Voiko suuseksistä saada taudin? - Seksi

eew_1

tuota ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta voiko mitkään taudit tarttua kun suutelee toista ihmistä? Kun joskus olen kuullut, että voi.. mutta sitten taas joskus olen kuullut, että ei voi.. mitenkäs se nyt on? esim hiv?

Sivut

Kommentit (37)

kultanaamio

En tiedä, kuuluuko tämä tälle palstalle mutta kysyn silti...

Otin poikaystävältäni suihin, ilman kortsua. Vasta jälkeenpäin tajusin pelästyä, josko olisi ollut mahdollista että olisin saanut jonkun taudin. Olen 99% varma ettei rakkaallani ole mitään tautia mutta nyt pelottaa silti. Hän ei siis tullut. Onko minulla potentiaalinen mahdollisuus sairastua? Tiedän että olin tyhmä kun en passittanut häntä ensin testeihin mutta nyt on paha enää harmitella. Kokemuksia?

maaruli

Tottakai on mahdollisuus että sillä on ollut joku tauti joka on tarttunut suhun. Ainahan se mahdollisuus on ilman kortsua hommaillessa jos toista ei ole testattu ja sillä on ollut aikaisempia kumppaneita.

papuna

en syytä nyt ketään yksistään,mutta välillä järkyttää se kuinka tietämättömiä ihmiset on tekojensa seurauksista.

toivottavasti ketjun aloittaja pääsee yhdessä poikaystävänsä kanssa pian sukupuolitauti testeihin,ja tietävät sitten voiko suu-tai muutakan seksiä ilman kunnon suojaa harrastaa...

itse en ainakaan yhtään luokkaantunut kun poikaystäväni suhteen alussa varmisti kysymällä,että olenko mahdolliseti kynyt testeissa.

kultanaamio

Kiitos vastauksista!

Olen itsekin hämmentynyt siitä, miten saatoin olla niin sinisilmäinen ja tietämätön sukupuolitaudeista. Muuten käyämme kortsua ja pillereitä ja raskauden pelko on silti... Miksei sitten tautien pelko?

Olen menossa testeihin...

SunLion
kultanaamio
Kiitos vastauksista!

Olen itsekin hämmentynyt siitä, miten saatoin olla niin sinisilmäinen ja tietämätön sukupuolitaudeista. Muuten käyämme kortsua ja pillereitä ja raskauden pelko on silti... Miksei sitten tautien pelko?

Olen menossa testeihin...

Hmm..oletko miettinyt että raskauden voi keskeyttää, mutta toiset taudit on ja pysyy, niihin ei ole parannusta! (osaan on tietenkin). Itse ainakin enemmän pelkäisin tauteja. (Ei sillä, pelkään myös raskaaksi tuloa).

Pillerit ja kumi yhdistelmä on kyllä varsin pettämätön, etenkin jos pillerit syödään oikein ja kumia käsitellään varovaisesti asettaessa. Tuossa vaiheessa ei kannata enää stressata : ) pahennat vaan asioita, stressi ei ole terveellistä ja menkat voi myöhästyä pelkästään sen vuoksi.¨

Hyvä että käyt testeissä : ) toivottavasti myös poikakaveri!?

sopuli

Jos mietin ihan itseäni niin aika monesti on tullu 1 illan jutuissa suuseksiä harrastettua, vaikkei itse yhdyntään olisikaan menty. Näin tekee aika monet.

KAi sitä ei vaan ajattele, et siitä niin helposti tauteja tulis. Typerää.

Jimmy KImmel
sopuli
Jos mietin ihan itseäni niin aika monesti on tullu 1 illan jutuissa suuseksiä harrastettua, vaikkei itse yhdyntään olisikaan menty.

Taidat olla suosittu tyttö, jos on kerran suikkareita tarjolla... :wink:

Joanna

Oli munki kaveripiirissä tapaus, jossa yks kertoi, että hänellä oli tos viime yönä jotain "pientä" yhden tyypin kanssa. (oltiin festariporukalla siskonpedissä..)
mä kuvittelin, et "jotain pientä" olis ollu suutelua, koskettelua tms. ja kyselin tyttökaveriltani et jotain tollasta vai? vastaus: "no ei!! (ja hämmästeli vielä!! :wink: ) vedettiin 69." (ihan niinku se olis jotain "pienempää"):lol:

eipä oo ite vieläkään tullu vedettyy mitään "pelkkää" 69:iä tai suikkaria.
pelisilmän puutetta...? :wink: näin ne ajat ja tavat muuttuu...

sopuli
Jimmy KImmel
sopuli
Jos mietin ihan itseäni niin aika monesti on tullu 1 illan jutuissa suuseksiä harrastettua, vaikkei itse yhdyntään olisikaan menty.

Taidat olla suosittu tyttö, jos on kerran suikkareita tarjolla... :wink:

Ei kai se tarjonta niin yksipuolista ole ollu :lol: :lol:

Villinuoruus... Nyt tylsä, vanha ja ennenkaikkea vastuullinen aikuinen ;) (mut varmasti oon aina ollu ainaki vastuullisempi ku sä!!!) :D

Jimmy KImmel
sopuli
(mut varmasti oon aina ollu ainaki vastuullisempi ku sä!!!) :D

Erittäin todennäköistä. Varsinkin jos puhutaan suikkareista ja niihin liittyvistä suojautumisista, joita en ole siis ikinä harrastanut. Muuten oon kyllä ollut todella tarkka kortsun suhteen! :)

taizu

Itselläni on luultavasti siirtynyt kondy suuhun. Olen kondyvaivaa poteva luultavasti elämäni loppuun asti.

En tiedä, onko tuo peijakas siirtynyt suun kautta vaiko olenko itse sen tietämättäni siirtänyt. Kondy kun ei pelkästään intiimejä reittejä kulje.

Olen oireeton, mutta kieleni alla on pieniä rakkuloita, kuten kondyyn olennaisesti kuuluu. Siellä ne nyt sitten on ja pysyy. :?

taizu
figaro
Eikö niitä muka voi poistaa suusta millään lailla?
Vähän sama homma näiden kanssa kuin aftojen. Ne on ja menee aikanaan pois. Nuo minu rakkulat voi tosin olla muutakin "rauhasta", enkä ole asiasta sen kummemmin keneltäkään kysellyt. Virus on aina silti virus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat