naisen kosteus seksin aikana - Seksi

Ebichu

Sama ongelma täällä, kostun liikaa. Ja mies parka luuli suhteen alussa että en voi nauttia seksistä ilman että hän räplää minut ensin aivan märäksi, kun kokeilujen jälkeen on todettu että räpläämättä paras, vaikka se niin kivaa onkin :)

Sivut

Kommentit (34)

yaya

onneksi on näköjään muitaki joilla on sama ongelma..joskus kostun niin paljo ettei seksi edes tunnu miltää! :shock: yleensä tää hoituu sillä ku avomies käy leikkimäs kielileikkejä :wink:

Silent Beauty

Mulla taas ongelmana, että kostun hyvin esileikin aikana, mutta kun pitäisi ryhtyä hommiin, kuivun hetkessä :? Sen jälkeen kuluu taas aikaa kostua ja se vie haluja pois aika runsaasti. Turhauttava tilanne.

iLsKi

Päättelin kuitenkin silleen, että toi liian paljon kostuminen vois johtua siitä, että en ole ollut aluksi tarpeeksi kiihottunut ja märkä, niin sitten kun tunkee liian kuivana sisälle, tulee joku että alkaa erittää ihan liikaa tota omaa liukastetta. Ja sillon ei tota liika märkyyttä oo tullu, kun oon kiihottunut tarpeeksi aluksi, että on ollu tarpeeksi märkä ja sujahtanu hyvin sisään. Mut jos ei ole tarpeeksi märkä, sillon hetken päästä oikeen lotisee ja kummastakaan ei tunnu hyvältä :/

Mulla taas on ihan toisin, jos mies tulee sisään kun oon viel suht kuiva, työnnöt tuntuu taivaallisilta! Pitkien esileikkien jälkeen oon taas niin kosteena ( varsinki suihinoton jälkeen.. ) et tuntoherkkyys kärsii aikalailla.

piiku

Mulla on myös se ongelma että kostun liikaa, mut nykyinen mies vähä yllätti ku pyyhi ekaks mun toosan ja sit oman vehkeen ja totes et on vähä liian märkä :roll:

replicah

Sama ongelma tääläkin, kostun liikaa. Poikaystäväni on siitä muutaman kerran maininnut, ja itse kyllä yleensä aina saan orgasmin vaikka olenkin hullun märkänä.

Haluan vain että miehenikin saa kunnon nautinnon, ja se on toisaalta hyvä että saan orgasmin aikaisin, se "kuivattaa" paikkoja, ja mies saa sitten kunnon tyydytyksen.

Olisi silti kiva jos vain saisi harrastella eikä tarvitsisi miettiä että "Taas olen liian märkä mieheni ei saa tarpeeksi nautintoa."

huoh

antoinette

elikkäs, onkos kenelläkään ollut ongelmana että nainen kostuu seksin aikana ihan liikaa? niin ettei oikein kummastakaan tunnu enää hyvältä, tai oikeestaan miltään? nopea pyyhkiminenkään välissä ei auta kun hetkellisesti... olisko kenelläkään mitään vinkkejä tai neuvoja?

Tyttönen

Samaa ongelmaa täälläkin.Välillä on niin märkä,ettei ole mitään "vastusta",joten poikaystävällä varsinkaan ei tunnu paljon missään. Toisaalta joskus poikaystävä on sanonut,et hänestä on kivaa,kun olen niin märkä,mutta en sitten tiedä tarkoittaako hän sitä tosiaan. Tätä voisikin kysellä miespuolisilta foorumilaisilta..
Mutta kyllä se itseäni ainakin välillä häiritsee,mutta ei sille kai mitään voi..

PinkPanther

meillä oli joskus tuo ongelma, mutta kyllä sitä märkyyttä on taas oppinut arvostamaan, kun pillerien muutamina ekoina kuukausina ei meinannut kostua tarpeeksi, koska en kiihottunut niin paljon kuin ennen pillereitä. Nyt taas on ruvennut tuo ajoittainen kuivuus väistymään. Ja kun on kroppa jotenkin muuttunut niin, että tarvitsee ihan toisenlaista käsittelyä, kun aiemmin, että kiihottuu. Ja mies on jo oppinut :wink:

Miula ainakin tuo märkyys on kiihottumisen määrästä paljolti kiinni.

Tapsu

Meilläkin tätä liika märkyyttä joskus on. Syön pillereitä ja oon kovasti pohtinu mistä se vois johtua. Liian kuiva en mielestäni oo ikinä ollu, tai että pillerit kuivattais, mutta ei sitä sitten tiedä.
Päättelin kuitenkin silleen, että toi liian paljon kostuminen vois johtua siitä, että en ole ollut aluksi tarpeeksi kiihottunut ja märkä, niin sitten kun tunkee liian kuivana sisälle, tulee joku että alkaa erittää ihan liikaa tota omaa liukastetta. Ja sillon ei tota liika märkyyttä oo tullu, kun oon kiihottunut tarpeeksi aluksi, että on ollu tarpeeksi märkä ja sujahtanu hyvin sisään. Mut jos ei ole tarpeeksi märkä, sillon hetken päästä oikeen lotisee ja kummastakaan ei tunnu hyvältä :/

Pitää vaan jaksaa pitkittää esileikkiä ja hyväillä tarpeeksi niin sitten tota ongelmaa ei mulla ainakaan esiinny :) selitin ehkä vähän vaikeesti mutta jooh :)

Jimmy KImmel
Tyttönen
Välillä on niin märkä,ettei ole mitään "vastusta",joten poikaystävällä varsinkaan ei tunnu paljon missään. Toisaalta joskus poikaystävä on sanonut,et hänestä on kivaa,kun olen niin märkä,mutta en sitten tiedä tarkoittaako hän sitä tosiaan.

Mä tykkään märistä tytöistä kuin hullu puurosta! Mitä kovemmat litinät ja märemmät paikat, niin sitä paremmalta homma tuntuu. Tai eihän se suoranaisesti tunnu, mutta kutittelee "korvien väliä" erittäin imartelevasti. Siinä kun käy väkisinkin mielessä, että mä oon varmaan tosi hyvä, kun tytsy noin kastuu... :wink: Tai ainakin on kiva ajatella niin!

Mutta moni vanha tyttöystävä on sanonut juurikin tuota, että heistä seksi tuntuisi paremmalta, jos eivät kastuisi ihan noin paljoa. Kyllähän se hivenen vähemmän märkänä periaatteessa mustakin tuntuu paremmalta, mutta silti nautin enemmän oikein märästä tavarasta. :wink:

Tarttuuko kukaan nimeltä mainitsematon ilmaisuun "tavara"? :wink:

PinkPanther
Jimmy KImmel

No onhan noita muitakin ilmaisuja joissa tuo "tavara" -sana vilahtaa.. esim jostain naispuolisista (ja miksei myös miehistä) voi puhua näin: "on hiukan huolimaton tavarastaan.." <--- politically correct, ei mikään ruma ilmaisu, kaunisteltu versio lauseesta: "antaa kaikille!"

Jimmy KImmel
PinkPanther
Jimmy KImmel

No onhan noita muitakin ilmaisuja joissa tuo "tavara" -sana vilahtaa.. esim jostain naispuolisista (ja miksei myös miehistä) voi puhua näin: "on hiukan huolimaton tavarastaan.." <--- politically correct, ei mikään ruma ilmaisu, kaunisteltu versio lauseesta: "antaa kaikille!"

Totta... Mutta en mä ihan tätä tarkoittanut. Huomaat sitten kun "hän joka vaeltaa vailla nimeä" alkaa meuhkaamaan... :lol: Tai voitais vaikka antaa olla. 8)

PinkPanther

Nyt meni jo IHAN TÄYDELLISESTI ohi... :shock: no, ehkä se vielä takasi tulloo... Ei tässä ollu enää mitään pointtia!! :shock: :lol: :lol:

dixie chick

alkuperäiseen aiheeseen palatakseni.. :)

..poikaystävän sanoin: tuntuu siltä ku työntäs "patonkia messuhalliin" jos on liian kostee :lol: ..
ennen ku söin pillereitä se ei haitannu, koska kortsusta tuli sitä "vastusta" ihan hyvin. ennen kulta sormetti mua niin pitkään että sain, ennenku ite tuli sit sisään (pelkässä yhdynnässä en oikein saa samaa nautintoa)..
nykyään ei sormetella joka kerta sit niin pitkään, ni tuntuu molemmista se yhdyntä paljon paremmalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat