kirvelyä SPERMASTA??? - Seksi

overkillah
SunLion

tuo oli ihan hulvaton tuo artikkeli! oikeasti totta tuollainen, etta jotkut naiset ovat yksinkertaisesti allergisia miehen nesteille..
ei muuta kuin antihistamiinia nuppiin ennen hommia! tai pitkakestoista siedetyshoitoa!

Sivut

Kommentit (38)

Fanni

käytin hakua, mutten löytäny yhtään tätä asiaa koskevaa juttua.

niin, otsikko jo kertoo mistä tulin puhumaan tänne :oops:
aina, jos mies laukeaa sisälleni, mua alkaa polttaa ja kirvellä. Sitä voi kestää pahimmillaan noin tunti :( Kumia käyttäessämme (tai jos jätämme kesken) kirvelyä ei esiinny.
Voiko olla mahdollista että oon allarginen spermalle??????? :roll: :x
asia suorastaan vituttaa meitä molempia... :?

Suvina

Suosittelen että kysyt lääkäriltä..
En koskaan ole kuullut että tuo olisi mahdollista. Tosin tiedän, että jos on esim. jotain haavoja (hiivatulehduksen tai seksitaudin takia) niin "vieras"aine varmasti kirvelee. Eli suosittelisin varmistamaan ettei ole mitään tauteja tai tulehduksia. Kuitenkin lääkäri yleensä tietää paremmin..

Mutta sitä en kyllä oikein ymmärtänyt miksi käytätte kumia vain silloin tällöin...

SunLion

joo kysele nyt ihmeessä lääkäriltä/ehkäsyneuvolasta ensitilassa!

Itse veikkaisin kans haavaumia/seksitautia/hiivatulehdusta (hyvin mahdollinen tääkin ja helposti hoidettavissa!!)...toisaalta jos ihan hirvee meno on petipuolella ni ehkä on sitte tosiaan nirhiny, ja jos hapan kohtaa emäksisen....mutta että tunnin :shock:

Mimosa

Miehillä sperman koostumus vaihtelee. Toisilla on happamampaa (tai emäksisempää)kuin toisilla ja tämä voi aiheuttaa kirvelyä. Kaikki eivät vain "sovi yhteen" täydellisesti.. :)

Tuollainen tilanne on kyllä ikävä. Itse en usko (kertomasi perusteella) että sinulla olisi minkäänlaista tautia, kun kumin kanssa ei kirvele. Kannattaa kuitenkin varmistua asiasta.

Jos se johtuu happamuuseroista niin en kyllä keksi mitään mikä voisi auttaa.. :?

Fanni
Suvina
Mutta sitä en kyllä oikein ymmärtänyt miksi käytätte kumia vain silloin tällöin...

tykätään olla ilman kumia, tuntuu meistä kivemmalta, paitsi just toi juttu että silloin täytyy jättää kesken. :cry:

joo mun pitäis mennä lääkärille, pitäis varata aika.. .

heh, sanonko lääkärille ihan vaan suoraan että sperma kirvelee ja polttaa? no mitäs sitä kiertelemäänkään, sehän tämän ongelman nimi on. :shock:

SunLion
Fanni
Suvina

tykätään olla ilman kumia, tuntuu meistä kivemmalta, paitsi just toi juttu että silloin täytyy jättää kesken. :cry:

joo mun pitäis mennä lääkärille, pitäis varata aika.. .

heh, sanonko lääkärille ihan vaan suoraan että sperma kirvelee ja polttaa? no mitäs sitä kiertelemäänkään, sehän tämän ongelman nimi on. :shock:

Joo...tai sano että kirvelyä ilmenee seksin yhteydessä ja kestää kauan..voisit ihan ensihätään soittaa ehkäsyneuvolaan..toi voi hyvin olla hiivaakin. Ei kannata viivytellä!

kai muuten tiedät ettei missään nimessä pidä suihkutella sinne sisälle päin? sotkee bakteerikannan.

Lips_

Sunlion:
kai muuten tiedät ettei missään nimessä pidä suihkutella sinne sisälle päin? sotkee bakteerikannan.

Hui! Mä teen aina niin! :shock: :roll: Empä tee enää... :shock:

Fanni

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

olisinkohan sitten allerginen poikaystävälleni? :cry:

Itse en kuitenkaan hiivaa epäile, koska se oli mulla noin kuukausi sitten, huomasin että silloin seksi sattuu! mutta nyt se ei satu, vaan jos spermaa tulee.

tai entä jos se on niin, että toi mun alapää on emäksinen ja poikaystäväni tietty erite on hapanta, ja sen takia polttaa niin pirusti.? eikai siihen sitten mikään autakkaan? :cry:

katie-

Kysymyksessä voi yksinkertaisesti olla nirhaumat/haavaumat alapäässä. Esimerkiksi itselläni juuri kova meno sängyn puolella aiheuttaa samankaltaisia ongelmia. Tietenkin on mahdollista että olet allerginen spermalle, mutta en ehkä heti ensimmäiseksi sitä vaihtoehtoa epäilisi. Kannattaa tosiaankin käydä lääkärissä ja tarkistuttaa muut vaihtoehdot. Kun kerrot ongelman lääkärillesi, hän kyllä tietää, jos on syytä epäillä allergiaa. :)

SunLion
Fanni
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

olisinkohan sitten allerginen poikaystävälleni? :cry:

Itse en kuitenkaan hiivaa epäile, koska se oli mulla noin kuukausi sitten, huomasin että silloin seksi sattuu! mutta nyt se ei satu, vaan jos spermaa tulee.

tai entä jos se on niin, että toi mun alapää on emäksinen ja poikaystäväni tietty erite on hapanta, ja sen takia polttaa niin pirusti.? eikai siihen sitten mikään autakkaan? :cry:

mä oon ainaki käsittäny et sperma on emäksistä ja emätin luonnollisessa tilassaan hapan.

figaro

Harmi, että lääkäriajat menee aina niin pitkälle. Jos vaiva tuntuu akuutilta, voihan sitä mennä päivystävälle.

Kerrohan mitä tohtori sanoi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat