestaan käyttää rengasta, niin se on pysynyt ihan hyvin, mutta nyt en kostu enää lähes ollenkaan. Vaikka kuinka haluttaisi.. tosi harmittavaa, koska ollaan seurusteltukin vasta noin puoli vuotta ja poikkis luulee sen johtuvan siitä, vaikka niin ei tietenkään oo :( Ehkä pitäis alkaa juomaan vettä enemmän ja alkaa käyttään jotain niitä aco intim rasvoja, jospa ne auttais..

Sivut

Kommentit (70)

Sharon

^ Jos (ja sinun tapauksessasi näin on) kosteuden muutokset ovat hormoniperäisiä, ei siihen auta mikään muu kuin hormonaalinen keino. Veden juonti ja rasvat eivät siis auta vaan hormonien vaihtaminen tai lopettaminen .

shazzer

Hmm joo, jos on oikein kiimassa niin kostun aika paljonkin.. Ja pari kertaa käyny niin ettei ole haluttanu niin eihän siinä paljon kosteutta ollut ja molemminpuolinen nautinto jäi aika vähäiseksi..

Miltzu

No mulla on aina välillä vastaavanlaisia ongelmia, onneksi tosi harvoin. Mutta siihenkin auttaa pitkä esileikki. Voisikohan johtua siitä, että yleisesti juo liian vähän? Tarkoitan että jos elimistö on siis liian kuiva? Mene ja tiedä sitten... Onneksi on liukkarit.

Hat

Sama ongelma täälläkin. Se saattaa johtua pillereistä jos käytät niitä? Itselleni ainenkin tuli noita ongelmia silloin kun aloitin e-pillerit.Liukkaria aina pakko käyttää.Pyydä petikumppaniltasi suuseksiä ennen yhdyntää , kostuttaa paikat varmasti :wink:

jensuli86

Syön kyllä pillereitä.. mut oon syöny niitä jo kauan.. eikä ainakaan sillon alku vaiheissa ollu mitään ongelmaa..et voiko se sitten vasta myöhemmin vaikuttaa.. jaa-a..

Juu, no onnes mies kyllä antaa useinkin suusksiä ja se kyllä auttaa asiaa :D

DayDream

Joo Jensuli86, mäkin söin pillereitä 5 vuotta ilman minkäänlaista ongelmaa ja sitten tyyliin yks kaunis päivä vaan aloin olemaan kuiva kuin santapaperi!!! Aina ei meinannut liukkaritkaan auttaa...:-((( Vaihdoin merkkiä ja tilanne hieman parani, mutta ei tarpeeksi ja nyt jätin sitten pillerit kokonaan pois ja luistoo alkaa taas löytyä ihan omasta takaa :)))

jensuli86

Ai jaa.. Hm.. oliskohan se sit se.. ei kyllä huvittas alkaa kortsujenkaan kans leikkii.. hmh.. :? Eikös näissä laastareissa, renkaissa ym oo aika samat aineet.. et on varmaan sit vaikutuksetkin, vai..? :(

nauska87

Mul on kans sama ongelma. Pillerit on kuivattanu ja en muutenkaan siis mikään tosi märkä ole koskaan ollut. Pakko käyttää aina liukkaria et sujuu. Välil mun kuivuus vaan tuntuu ittestäni hävettävältä ja tunnen itseni jotenki huonoks ku en kostu kunnol :( Onneksi poikaystävä on ihana ja ymmärtäväinen ja jaksaa lämmitellä vaikka kuinka pitkään vaikken kostukaan hirveesti. Oon keskustellu pillerien vaihdosta mut sanoivat, että se tuskin auttaa. Ja kortsujen kaa en enää rupee säätää nii pakko sitten tyytyä tähän. :?

jensuli86

Hmmh.. Nyt äsken tossa päätin et kokeilen jättää pillerit pois ja katsoo miten käy, helpottaako mm tähän..ja voihan noi kiukku-kohtauksetkin näistä pilleri-touhuista johtua.. joten ....
Jännittää kamalasti meneekö elimistö ihan sekasin.. toivottavasti ei kovin pahasti.. :?
Pitäkää peukkui :)

Miltzu

Mulla sama juttu, että kiihotun, mutta en välttämättä kostu. Korostaisin vielä, että kyseistä ongelmaa äärimmäisen harvoin, ei häiritse seksielämää merkittävällä tavalla. Pillereiden myötä tämäkin ongelma tullut. :evil:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat