Mies aliarvioi itseään seksin jälkeen - Seksi

julia

Tää on nyt tällänen tyhmä aihe mut kirjoitan kuitenkin..
Niin siin kun olen oman kullan kanssa harastanut seksiä niin sitten vähän sen jälkeen sen suusta vaan tulee et se on ihan huono ja alkaa aliarvioida itseään, se ei tunnu yhtään kivalta =/ tai että kuitenkin joku muu on parempi kuin mä!!! Siis ei tollasii oikeesti kuulu sanoo, eiks ne oikeesti ymmärrä sitä!?? Ja tietty olen kehunnut omaa kultaa , mutta eikös se sit riitä...
Mutta rakastan häntä silti siitä huolimatta, ja olen sanonut hänelle, siitä että hän ei enään sanoisi niin mutta ei se oikeastaan auta!! Mitä mieltä te olette??

Kommentit (7)

greencorbie

Jotkut ihmiset vain haluavat aliarvioida itseään, kerjäävät kohteliaisuuksia. Minulla oli vielä sama juttu joskus yläasteella, oli aina pakko sanoa esim. uusista vaatteista "No nää on aika peruskuteet, tuli kiire aamulla" oli sitten päällä vaikka uusimmat vaatteet.

Kokeile vetää asia leikiksi tai sitten heitä peliin mielistelyä, "no kyllä mäkin oon sen huomannu, ehkä sun pitäis tehdä sille jotain", mutta kannattaa muistaa heittää se nauru perään, että hänkin tajuaa oikeasti että vitsailit. Tai toiseen esimerkkinä "no en mä kyllä sellaista ole huomannu, kokeillaanko uudelleen?" ;);)

Tai sitten sano suoraan mitä mieltä olet asiasta, mutta sopivassa tilanteessa ja siitä ei kannata alkaa riidellä. :\

Lumi~

Kerro hänelle että jos hän todella olisi niin huono niin et sinä häntä
seksuaalisesti haluaisi... Kerro kuinka haluttava hän on, mutta älä seksin
jälkeen vaan ennemminkin ennen seksiä. Sitten seksin jälkeen voit
sanoa että "olipa ihanaa", ennenkuin miehesi alkaa valittelemaan
huonommuuttaan.

SooZ

Inhottavaa kieltämättä, tosin ehkä hänellä on tosi huonoitsetunto tai niinkuin tuossa mainittiin kerjää sitä kehumista mikä kyllä kertoo minusta kanssa itsetunto ongelmista.
Kehu kultaasi aina ENNEN kuin hän aloittaa tuon valituksen. Ja muulloinkin, miten komea hän jne. semmoisia pikku juttuja. Ja seksin aikana myös. Ja teet selväksi että hän ei ole huono. Se että sanoo vain että älä puhu toimmoisia ei taida auttaa kauheasti.

julia

Niinäp ajattelinkin et tai ajattelin että hän tietäisi jos en haluaisi häntä seksuaalisesti niin sitten varmaan sanoisinkin sen! nOh pitää kokeilla kehumista heti :wink: sitten ja katsoa katoaako se itsen "haukkumista"

morwen84

Kerran mieheni kysyi jälkeen päin että tekikö hyvää... vastasin hymyllä. Ei oo kysyny sen jälkeen. En oo koskaan tullu yhdynnässä ja mieheni tietää sen eli se ei kysele. Tietää että mä nautin seksistä ilmanki orgasmia :wink:

Hawana

soozin neuvot olivat varsin hyvän kuuloiset. ja ehdotan myös, että kehut hänen seksitaitojaan vaikkapa joskus sellaisessa tilanteessa, jolloin ette ole alkamassa harrastamaan seksiä, ettekä ole juuri harrastaneet. kerrot vaikkapa kullallesi, että "eilen oli kyllä tosi kiva pano ;)".

sumico

Tollaset tiedetään kyllä, se vaan kerjää huomioo ja kehuja, jos ei riitä kun kerran miehen kehuu taivaisiin, niin sit annan vaan velloo itsesäälissä, mä en ainakaan ala samoja asioita toistaan joka ilta vaan sen takia että joku haluaa kehuja yms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat