striptease - Seksi

luminax

joskus tullut kokeiltua ja aika hyvää palautetta oon saanut. Kannattaa vaan katsoa ettei jätä niitä heikoimpia alkkareita ylle. Hyvä, rauhallinen musiikki, hämyisä valo ja hommaa varten mietitty asu. Erityisesti sukkanauhoista oon kuullut kehuja. Viimeiseks ja tärkeimmäks, unohda tilanne, naurettavaltahan se tuntuu, mutta kyllä kohteen kiinnostus jotain antaa takaisin. Nautu siitä.

Sivut

Kommentit (37)

miu

stripteasea poikakaverille.. olis kyllä joskus kiva kokeilla, mutta odotellaan nyt ainakin siihen asti, että oon enemmän sinut kehoni kanssa niin se voisi olla minullekin kivaa.

nia

pitäis kyl tosissaa kattoo jotai videoit ni saattais saada jotain hyviä niksejä ;p eilen just vissiin kysy "koska tanssit mulle sylitanssin?" "sit ku osaan" :D ei kai siinä muutakaa voinu sanoa!

olematon

mulla ei varmaan kantti riittäis... :roll: ja näyttäisinki varmaan siltä ku joku ummikko koittais vääntää vatsatanssin suomenmestaruuksissa... 8)

leben

[color=darkblue]En ole periaatteessa kokeillut, mutta on kyllä käynyt mielessä. Olen vähän ujo sellaiseen. Kerran aloitin kännissä strippaamaan exälle, mutta sitä kesti vajaa minuutti ja sitten jo .. no.. pantiin.. :oops: En saanut mitään kommenttia siitä joten en uusinut temppua tulevaisuudessa..

Mutta saa nyt nähdä.. Voisihan sitä yrittää selvin päinkin jos miehen löytäisi.. [/color]
:lol:

hharmony

Hohho,ajatuksella on kiva leikkiä että moiseen ryhtyisin,mutta ehei,olen aivan liian ujo moiseen :roll:
Ehkä joskus saan kerättyä rohkeutta. 8-[

Kepatäti

Tuossa mietiskelin, että ois kiva joskus yllättää kultsi pienellä tanssihetkellä ja mietiskelin, että kuinkahan tuo luonnistuis iteltä. Tässä nyt siis sitten utelen, että onkos teillä muilla neideillä kokemuksia aiheesta? Millaista palautetta tullut, kuinka ootte toteuttaneet, onko ollu joku teema (tuhma koulutyttö, himokas hoitsu..)? Yleensäkin kaikenlaista aiheeseen :wink:

Pitääpi alkaa kerätä rohkeutta, josko sitä (toivon mukaan) iloisen yllätyksen sais aikaiseksi murulle :wink:

MiuMiu*

Mä en ole suoraan miehelle stripannut, mutta tein hänelle sellaisen strippausvideon aikoinaan videokameralla...puin seksiasusteen päälle, valitsin taustalle musiikkia ja aloin nauhottaan tanssiesitystä :lol:
Kyllähän mies tietenkin tykkäsi! ...Vaikka onkai se livenä strippaus varmaankin parempaa, mutta tuo videokamera sopii ainakin aluksi jos ei heti kehtaa suoraan stripata :wink:

Mirror

Itse strippailin kerran kullalle. Tilanne tuli melko yllättäen. Oltiin miehen luona ja sitten siinä vähä pussailtiin ja mentiin sängylle ja sitten aattelin että vois vaikka jotain kivaa strippailua keksiä, laitoin semmosta mukavaa musiikkia soimaan ja aloin pikkuhiljaa ja viettelevästi tanssien ottaa niitä vaatteita pois. Mulla ei siis ollu mitään kivaa teemaa, vois kyllä sitäkin joskus kokeilla.
Mies meni ihan sekasi :wink: Seksi oli todella kiihkeää sen jälkeen.
Suosittelen kyllä. Kyllä sitä rohkeutta tulee roppakaupalla viimeistään siinä vaiheessa kun näkee sen kullan ilmeen kun alkaa niitä vaatteita putoilla :wink:

papuna

oon tsrippaillut muutamaankin otteeseen.enkä todellakaan ole alaa mitenkään opiskellut.mitä nyt teeveestä joskus nähnyt.vartavasten en kuitenkaan ole katsonut.

mies tykkää ihan hulluna.
liikuskelen vain viettelevästi ja riisun hitaasti vaatteita.

vaikka itsestä tuntuu kömpelöltä ja hölmöltä,niin mies vakuutteli ettei huomaa mittän sellaista.kai sit se himo jotenkin sokaisee :lol:

rohkeesti vaan riisumaan :wink: ei mulla ainakaan ollut MITÄÄN etukäteis suunnitelmia.tilanteet tuli luonnostaan,sillai en jännittänyt niin paljoa...
mies kokee (kuulemma) olevansa kuningas ja kaikkea mahtavaa,kun juuri sinä (Minä ;) ) osoitat huomiosi vain hänelle....

Veera

Viikonloppuna kiusasin miestä.
Laitoin heti aamusta vaan alusvaatteet päälle, sellaiset tummanpunaiset stringit ja rintsikat. Alusvaatteilla sitten hippailin koko päivän ja välillä kiusasin miestä, annoin ihan vähän vaan suuhoitoa ja keikuttelin takapuoltani kullan nenän eessä 8) .
Sitten tein ruokaa, edelleenkin vaan sama vaatetus päällä. Lopuksi se ruoka jäähtyi. Aloin muka riisutumaan hitaasti niin mies intoutui ihan villiksi ja hyökkäsi kimppuun, neljän tunnin kiusaus oli kai liikaa :lol: .

antagonismi
Trinity
Charmian
Carmen Electra on tainnu tehä jonku sriptease-aerobic opetusvideon siin saattais olla jotain kivoi vinkkejä :)
Ja siin treenatessa sais kivat kuntoilutkin :wink:

Ainakin ekan osan nähneenä voin sanoa että ei siinä dvd:llä mitään kovin erikoisia liikkeitä (eikä paljoa treeniäkään..) ole, lähinnä pään pyörityksiä ja muka-seksikästä kävelyä jne. Toki jos ei strippaamista ole koskaan missään muodossa nähnyt niin kyllähän siitä jotain irti saa. Ja on siinä ainakin silmänruokaa jos ei muuta.. :D

Jia, mä oon kans nähny ko.videon, eikä todellakaan sisällä mtn järin opettavaista :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat