G-piste - Seksi

Hawana

itsellä joissain seksiasennoissa löytyy hyvinkin. tietynlainen takaapäin varsinkin saa jytisemään :shock:

Sivut

Kommentit (52)

sopuli
Jimmy KImmel

Ja Jimmy-love voi vielä käytännössä näyttää sen sijainnin sekä siitä aiheutuvat sävärit... :wink:

Mitähän Jimmyn vaimoke siihen sanoisi?! :D Muistan lukeneeni, että sellaisen on löytänyt ;)

kurkku

voiko olla ettei se sitten löydy koskaan? itse olen ainakin etsinyt ja etsinyt, mutta ei mitään tunnu missään että olisi sen löytänyt... hmmm :?

Jimmy KImmel
sopuli
Jimmy KImmel

Ja Jimmy-love voi vielä käytännössä näyttää sen sijainnin sekä siitä aiheutuvat sävärit... :wink:

Mitähän Jimmyn vaimoke siihen sanoisi?! :D

Olis varmaan äärettömän tyytyväinen, että jaan rakkautta pitkin maamme kaunista kamaraa! Vois tulla sanomista... :lol:

Citron

mä KAI olen löytänyt sen sormella kokeilemalla, en oo varma...yhdynnässä en kyllä oo huomannu mitää erikoista huvittais joskus tuntea se senki kautta ja saada jotain nautintoa. mut jos se peniksen muodosta on kiinni niin minkalainen olis sit se paras muoto? :)

Rahel

Kyllähän tuo löytyy joo, mutta en oo sen suurempia kiksejä saanut. Pitäis varmaan kokeilla erilaisilla leluilla ja kauemman aikaa, ehkä sitten sais jotain tapahtumaankin. Mistähän tuollasen kristallisauvan vois tilata ?

Jzzu
kurkku
voiko olla ettei se sitten löydy koskaan? itse olen ainakin etsinyt ja etsinyt, mutta ei mitään tunnu missään että olisi sen löytänyt... hmmm :?

No siis kaikillahan se ei toimi, siis aiheuta mitenkään erikoisia tuntemuksia.
Tuo kohta siis on käsittääkseni kaikilla kyllä mutta kaikilla sen stimuloiminen ei aiheuta tuntemuksia.

Jzzu

Löytyy joo.
Yhdynnässä tuntuu ihan kivalle kun sen milloin sattuu tavoittamaan [size=9](ei kuitenkaan mitään instantorgasmia seuraa kuitenkaan)[/size], sormella jos sitä koittelee niin lähinnä tulee vaan tunne et pissittäis.
Kai toikin on ihan vempeleen mallista kiinni että löytyykö sitä vai ei tai jotain, ihmisestä kiinni siis veikkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat