Toimitus kysyy: Missä harrastat mieluiten seksiä? - Seksi

Mirre

Kyllä sänky vie voiton :D Niinhän sitä aina puhutaan petipuuhista kun seksiä tarkoitetaan!
Suihku ja luonto on kokeiltu, luonnossa oli vähän epämukavaa (kaiken maailman käpyjä ja ötököitä yms...) ja suihkussa ei tavallaan voi olla niin monessa asennossa jos ei huvita lattialla maata.
Sängyssä voi pyöriä ja kieriä vapaasti, jos on tarpeeksi leveä sänky. Sänky on myös mukavan pehmeä ja siellä vaan mielikuvituskin laukkaa villimmin ;)

Sivut

Kommentit (19)

antagonismi

Sängyssä ehdottomasti! Luonnon helmassa on kokeiltu, sauna ja suihkukaan eivät ole ihan tuntemattomia paikkoja seksin saralla mutta jos mukavuudesta puhutaan, sänky on se paras paikka! Siellä on tilaa temmeltää ja touhuta, eikä paikatkaan jumi niinkuin muualla peuhatessa :lol: Sänky on ainoa oikea.

Toimitus

Toimitus kysyy: Missä harrastat mieluiten seksiä? Vastatkaa ja keskustelkaa, niin saamme vähän prosenttitilastoa lehteen, mutta kommentteja emme lainaa, ainakaan ilman lupaa. :D

T: Anna

ziik

kyllä sänky on mulle henk.kohtaisesti tutuin ja turvallisin.on tarpeeeksi tilaa temmeltää eikä joka käännöksellä tarvitse katsoa osuuko männyn kantoon tai pelätä että liukastuu :D sänkyyn on myös ihanaa jäädä seksin jälkeen makoilemaan kaksistaan ja höpötellä kaikesta maan ja taivaan välillä.eikä haittaa jos uni tulee <:

Svenna

Luonnossa ilman muuta! ei ole naapureita paukuttelemassa seiniä, eikä muitakaan uteliaita koriva ja silmiä. Saa olla ihan rauhassa, ja luonnossa keksii monia kivoja paikkoja ja saa myös raitista ilmaa...metsät on kivoja.

nipukka

Luonnossa ehdottomasti!! Oon aina ollut luonnonlapsi ja raikkaassa kesäyössä ei tuu edes niin hiki :D Pieni jännitys jäädä kiinni vaan parantaa tunnelmaa

k87

sängyssä se on luonnollisinta. muut on sit vaihtelua ja piristystä normaaliin. ja sängyssä seki ettei pituuserosta tartte huolehtia :) me ei seisaaltaa voida harrastaa seksiä, kiitos mun lyhkästen jalkojen :)

marimma

Sänky se taitaa olla. Siellä on kaikken helpoin kokeilla moniamonia asentojakin jos yksi alkaa kyllästyttämään :roll:
Suihkussa on kuitenkin aina melko rajallinen tila, ja ulkoilmassa sitten tulee vastaan se että kuka haluaa nyppiä tikkuja takamuksesta tai hätistellä herhiläisiä :lol:

KataTheBlondi

Kyllä se sänky on paras ja mukavin paikka. Sohvalla, suihkussa, ja pöydällä ollaan kyllä koitettu mutta ei ne NIIN mukavia ole. Sohva tuo ihan mukavaa vaihtelua ja jos katsotaan eroottisia elokuvia :wink: ei aina sänkyyn kerkeäkään. Pöytä oli myös ihan jees, joskin kova. Suihku taas... no suoraan sanottuna ei oikein tykätä siitä kumpikaan sillä ei vain tunneta tarpeeksi. Samoin vaikeutena pieni suihkukoppi ja se että olen reilusti miestä lyhyempi. Sylikkäin ollaan kyllä suihkussa seisaaltaan oltu, siis niin että miä miehen sylissä, mutta jotenkin sekin oli tooosi hankalaa. Lähinnä se asentoon pääsy. Sekin varmasti johtuu tästä mun pienuudesta. :D Mutta sänky kelpaa. Luonnossa en ole edes koittanut mutta kiihottavalta kuulostaa kunhan joku viltti alla ettei mene ötököitä arkoihin paikkoihin. Kyllä mun yhteen fantasiaankin luonto kuuluu: teltta, makuupussi ja vain me kaksi.

princessa

sänky on paras. auto on yksi lempipaikoistani, yleensä vaan aika ahdas kun ollaan molemmat niin pitkiä. suihku on myös hyvä, varsinkin menkkojen aikaan suihkussa tulee ravattua parikin kertaa päivässä.. luonnon helmassa on ihanaa, mutta ne hyttyset ja muurahaiset ja muut örrimörrit ei ole yhtään kivoja.
sänky mukavin, mutta vaihtelunkin vuoksi pitää välillä muuallakin

Mariel

mieluiten siellä, missä sillä hetkellä satun olemaan. jokaisessa paikassa on hyvät ja huonot puolensa, tärkeintä on vaihtelu. valitsin noista suihkun, koska se toimii jokaisena vuodenaikana ja vesi on seksilelujakin parempi lisuke.

Svenna, metsät tosiaan on kivoja, mutta ilman polvisuojuksia asentovaihtoehtoja on aika vähäisesti, aina jää puremia tai mustelmia eikä voi nauttia kovinkaan pitkistä sessioista :D

Raven

Sänky on paras, luonnon helmassa tulee heti kakkosena, sillä sekin on ihanaa :wink: Tykkään seksistä paljon myös autossa. Ja saunassa rakastelu on mielettömän kiihkeää, kun siel on niin kuuma :wink: Suihkussa kans ihanaa ja... ja vaikka missä :D Sänky siis paras paikka kuitenkin.

leben

Kyllähän se sänky paras paikka seksiin on. Muut paikat kyllä hyviä vaihtelun kannalta, mutta sängyssä voi varioida asentoja mielensä mukaan.. O:)

tiutii

Eipä ne himot aina aikaa ja paikkaa katso, mutta useimmiten sänky on kyllä kaikkein paras paikka. Meillä usein aloitellaan muualla, esim. sohvalla tai suihkussa, mutta päädytään sitten kuitenkin sänkyyn "viimeistelemään homma". Mulla ainakin on vaikeuksia laueta missään muualla kuin sängyssä, tiedä sitten mikä ihmeen päähänpinttymä sekin on. Pitäisi varmaan vaan antaa palaa enemmän muualla, niin voisi orgasmikin tulla vaikka missä :D

Svenna

Lainaus:
Svenna, metsät tosiaan on kivoja, mutta ilman polvisuojuksia asentovaihtoehtoja on aika vähäisesti, aina jää puremia tai mustelmia eikä voi nauttia kovinkaan pitkistä sessioista

No ei meillä olla polvisuojuksia onneks tarvittu (vielä :D).. Mellä on makuupussit allaa..hyvin se on mennyt.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat