Mikä suuseksissä kiehtoo? - Seksi

Lukretia

K87:han sen sanoi. Saavana osapuolena tuntuu taivaalliselle ja antavana on ihanaa, kun näkee toisen nauttivan.

Sivut

Kommentit (68)

Cosmic angel

Jostain luin, että ihmiset tietävät luontaisesti suurin pirtein, mitä yhdynnässä tehdään, joten tätä vasten itse ajattelisin, että se jännitys ja tilanteen arvaamattomuus siinä suuseksissä kiihottaa eniten, kun on vain toisen viestien varassa siitä, mitä pitäisi tehdä ja mikä tuntuisi toisen mielestä hyvältä.
Joskus tunnen, että suuseksi on sen vuoksi jopa henkilökohtaisempaa kuin varsinainen yhdyntä.

Puhelinpervo
k87
antavana osapuolena ehdottomasti toisen nautinto ja saavana osapuolena oma nautinto :D

Kyllä! Ja ku tietää et ukkoa kiihottaa se niin paljon nii se on mukavaa :D

Silver Feather

Elikkäs, olen tässä aina välillä miettinyt että mikä siinä suuseksissä on niin kiehtovaa? Ja mikä siitä tekee niin mahtavaa? En siis ole mitenkään suuseksiä vastaan, vaan rupesin vaan miettimään.. :D

Joten kertokaapas mielipiteitänne.. :D

(..Vastaaviin keskusteluihin en törmännyt, mutta jos löytyypi niin poistaa voi..)

Asphyxia

Se juuri mitä muutkin on sanoneet, että kun saa suuseksiä niin se tuntuu hyvältä, ja toiselle sitä on kiva antaa koska haluaa tuottaa toiselle mielihyvää. Mä välillä oikein himoitsen sitä pipulia suuhuni, kun huomaa kuinka hyvältä se näyttää :D

E

Minua ei henkilökohtaisesti kiehdo mikään.
En ehkä osaa rentoutua tarpeeksi, tai en tiedä mikä siinä on, mutta koskaan en ole esimerkiksi suuseksissä saanut. Enkä siitä suuremmin nauti, tai nautin, mutta en erityisen paljon.
Paljon suuremmat kicksit saan itse aktista.

Vanamo

Sen antaminen ja vastaanottaminen on hauskaa. antamisessa on ihana nähdä, kun toinen nauttii ja se ihana valta :twisted: Koohotun yleensä siitä itsekkin. Parasta tässä on että olen ainoa nainen, joka on ottanut ukoltani suihin( tai sitä yhtä kokemusta ei lasketa, koska muija ilmeisesti oli TODELLA kovakourainen).

Nainen muuten maistuu erilaiselta riippuen ovulaation vaiheista. Joskus happamammalta ja joskus makeammalta. Jos ei tiedä miltä maistuu niin sen kun kysyy.

fanskuli

Saavana ainakin ihanaa suuseksissä on se lämpö ja kosteus mikä tulee miehen suusta 8)
Ja antavana on kiva katsella miehen ilmeitä ja nähdä kuinka hän nauttii siitä ja muutenki on kiva antaa kumppanille nautintoa ! =)

Silver Feather

Onpas monenlaista mielipidettä :D no hyvä niin...
..ja tottahan se on etteivät kaikki siitä tunnu pitävän..

Lisää mielipiteitä/syitä miksi on/ei ole mukavaa touhua??

Chocolat

Aluksi hirvitti ajatuskin.

Nautinnon antaminen toiselle ja se on mukavaa :) Varsinkin jos toinen antaa samaan aikaan minulle suuseksiä niin mukava siinä toisellekin ;)

teargas

Suuseksin saaminen/antaminen ei tuota mulle minkäänlaista ongelmaa. Saamisen jälkeen seksi tuntuu paremmalta. Antaminen tuntuu hyvältä, kun näkee ja kuulee kuinka mies nauttii, ja mä nautin kun pystyn tyydyttämään miehen. Itsekin kiihotun kun annan miehelle suuseksiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat