verta yhdynnässä - Seksi

Kathry

Jos mulla tulis jotain verta yhdynnan aikana niin olisin varmaan paata pahkaa gynekologilla ! Tietenkihan se saattaa johtua kuivuudesta, varsinki jos sinne vahan "rajummin" pannaan, nain saattas tulla haavoja ja siten ainakin vahan verta. Jos veri on hyytelomaista niin ehdottomasti pelastyisin jos ei olisi menkat.

Sivut

Kommentit (28)

bounty

Onko muille käynyt niin että yhdynnässä on yhtäkkiä tullut verta? Siis muutenkin kun ekalla kerralla? Pari päivää sitten harrastin seksiä ja huomasin paikat oli ihan veressä :? ja muutenkin sattui jonkun aikaa vielä seksin jälkeen. Ekan kerran jälkeen ei ole ikinä tullut verta mulla paitsi nyt :?

Amalia

Ootko ihan varma ettei menkat alkaneet just sillon? Mulla alko joskus pari vuotta sitten kun oltiin punkassa silloisen poikaystävän kanssa, tuli hiukka yllätyksenä koska ne oli pari päivää ajoissa. Ja koska tuo punkkareissu oli eka kerta kyseisen herran kanssa, jouduin vielä selittelemään että ei kulta, en mä ollut enää neitsyt...

Daisy

Mulla on joskus tullut ihan aavistuksen, eli muun mössön mukana on tullut häivähdys sellaista punertavaa. Ei siis tämän pahemmin. Luulisin, että toikin johtui vain haavaumista, joita yhdyntä välillä aiheuttaa.

aada

mulla kanssa menkkojen kanssa on käynyt niin että yhtäkkiä verta onkin ollut jokapaikassa. se tosin oli niin päin että menkkojen piti olla jo loppuneet, mutta sitten yhdynnän jälkeen huomasin että olisi ehkä vielä pitänyt odottaa aamuun.. muuten kun ei mitään vuotoa enää tullut, yhdynnässä vaan.. :roll:

*Sandy*

Multa on kanssa tullut yhdynnässä verta, tosin ihan pikkasen vain, että sen juuri huomasi. Itselläni tilanne johtui siitä että minulla oli haavaumia, jotka sitten vuotivat siinä touhutessa.. Mutta sinulla saattaa tosiaan olla kyse siitä että menkkasi alkoivat.

bounty

Ei voinut johtua menkoista koska verta tuli vaan sen verran. Ehkä olin vaan liian kuiva tai jotain...säikähdettiin vaan kullan kanssa vähän koska noin ei ole ennen käynyt :?

*Sandy*

Tietty jos se alkaa oleen että joka kerralla tulee verta, kannattais ehkä käydä lääkärissä varmistamassa että kaikki on ok. Mutta kyllä toi nyt siltä kuulostaa että siellä on vaan niitä haavaumia ollut.

ageless

Paljon mahdollista että haavat aiheuttavat veren tulon. Itselläni kävi sama pari päivää sitten ja nyt yritän parannella niitä.. Kuinka kauan teillä yleensä kestää näiden haavojen paranemisessa?

Reza

joo mulla kans tuli yhesti ihan tajuttoman paljon, ihan kun olis menkat alkanu, mutta niihin oli kyllä 2 viikkoo aikaa ja ku pillerit on. ei tuntunu kipeeltä kyllä jälkeenkäänpäin niin en tiiä mikä oli :shock: ja sitten nyt aina joskus saatetaan huomata että kullan "varressa" on pieniä veri hitusia, mut ei kyllä olla kiinnitetty suuremmin huomioo koska ei satu tai mitään niin luulisin että sekin saattaa olla joku pieni haava tms, siellä sisällä.

KataTheBlondi

Jansu kirjoitti:

Lainaus:
Onkos kellään mitään tietoa mistä se vois johtua kun harrastin seksiä oman poikaystävän kanssa, eikä ollu eka kerta, ja sit siinä loppuvaiheilla se oli vähä kuivempaa, mut yhtäkkiä tuntus vähä liiankin märältä ja sit ku lopetettiin ni huomattiin et multa oli tullu verta.

Mistä se voi johtua?

Marika_ kirjoitti:

Lainaus:
anteeksi, en tiedä onko tästä mitään apua, mutta jos tuo ei ollut eka kerta, niin olisikohan tässä tapauksessa kuukautiset alkaneet? (anteeksi ei todellakaan ollu mikään paras vastaus, mutta itelleni on käynyt noin Laughing )

Jansu:

Lainaus:
No menkkojen pitäis alkaa nyt tässä parin päivän sisällä. Mut sen jälkeen kun oltiin tehty ja verta oli tullut ni ei oo tullu pariin päivään, eli menkat se ei voinu olla.. :/

Marika_:

Lainaus:
kuinkas useesti ootte jo ollut yhdynnässä? se kiinnostaisi, sillä immenkalvo ei aina heti ekalla kerralla puhkea välttämättä, ja se voi olla syynä.

Jansu:

Lainaus:
No ollaan oltu hieman yli 9 kk yhdessä, eli tosi monta kertaa. Very Happy Eka kerta oli siinä.. hmm.. parin kuukauden jälkeen vissiin.. Mielestäni seki hiuka aikasin ku olin vasta täyttämässä kohta 16 sillon... mut ei voi mittää.. mut siis niin, kyl ollaan tehty sitä jo TODELLA monta kertaa..

Lintu kirjoitti:

Lainaus:
uivat limakalvotkin voi aiheuttaa verenvuotoa, johtuisiko siitä?

SunLion kirjoitti:

Lainaus:
oliko se kirkasta verta vai sellasta kuukautisvuodon tapaista? mietin oisko voinut olla vuotohäiriö vai oisko sitten tullut haavauma kovasta menosta? Razz

Jansu kirjoitti:
No ollaan oltu hieman yli 9 kk yhdessä, eli tosi monta kertaa. Very Happy Eka kerta oli siinä.. hmm.. parin kuukauden jälkeen vissiin.. Mielestäni seki hiuka aikasin ku olin vasta täyttämässä kohta 16 sillon... mut ei voi mittää.. mut siis niin, kyl ollaan tehty sitä jo TODELLA monta kertaa..
liukkaria käyttöön jos ei vielä oo! voi olla että kuivuit liikaa ja muutenkin tuo vähentää hankausta.

oon kuullu tälläsen legendan että immenkalvo ei kaikilta puhkea tai voi puhjeta paljon myöhemmin. Siitä varmasti johtuu myös se ettei kaikki vuoda ekalla kerralla ollenkaaan, kuten allekirjoittanut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo[/quote]

Jansu:

Lainaus:
no ei mulla kyllä ekallakaan kerralla tai KOSKAAN ikinä oo verta tullut, et tuleeko jokasella naisella verta kun se immenkalvo puhkeaa? Vai voiko se olla tosiaan mulla puhjennut jo aiemmin vaikka ei oo verta tullut ikinä? Ja ei se kyllä vois olla menkat, ku mulla on aina muutama päivä ennen mahakipuja, tai et polttaa ja maha turpoo hiukan, mut nyt ei ollu viel mitään.. Ja ei oo viel verta tullu sen jälkeen. Mut nyt on maha alkanu polttaa ja vähän turvonnukki on, eli kohta pitäis alkaa. Mut tosiaan se voi myös olla sit varmaan et se kuivuus siinä sit jotenki otti nokkiinsa, ehkä se teki jonkun haavan tai "hiersi" liikaa.. :/ on meinaan sillees viel hiuka arka olo, etten kyl viitteis viel pariin päivään tehä uudestaan, mut onneks tulee menkat nyt ni on aikaa sit antaa sen parantua. Smile

Marika_:

Lainaus:
kerrankin menkoista on jotain hyötyä Laughing

Jansu_:

Lainaus:
No niinpä! Very Happy

Jansu

No meilläki oli hiuka rajumpaa menoo ehkä. Mut en tuntenu mitää kipuu tai mitää ku verta oli tullu, sitä vaan niinku tuli.. Onneks alko menkat tossa ni nyt se on jo ehtiny paranemaan ku ei oo voinu tehdäkkään mitään. :)

KataTheBlondi

No mä oon itse päätellyt haavaumat siitä että meillä oli vähän rajumpaa menoa sinä iltana, kun verta tuli, niin ajateltiin sitten siitä. Joskus myös voi tuntua "vihlaisu" jos sieltä jotain repeää.
2 päivää selibaattia ja loppuviikko otettiin rauhallisesti.

tessa

Ja nyt vähän tyhmemmän puoleinen kysymys: miten te tiedätte, että se veren tulo johtuu haavaumista? Mulla on muutamalla viime kerralla tullut muutama tippa verta seksin jälkeen ja mietin, että siellä on varmaan joku haavauma, mutta mitenkäs saan sen selville? Näen meinaan syöpää joka paikassa ja viime kuukausina brittilehdet on kovasti puhuneet kodunkaulasyövästä ja yksi sen oireista on juuri vuotaminen seksin jälkeen (en todellakaan halua pelotella ketään tällä, vaan selittää vaan omaa ylipanikointiani). Mulle tehtiin gynetarkastus ja papakoe puoli vuotta sitten tämän takia, eikä mitään näkynyt joten uskon, ettei kyse ole mistään isommasta, mutta veri aina vähän pelottaa silloin kun sitä ei pitäisi tulla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat