miehen tyydyttäminen? - Seksi

luminax

tuli tuossa palstaa lukiessa mieleen, että onko teillä koskaan hetkiä tai kausia, ettei itse tee hirveästi mieli, mutta kaverin tekee. Mitä te silloin teette? Annatte hoitaa itse itsensä, rakastelette kaverin mieliksi vai tarjoatte jotain muuta ja mitä tällöin?

Itsellä aina välillä on, varsinkin menkkojen aikaan, joskus muutoinkin, kten juuri nyt. Tällöin yleensä tarjoan suihinoton tai harjoitan "käsitöitä", välillä annan kaverin "rakastella" rintojen väliin tms!

Entäs Te?

Sivut

Kommentit (81)

Veera

Varsinkin näin menkkojen alkuaikaan niin harjoitan terveiden käsieni taitoja ja suikkareita. Ei sillä etteikö mulla haluttais mutta kun sattuu :( .
Ja joskus ihan vaan kun laiskottaa ja huomaa että miehellä tekis kaikkea muuta niin tyydytän jotenkin muuten sitten. Ei sillä että se mikään kansallisvelvollisuus olisi mulle :D

sopuli

Minä olen sanonut ukolle, et sillä on kaks tervettä kättä :D

Onneks tuo nykyinen osaa käyttää niitä ilman mitään napinoita, yks exä suuttu ihan kunnolla tosta lausahduksesta :lol: :lol: Mut jos mua ei tee mieli seksiä, niin harvemmin jaksan alkaa mitään muitakaan seksijuttuja härväilemään. (olen huono vaimoke ;))

James Branleur
luminax
Tällöin yleensä tarjoan suihinoton tai harjoitan "käsitöitä", välillä annan kaverin "rakastella" rintojen väliin tms!

toimit parhaalla mahdollisella tavalla.

Miffy
sopuli
Mut jos mua ei tee mieli seksiä, niin harvemmin jaksan alkaa mitään muitakaan seksijuttuja härväilemään. (olen huono vaimoke ;))

Jep, sama täällä. Kyllä sitä kestää ilmankin (saa siis luvan kestää).

Jimmy KImmel

Jimmyllä on ilmeisesti ollut pirun hyviä vaimokkeita... :D Kaikissa vakavemmissa jutuissani on seksin (siis varsinaisen yhdynnän) korvikkeeksi tarjottu käsitöitä ja suikkareita. Siis ilman erityistä pyytämistä. Yleensä homma etenee niin, että "tarratessani p*rseeseen kiinni" on tullut ilmoitus, että

-ei kiinnosta
-ei jaksa
-ei huvita
-väsyttää
-jne

jonka jälkeen on kysytty, että kelpaako pelkkä suikkari? Totta kai kelpaa... :D Mutta tuskin tuo itsestäänselvyys on eikä sen sellainen olla tarvitsekkaan. Kyseessä on ansaittu etu. :wink: Homma nimittäin toimii molempiin suuntiin, tosin itse tulee kieltäydyttyä yhdynnästä äärimmäisen harvoin eli yleensä vaimokkeen lähentelyissä ollaan satalasissa mukana. 8) Oon hyvinkin joustava, kun kyseessä on oman kumppanin miellyttäminen. Jos pyydetään pelkkää suikkaria tai vaikkapa ihan selkähierontaa, niin en automaattisesti kuvittele itse saavani välitöntä vastapalvelusta. Hyvät teot jää muistiin ja niistä palkitaan ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisella. Paha saa palkkansa ja hyvä saa sen suikkarin/käsihoidon. :D

_mies_

Onnen poika tuo Jimmy KImmel. Minulla tilanne on toisenlainen. Jos "emäntää" ei sillä hetkellä kiinnosta niin sitten odotellaan millonka neitiä sattuisi kiinnostamaan. Eikä suostu siihen että toinen vain nauttisi. Suikkaria se jopa antaa kerran kuussa :roll:

luminax

"

Jimmy KImmel

jonka jälkeen on kysytty, että kelpaako pelkkä suikkari? Totta kai kelpaa... :D Mutta tuskin tuo itsestäänselvyys on eikä sen sellainen olla tarvitsekkaan. Kyseessä on ansaittu etu. :wink: Homma nimittäin toimii molempiin suuntiin, tosin itse tulee kieltäydyttyä yhdynnästä äärimmäisen harvoin eli yleensä vaimokkeen lähentelyissä ollaan satalasissa mukana. 8) Oon hyvinkin joustava, kun kyseessä on oman kumppanin miellyttäminen. Jos pyydetään pelkkää suikkaria tai vaikkapa ihan selkähierontaa, niin en automaattisesti kuvittele itse saavani välitöntä vastapalvelusta. Hyvät teot jää muistiin ja niistä palkitaan ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisella. Paha saa palkkansa ja hyvä saa sen suikkarin/käsihoidon. :D

"

No ite oon kyllä joskus ollut suhteessa, lyhyessä onneksi, jossa paha kyllä sai palkkansa, mutta hyvä harvemmin. :( Mutta, noinhan sen pitäisi toimia yleensä, kuten sanoit. Molemmin puolin toisen huomioiden. Johan vanhassa laulussakin sanotaan, jos haluu saada, on pakko myös antaa. :wink: Minusta kyse on kuitenkin toisen huomioimisesta, ei se suuri vaiva ole, kunhan ei ihan jokapäiväiseksi rutiiniksi muutu!

piiku
_mies_
Onnen poika tuo Jimmy KImmel. Minulla tilanne on toisenlainen. Jos "emäntää" ei sillä hetkellä kiinnosta niin sitten odotellaan millonka neitiä sattuisi kiinnostamaan. Eikä suostu siihen että toinen vain nauttisi. Suikkaria se jopa antaa kerran kuussa :roll:

Sun emäntäs on pihtari :-# :lol:
sori!! Oli pakko kuitata!!

Jimmy KImmel
luminax
Johan vanhassa laulussakin sanotaan, jos haluu saada, on pakko myös antaa. :wink:
Piste siitä, että joku muistaa suomiräpin hapuilevia ensiaskelia Mc Nikke T:n muodossa! :lol: Voi luoja... Tuosta on likemmäs 15 vuotta aikaa! :lol:

Miffy
piiku

Sun emäntäs on pihtari :-# :lol:
sori!! Oli pakko kuitata!!

No emmä tiedä onko se nyt pihtaamista, jollei halua harrastaa seksiä, jos ei tee mieli...

Veera

Ei meillä mee pelkästään niin että annan käsihoitoa tai suikkareita kun minä en jaksa. Kyllä se mieskin antaa ihan ilman pyytämistä samta palvelut kuin minäkin jos ei itse jaksa tai joskus kun ei ole vaan aikaa alkaa riisuutumaan :lol:

sopuli
_mies_
Onnen poika tuo Jimmy KImmel. Minulla tilanne on toisenlainen. Jos "emäntää" ei sillä hetkellä kiinnosta niin sitten odotellaan millonka neitiä sattuisi kiinnostamaan.

Tää taitaa olla hra Sopulin näppiksestä :D

Miksiköhän muuten järjestäen miehet haluaa useammin? Siis kun tästä on puhuttu monien kavereitten kanssa ja kaikilla se vaan tuntuu olevan niin. Kai se on sit joku biologinen juttu...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat