Miltä tuntuu kun miehellä ei seisokaan? - Seksi

Lukretia

Ei ole käynyt koskaan niin, että ei vaan olisi seissyt, mutta joskus ärsyttää, kun itse huhkii siellä pää jalkojen välissä, ja se erektio sillä lailla heikkenee. :? :P Tulee olo, ettei mies ole kovin innostunut.

Sivut

Kommentit (114)

katarii-na

niimpäniin, täälläkin kärsitään tuosta "alkujännitysongelmasta". Pahinta on ku tilanteeseen en oo uskaltanu sanoa tilanteessa mitään. Ekalla kerralla syyn luulin olevan puhtaasti alkoholin. niinku kyllä varmasti olikin, toisella kerralla jännitys oli kyllä aika molemminpuolista. Itsellä jännitys johtui kyllä just siitä ku tiesin et toinen jännitti. Homma loppu siihen ku se totes et "ei tästä tuu nyt yhtään mitään" ja totesin ettei se haitannu yhtään ja koetin tehä sen olon helpoksi silittelemällä hiuksia ja olemalla lähellä. Mutta molemmat on sen verran ujoja toistensa seurassa (ei mitään hajua miksi ku ollaan niin sosiaalisia muuten) ettei vaan oo pystyny avoimesti puhumaan asiasta.
Miten te ootte saanu toisen vähä rennommaksi?
ja miten kauan on yleensä kestäny tän alkujännityksen kans?

aamutähti

Meillä myös samanlainen tilanne ku ponygirlillä. Muutaman kerran ollaan onnistuttu saamaan vehje sisään asti suht kovana. Ympäripäissään kyllä onnistuu, mutta selvinpäin ei. Ensimmäisillä kerroilla ymmärsin täysin ja ajattelin, ettei siinä nyt mitään ihmeellistä ole kun olen hänelle se ensimmäinen eikä ole oltu yhdessä vielä kovin pitkään, mutta nyt useiden yritysten jälkeen on alkanut mietityttää. Olen tehnyt selväksi ettei asia mua haittaa todellakaan, mutta masentavaa siitä tekee se että aina pitää kuitenkin yrittää uudestaan ja päätyä samaan lopputulokseen. Viime kerralla alkoi loppujen lopuksi (aiheesta puhumisen jälkeen) vain itkettää, ja tiedän että se vain pahensi tilannetta. En voi kyllä rehellisesti nyt sanoa ettei asia mua häiritsisi, mutta kyllä uskon parempaan huomiseen! :D

anssi

Moi!
Voisko joku nainen kertoa, miltä tuntuu yleensä huomata,et miehellä on erektio-ongelmia? meillä ainakin nainen otti ne alkuun itseensä, mut usko lopulta ettei siitä johdu. Kyllä muuten raastaa tosi roimalla kädellä kun ei onnistu,ei...

figaro

Meillä jännityksestä johtuneet erektio-ongelmat eivät tuottaneet muita ongelmia. Minä olen aina ollut sellainen, että jos toisella ei vain ota eteen, en siitä koskaan ota itseeni - tiedän faktat, mistä useimmiten nuorien miehien seisomattomuus johtuu.. Kyllä kehon elekieli ym. kertoo sen, että toinen haluaa ilman sitä seisomistakin. Harmittavampaa se on miehelle kuin minulle ja enemmän minä olen saanut olla se, joka vakuuttelee, ettei haittaa..

papuna

juuh,luulis nyt jo naisten tietävän paremmin.eli ei siis vika tosiaan oo useinkan niin yksiselitteinen että siittä voisi ottaa itseensä...

harmittavaa anssi ,jos steillä kävi niin.
kaikki kehon "outoudet" tulisi kuitenkin selvittää lääkärin kanssa,ettei taustalla ole mitään muuta..
ja jospa vaikka sit lääkäri osaisi antaa asialle jonkun (yksinkertaisen) selityksen!?

Suhfeli

Itse en ota tuollaista itseeni. Eihän sille itse mitään voi jos toisella ei seiso.
Mutta luulen, että poika ottaa sen enemmän itseensä kun hänellä ei seiso. :roll:

lilia

Harrastamme poikaystäväni kanssa seksiä erittäin paljon, vähintään neljästi päivässä. Viime aikoina on tullut vastaan tilanteita joissa miehelläni loppuu seisominen kesken seksin. Ensimmäisellä kerralla loukkaannuin tästä ja sanoin ehkä liiankin törkeästi. Keskustelimme aiheesta myöhemmin ja olen tietoinen että seisomattomuus ei johdu tässä tapauksessa haluttomuudesta vaan siitä että ei tuo pikkukaverikaan kaikkea jaksa, jos ollaan jo useaan otteeseen saman päivän aikana harrastettu seksiä. Silti aina jotenkin tuntuu vähän pahalta jos miehelläni lakkaa seisomasta ja syytän itseäni, vaikka eihän se niin mene. Kaiketi.

k87

harvemmin tämmösiä onkelmia esiintyy. tuntuu että miehellä seisoo koko ajan :D alkoholia jos on nauttinut vähän liikaa, niin sillon ei tuu mitään. joko turtuu tai sit ei vaan seiso. kerran oli sillä tavala että olin ottamassa suihin kun se vaan lerpahti (selvinpäin oltiin molemmat). tämä johtui siitä kun mies huomas ettei mua kiinnostanu yhtään harrastaa seksiä.

Lintu

Meilläkään ei tapahdu tätä useinkaan, rajussa seksissä tosin miehen vehje kuulemma puutuu, mutta siitä en ota pulttia, enkä muutenkaan varmaan ottaisi, ymmärrän että asia johtuu fysiologisista syistä. Tosin jos aikaisemmin toiminut lakkaisi yhtäkkiä toimimasta, se alkaisi jo mietityttää että onko vika minussa.
Onko muuten muilla mies tuosta puutumisesta maininnut? (Nyt rupesin epäilemään :roll: :wink: )

marimma

No erektio ongelma on joissakin tapauksissa aika vahva sana, enkä täysin varma ole haetaanko tässä satunnaista lerppuutta vai jatkuvaa.

Satunnaiset ainakin on ihan normaalia :) Mutta näistä vakavammista ja jatkuvista ongelmista en ole ihan niin perillä.

Abigail

Pitkään jatkuvasta erektio-ongelmasta minulla ei ole kokemusta, mutta kyllähän sitä seisomattomuutta aina välillä tapahtuu. Ei miestä tarvitse aina kiinnostaa, kun ei naistakaan jatkuvasti huvita. Minä olen tuohon löysyyteen useimmin törmännyt silloin, kun viinaksia on tullut otettua vähän liiankin kanssa. En ota erektio-ongelmia itseeni, koska olen huomannut, että se näyttää enemmän vaivaavan miestä itseään.

Amalia

Mä olen törmännyt viinasta tai jännityksestä johtuviin seisokkiongelmiin, enkä todellakaan oo ottanut niistä itteeni. Tosin tossa jännitystilanteessa mietin kyllä, että olisinko mä jotenkin voinut helpottaa tilannetta :roll:

tessa

Meillä itseasiassa käy noin todella useasti. En siitä enää vuoden jälkeen ota itseeni, varsinkin kun tiedän, että poikakaverillani se palautuminen vaan kestää muutaman päivän, eikä se sitä ennen nouse kuin hetkellisesti. Aluksi en millään ymmärtänyt tätä ja välillä otin itseeni.

Tässäkin miehen reaktio vaikuttaa paljon. Meillä on muutama kerta käynyt niin, että mun on tehnyt mieli, mies on vähän aikaa mukana ja sitten väsymys ottaa vallan ja se jää tyyliin makaamaan paikoilleen kun mä yritän jollain tavalla kiihottaa sitä. Varsinkin tällasissa tilanteissa olen ottanut itseeni, kun siihen ei tule mitään selitystä. Toisin sanoen "sä haluat mielummin lukea/nukkua kun harrastaa seksiä mun kanssa", vaikka se ei olekaan niin.

Kaikki riippuu kommunikaatiosta. Nykyään kaikki menee niin paljon paremmin kun alussa, koska mä uskallan kysyä ja mies uskaltaa olla oma itsensä.

Teri
Luger
Teri
Olen seurustellut reilut pari viikkoa ihanan miehen kanssa, mutta ensimmäiset sekstailut ...

Ei kai tuo nykyinen miehesi tiedä että exälläsi oli suurempi kalu..?
Ainakin itselleni tulisi todella kovat paineet seksin suhteen siinä tilanteessa :roll:

No ei tietenkään tiedä! Ei tulisi mieleenkään kertoa exästä tuollaisia asioita. Taisin olla vain kärsimätön, koska itse en juurikaan jännitä sekstailuja ja toiminnan lamaantuminen kesken kaiken oli aivan uutta. Tilanne on huomattavasti parempi nyt, ja hommat on sujuneet alun räpellyksen jälkeen paremmin kuin hyvin :wink: Kovana vehjekin on aivan riittävän kokoinen ja en kyllä ikävöi yhtään isokaluista ääliö-exää kun nykyisen sydän on täyttä kultaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat