Yksittäisiä kysymyksiä seksistä - Seksi

Sharon
Cosmic angel
Itselläni olisi tällainen tyhmä kysymys, että kuinkahan yleistä mahtaa olla, että gynekologia pyydetään puhkaisemaan immenkalvo, jos sitä ei jostain syystä voida tai haluta yhdynnällä puhkaista?
Ja seksikirjoissa puhjennut immenkalvo kuvataan yleinsä repaleisena reunana, mutta onko todellisuudessa näin? Ja tasoittuuko nuo "repaleet" aikanaan jotenkin? :oops: :wink:

Eihän immenkalvoa millään tavoin puhkaista. Reikä siinä tottakai on, muutenhan ei kuukautisveri pääsisi pois emättimestä. Kysehän on vain tiukan kalvon venyttämisestä/repeämisestä tai sitten koko kalvoa ei edes ole.

Sivut

Kommentit (431)

marika_
Aradia
Siis joo, kyllä mäki uskon että miettii. Mutta tekevätkö ne meidän hyväksi juttuja josta esimerkiksi eivät itse erityisemmin pidä? tai vaadimmeko me edes heiltä sellaista? Kun ajattelee täälä käytyjä keskusteluja vaikka sperman nielemisestä, peppuseksistä, laukeamisesta eri paikkoihin yms. mistä kaikki eivät pidä mutta tekevät sen poikkiksen mieliksi sillointällöin.. :roll:
Pitäisikö teidän mielestä meidän naisten olla sängyssä enemmän "itsekkäitä" ja ajatella enemmän sitä omaa parastaan? Mun mielestä molempien pitää tasapuolisesti vaatia kumppanilta asioita mitä haluaa.

Itse en suostuisi mihinkään mikä oikeasti inhottaisi minua. Kuitenkin esim. suostun nielemään spermaa, vaikken sitä erityisen kivana pidäkään, mutta eipä tuo minua inhotakaan ja poikaystäväni siitä tuntuu tykkäävän.

Kuitenkin itse odotan poikaystävältä samanlaista "uhrautuvaisuutta", tietenkään vaatimatta häntäkään tekemään mitään mikä oikeasti inhottaisi.

Suhfeli
tata
Onkos joku kokeillu (tai varmana on :D ) nuolla toisen päältä suklaata tms? Mä ostin ihan tarkotukseen suklaakastiketta, viel ei tosin olla kokeiltu :P

Suklaasta en tiedä, mutta kermavaahdolla leikkiminen on kivaa. Tahmeeksihan siitä tulee, mutta session jälkeen on vieä ihana mennä kullan kanssa suihkuun hellittelemään.

marimma
Janetten
Minullakin olisi kysymys. Tai en oikein tiedä. Tai no on. Olen useaan otteeseen rakastellut poikaystäväni kanssa ja nähnyt hänen vehkeensä, mutta tänään hän mainitsi siitä, että hänet on ympärileikattu. En ollut ollenkaan pistänyt merkille asiaa! En siis ole ikinä nähnyt esinahkaista..vehjettä. :D Millainen se on? Tai hmm. Miltä semmoinen tuntuu? :roll:

Katoppa tuolta.. [url]http://fi.wikipedia.org/wiki/Ymp%C3%A4rileikkaus :) eräs ympärileikattu mies sano että leikattu tuntee ihan pienen verran vähemmän tiettyjä asioita kun leikkaamaton, miehen näkökulmasta siis :) muuten kai ne samalle melkein tuntuu naisesta

adele^^
Janetten

Minullakin olisi kysymys. Tai en oikein tiedä. Tai no on. Olen useaan otteeseen rakastellut poikaystäväni kanssa ja nähnyt hänen vehkeensä, mutta tänään hän mainitsi siitä, että hänet on ympärileikattu. En ollut ollenkaan pistänyt merkille asiaa! En siis ole ikinä nähnyt esinahkaista..vehjettä. :D Millainen se on? Tai hmm. Miltä semmoinen tuntuu? :roll:

Tuosta tulikin mieleen: Kuinka yleistä on Suomessa ympärileikkaus? Olen kuvitellut että ei niin yleistä (edes Amerikassa, enemmänkin juutalaisten juttuja), mutta amerikkalaiset tv-sarjat antaa ymmärtää muuta (esim.sikkuelämää). Toki tajuan et toin on vain sarja ei tosielämä, mutta silti. Onko ympärileikkaus yleisempää maailmalla kuin meillä täällä pohjoisesa?

Miss X
marimma

Katoppa tuolta.. [url]http://fi.wikipedia.org/wiki/Ymp%C3%A4rileikkaus :) eräs ympärileikattu mies sano että leikattu tuntee ihan pienen verran vähemmän tiettyjä asioita kun leikkaamaton, miehen näkökulmasta siis :) muuten kai ne samalle melkein tuntuu naisesta

Kaverin ex oli ympärileikattu ja se ei saanu koskaan orgasmia vaikka kuinka jyystivät :roll: Kaipa se siinä turtuu jos kokoajan on herkimmät paikat esillä ilman suojahuppua...

Cosmic angel

Itselläni olisi tällainen tyhmä kysymys, että kuinkahan yleistä mahtaa olla, että gynekologia pyydetään puhkaisemaan immenkalvo, jos sitä ei jostain syystä voida tai haluta yhdynnällä puhkaista?
Ja seksikirjoissa puhjennut immenkalvo kuvataan yleinsä repaleisena reunana, mutta onko todellisuudessa näin? Ja tasoittuuko nuo "repaleet" aikanaan jotenkin? :oops: :wink:

Janetten

^Oletteko samanpituiset tai sinä lyhyempi? Sinä voisit raahata jonkun jakkaran tai tuolin suihkuun ja seisoa sen päällä ja silleen...seisoalteen. :D Semmoinen toimii ainakin sängyn päällä, en sitten tiedä miten suihkussa...

Aradia

Siis joo, kyllä mäki uskon että miettii. Mutta tekevätkö ne meidän hyväksi juttuja josta esimerkiksi eivät itse erityisemmin pidä? tai vaadimmeko me edes heiltä sellaista? Kun ajattelee täälä käytyjä keskusteluja vaikka sperman nielemisestä, peppuseksistä, laukeamisesta eri paikkoihin yms. mistä kaikki eivät pidä mutta tekevät sen poikkiksen mieliksi sillointällöin.. :roll:
Pitäisikö teidän mielestä meidän naisten olla sängyssä enemmän "itsekkäitä" ja ajatella enemmän sitä omaa parastaan? Mun mielestä molempien pitää tasapuolisesti vaatia kumppanilta asioita mitä haluaa.

yhdenihanankulta

monia keskustelujahan on jo suuseksistä, spermasta jne käyty,mutta ehkä hiukan tyhmempikin kysymys minulla olis, joka on mietityttäny jo jonkin aikaa.

Voiko sperman nieleminen aiheuttaa raskauden, esim. jos ei syö pillereitä eikä käytä kortsua suihinoton aikana? olen kuullut että joillakin naisilla virtsaputki ja emätin voivat toimia yhdessä,eli virtsa tullakin emättimestä? vaikuttaako tämä kyseiseen asiaan?
[color=red]
[size=9]Tänne kaikki irralliset ns. "yhden vastauksen kysymykset" seksiin liittyen. figaro[/size][/color]

yhdenihanankulta

okei,kiitos! :)

toinen kysymys :
onko normaalia että yhdyntä sattuu vielä viidennenkin kerran jälkeen? kauankohan kestää,ennenkuin seksistä voi nauttia täysin?

figaro

Rentoutuminen on kaiken a ja o. Kai erilaiset asennot tulevat kysymykseen. Esileikkejä on tarpeeksi (siinä suhteessa, että kostut tarpeeksi)? Jne. Moni asia vaikuttaa.

MUOKS. Ja mitä tulee tuohon virtsan tulemiseen emättimestä, siitä olen minäkin kuullut. Yllä oleva vastaus tuohon raskauteen liittyen kertookin sitten viimeiseen kysymykseen vastauksen.

pikku-kata
yhdenihanankulta
onko normaalia että yhdyntä sattuu vielä viidennenkin kerran jälkeen? kauankohan kestää,ennenkuin seksistä voi nauttia täysin?

Neitsyyden menetin n. vuosi sitten ja vieläkin käy välillä kipeää, vaikka on vakituinen kumppani ja seksiä tulee harrastettua parikin kertaa viikossa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat