Tietty kaava miten seksi etenee? - Seksi

celestine

juu taidan ihan visusti pysyä oman miehen kimpussa :lol:

Sivut

Kommentit (35)

yasmin-

Meillä sama kaava,alkaa maistumaan jo puulta :?
Jospa sitä sais herran tajuamaan että tässä tarvitaan muutakin kun että hiplataan hetki sormella ja sitte sitä oltaski valmiina :roll:

celestine

Barriss: voi olla, että naiset keskenään huomioivat toisensa paremmin 8). Eli molemmilla orgasmi vähän kiven alla. Toisin kuin miehillä jotka tulevat muitta mutkitta ja sitten kääntävät selkänsä. Ois mielenkiintoista tietää kestääkö lesbojen sessiot heteroseksiä pitempään :? ? Itekkin kaipaan niitä iltoja ku saa vähintään 15 minuutin esileikkiä.. ehkä kerran viikossa? Se vaan on niin paljon mukavampaa kuin pelkkä pano.

Mut hei..ei me saada nyt ihan lepakoiks kääntyä :lol: . Eiköhän ne ukot opi ku vähän vihjaisee!

Hilavitkutin

Miekkoiseni ei oikein sormipeliin keksi ikinä mitään uutta. :? Lähes joka kerta ennen yhdyntää hän jotain tuolta alapäästäni tumputtelee, samalla tavalla. Ennenmuinoin saatoin orgasmiinkin siitä yltää, nykyisin moiset ovat harvinaisempia. Voisi ehkä jotenkin asiasta vihjata.

Kielellä ukko ei tykkää lipoa, mikä on mielestäni harmi.

dixie chick

En löytänyt nopeesti kattomalla onko tästä jo keskustelua, jos on, ni siirtäkää sinne :)

Elikkäs, onko muilla "tietty kaava" miten seksi etenee? Meillä kun on, ekaks pussailua ja muuta hiplaamista, sitten poikaystävä sormettaa ja saatan ottaa suihin poikaystävältä ja sitten itse aktiin ja siinä pari-kolme asentoa.
Mulle toi sormetus on tärkeetä, koska yhdynnässä en saa orgasmia, perhanan hyvältä sekin kyllä tuntuu :)

Juurikin eilen tästä puhuttiin avokin kanssa, ja molemmat oli sitä mieltä että tietty kaava alkaa kyllästyttään. Tai pussailun ja hiplaamisen aikana sitä on kiihkoissaan mutta tunnelma tavallaan latistuu sormetuksen aikana, koska se tuntuu molemmista "velvollisuudelta". Mullakin tulee usein olo että haluaisi siirtyä jo itse asiaan kun tietää että se toinen sitä odottaa, vaikka mielellään se kuulemma kattoo ku mulla on kivaa ;)
Kyllä me välillä harrastetaan pikapanoja, missä ei paljon sormileikkejä oo, vaan suoraan itse asiaan, ku on niin kiihkoissaan :D

Joku saattaa nyt ehdottaa suuseksiä sormettamisen tilalle, että tulisi jotain vaihtelua, mutta se ei meillä toimi. Poikaystävä ei oo ottanu multa suihin ku ihan pari kertaa yhdessäolon aikana, enkä sitä kaipaakaan varsinaisesti, koska en osaa neuvoa suuseksissä kokematonta poikaa, että mitä pitäisi tehdä eikä poikkiskaan siitä kauheena tykkää. Mut se ei oo se ongelma tässä :)

Ollaan tosi avoimia miekkosen kanssa, pystytään puhumaan mistä asiasta vaan, mutta nyt ei keksitä tähän ratkaisua. Elikkä kertokaas omia kokemuksianne ja vinkkejä :)

marimma
dixie chick
Elikkäs, onko muilla "tietty kaava" miten seksi etenee?

Sitä kutsutaan arkiseksiksi ;)
Ja kyllä sitä kaavaa on yritetty muuttaa, mutta juntissa se vaan pysyy samoissa vanhoissa asennoissa ja teoissa :roll:

Ripsiväri

Mä just huomasin että meille on kehittymässä tietty kaava :shock: Mutta mikäs siinä ku se kaava toimii :lol:
muttamutta joskus se on erilaista (jos on oikeen kekseliäällä päällä...) ja joskus se menee samaa vanhaa kaavaa... tutusti ja turvallisesti (yleensä sillon kun mää oon laiska :D )

marimma
dixie chick
Voijei! :lol: Tähänkö on jo tultu, vasta kolme kuukautta saman katon alla... :shock:

Ei se paljoa tarvii ;)

Ei. mutta sitähän voi ehkästä kun pitää vaan mielikuvituksen avoinna, eikä anna seksin mennä joka kerta samanlaiseksi. Joskus pitää ottaa itelleen valta ja kaataa ukko sänkyyn tai vetää päälleen tai istua suoraan päälle tai jotain.. Kukin tyylillään :)

Mutta mielikuvitus ja kokeilunhalu taitaa olla ne tarvittavat työkalut arkistumisen estämiseksi :)

dixie chick

Juu kyllä meillä muuten ollaan olevinaan kekseliäitä, paikat vaihtuu (miten vaan pienessä kaksiossa voi :lol: ) , on leleuja ja vaatteita.
Ongelma on oikeestaan vaan se sormetus, en tiiä mitä siihen keksis ku tuntuu että mä "tartten" sen joka kerta. Tai jos ei sitä oo ni tuntuu että jotain puuttuu. Ehkä sitä on vaan tottunu siihen? :roll:

marimma
dixie chick
Juu kyllä meillä muuten ollaan olevinaan kekseliäitä, paikat vaihtuu (miten vaan pienessä kaksiossa voi :lol: ) , on leleuja ja vaatteita.
Ongelma on oikeestaan vaan se sormetus, en tiiä mitä siihen keksis ku tuntuu että mä "tartten" sen joka kerta. Tai jos ei sitä oo ni tuntuu että jotain puuttuu. Ehkä sitä on vaan tottunu siihen? :roll:

Voihan sen tehdä monella tavalla.. Hitaasti tai hirveen nopeesti esimerkiks. Tai voi ihan kevyesti tai oikein kovasti :roll: Sillä kosketuksellakin kun saa jo ihan erilaista aikaan :)

dixie chick
cosmo85
tai sitten dildolla/vibralla hoidatte sen?tai opettelette yhdessä sua saamaan orgasmin yhdynnässä?

Vibraa kyllä käytetty, ei kyl hankkimisen jälkeen kovin useesti, sillon tällön. Kyllä siis tässä parannusta on tapahtunut ton yhdynnän ja mun saamisen kanssa ku vertaa joku kuukausi takaperin, poikkis kestää nykyään paljon kauemmin ku ennen ja musta tuntuu paremmalta \:D/ :D

lily

Yleensä homma etenee niin, että mies antaa kokovartalohieronnan ja sormeilee, jonka jälkeen mä olen niin rentona, etten enää jaksa paljoa panostaa miehen nautintoon vaan mennään suoraan asiaan:roll:
Suurin repäisy tuolta oli kun joskus aikoinaan marssi ovesta sisään ja kaappasi mut ohimennessään mukaan makkariin.

Jotain uutta ois kyllä kiva keksiä, jos tää suhde tästä noin muutoin elpyy..

princessa

sama kaava joka kerta. minuutin esileikki ja sitten vaatteet pois. tylsää,ei seksikään tunnu yhtä hyvältä kuin silloin aikasemmin jolloin esileikki kesti puolesta tunnista pariinkin tuntiin.mies tuntuu ajattelevan että olen aina valmis,koska haluan useammin kuin hän.ja sitten hän valittaa että sattuu kun en ole vielä tarpeeksi kostea,mutta eipä herra mitään ole tajunnut asian eteen tehdä. eilen sitten sain tästä asiasta hirmuisen itkukohtauksen illalla seksin jälkeen,lopulta poikaystävä sai minut kertomaan syyn, myönsi asian ja lupasi parantaa tapansa. ylihuomenna sen sitten näkee,ottiko tosiaan opikseen:D toivottavasti ainakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat