kuinka saan tyttöystäväni rentoutumaan - Seksi

joonas

Hyvät naiset, te osaatte varmasti parhaiten auttaa minua ongelmassani. Minulla on uusi tyttöystävä ja hän on vielä neitsyt. olemme yrittäneet seksiä mutta se ei onnistu. hän ei kiihotu tarpeeksi ja jännittää varmasti liikaa, koska en pääse sisään. onko teillä jotain vinkkejä miten saan hänet rentoutumaan ja nauttimaan seksistä?

Kommentit (15)

PinkPanther

jutelkaa asiasta, kerro Hänelle että ei ole kiire mihinkään, ja vasta sitten edetään kun tyttö on valmis. Kysy häneltä mistä hän voisi pitää ja miten hän haluaa edetä. Näillä asioilla ei muutenkaan ole kiire. Kun itse tunsin olevani valmis yhdyntään, ei tarvinnut miettiä kiihotunko tarpeeksi :wink: . Tietty tämä on kaikki yksilöllistä. Tsemppiä teille!

Tästä aiheesta on jo avattu keskusteluja, kannattaa lukea niitä.

pikku-kata

Joo todellakin, kysy suoraan mitä hän haluaa sinun tekevän jne. Minä ainakin olisin arvostanut sitä exältäni, jolle neitsyyteni menetin... Hän vain tökki sormiaan sisään ja sitten jumputti hirveää kyytiä eikä välittänyt yhtään mitä minä halusin. Ja oli muka niin kokenut... Enhän minä neitsyt tyttö uskaltanut sanoa mitään että älä tee noin jne, olin niin kokematon ja pelotti muutenkin koko tilanne.

Jzzu

Kannattaa myös selailla täältä tyttösten aloittamia ekaa kertaa koskevia topikkeja niin saat vähän käsitystä mitkä asiat tuossa ekassa kerrassa ehkä tyttöä jännittää, niissä on kanssa vinkkejä miten tytön olis helpompi rentoutua tms.

PinkPanther

juu, tuota meinasin itsekin ehdottaa. :P Tämä on todellakin ikuisuusaihe, aina jollekin ajankohtainen tämä neitsyyden "menettäminen" .. mie en ole kuitenkaan koskaan kokenut menettäväni sitä, sen vain vaihdoin kaikkeen niin paljon parempaan :wink: Tää nyt oli vähän tälleen by the way, mutta.. :lol:

Miffy

Joonas, miten vanhoja olette? Saattaa olla, ettei tyttösi kerrassaan ole vielä valmis seksiin, jollei millään meinaa onnistua. Mutta tästä ei tosiaankaan ollenkaan välttämättä ole kyse!

taizu

Ikää tahtoisin minäkin tietää. Kuten jossakin olikin puhetta> me kypsymme ja kiinnostumme ihan itsekin näistä intiimeistä jutuista. Ja jos olette niin nuoria, ettette tunne omia kehojanne niin on sitä vaikeaa kiinnostua sitten toisesta..

Mary Alice

tyttöhän voi olla muutenkin tiukka, ja jännitys vain pahentaa asiaa.. koittakaan jonkin liukasteen kanssa niin ei ainakaan pitäisi kovin sattua, jäisi paremmat muistot ekasta kerrasta...myös erilaisia asentoja kannattaa koittaa, voi mennä helpommin sisään... ja esileikit ovat tärkeitä! 8) ehkä joku rohkaisu ryyppykin auttaisi rentoutumaan.. :roll: liian kännissä ei tietänkään kannata alkaa mitään säätämään..

taizu
PinkPanther
Juu ei, samaa mieltä Miffyn kanssa. Ei alkomahoolia, Kyllä ensimmäiset seksikerrat on hyvä hoitaa selvin päin.

NIINPÄ :oops:

Ja jos olette nuoria niin se yksikin situkka voi olla sellainen, ettei neitokainen tiedo seksistä mitään ja silloin tuota hommaamista voidaan parhaimmillaan sanoa "raiskaukseksi".. mutta minä nyt vedän aika äärille tämän asian, mutta kyllä näitäkin ihmisiä maailmasta löyty, jotka käyttävät hyväkseen sammuneita neitosia..

deadDream

No rohkaisuryyppy ei tietenkään tarkoita että perseet olalle ja ollaan sitten jossain pusikossa sammuneina.

Minä ja kultani ainakin oltiin jonkin asteisessa humalatilassa, tosin minä tiedostin kaiken ja niin kultakin, mutta alkomahooli rentoutti minut sen verran että poika pääsi sisään, ku ei päässy sisään muuten. :roll:

SunLion

no, nää perinteiset...eli pitkä esileikki ja liukkaria ei säästellä..

ennen kaikkea kannattaa kysyä kaipaako hän vielä aikaa..nimittäin vaikket tietoisesti painostaisikaan häntä, hän voi silti kokea ettei ole vielä valmis jne.

Zuzannah

tyttöystäväs vois auttaa sekin että ensin hierot sitä ihan normaalisti ja hellästi (tyttö mahallaan esim sängyllä). siitä tulee tosi rentoutunu fiilis, kunhan ei nukahda :lol: hieronnasta voi sitten vähitellen siirtyä "pidemmälle", suukkoihin ja hyväilyyn jne. kannattaa ainakin kokeilla, ja vaikkei onnistuiskaan varsinainen yhdyntä niin tyttöystävä sai ainakin hyvän hieronnan :wink:

sopuli

Musta tärkeintä olis keskustella, että onko tyttö muutenkaan vielä valmis koko touhuun ja tehdä selväksi, että jaksat odottaa... Siis, jos olette kovin nuoria. Painostaminen pahentaa vaan asioista ja muutaman kk:kin odottaminen voi auttaa paljon. Onhan teillä sitten loppuelämä aikaa harrastella!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat