Potenssiongelma - Seksi

natalia

ollaan seurusteltu lähes 1,5vuotta ja harrastettu seksiä säännöllisesti suhteen alusta lähtien. Pystytään puhumaan kaikesta, suhde on läheinen, seksi ihanaa, kaikki hyvin. Paitsi nyt. Tai siis ongelma on sellainen että aina silloin tällöin harrastaessamme seksiä, hänellä ei enää seiso. Se on ihan outoa. Sama homma oli noin vuosi sitten kun käytimme vielä kortsua (hän sanoi ettei tunnu hyvin), mutta ongelma ratkesi kun rupesin syömään pillereitä. Nyt homma on sellainen että yleensä molemmat haluavat hirveesti seksiä ja alku on mahtavaa mutta sitten ythäkkiä se ei vaan seiso,jolloin yritetään saada siihen vauhtia (yleensä otan suihin hetkeski tms.) ja voidaan jatkaa taas. Josku seksi sujuu hyvin, no problems ja on ihanaa. Mut nyt yhä useammin on tapahtunut niin että pitää monta kertaa herätella henkiin ennen kuin päästään loppuun asti. On ko kellään muulla samoja/samanlaisia kokemuksia? Mistä ihmeestä johtuu. Voihan tää tottakai olla jokuj vaihe meneillään, joka menee ohi, mutta tuntuu vaaan niin oudolta ja siltä etten enää kiihota häntä tarpeeksi. KOKEMUKSIA!

Kommentit (7)

KataTheBlondi

Natalia: se voi olla joku vaihe tai oikeesti ongelma, mutta älä missään nimessä ajattele ettei miehesi halua sinua tai että et kiihota häntä tarpeeksi.

Wiivu

Meillä kävi aikoinaan nuorina noin joskus kortsun kans. Aloin syödä pillereitä ja ongelma hävisi. Nykyään käytämme taas kortsua (lopetin pillerit hyvissä ajoin ennen kuin alamme oikeasti vauvaa tekemään :) ) eikä tuota ongelmaa enää ole.

Voi olla tosiaankin vain jokin vaihe. Ellei mene ohi, niin puhukaa asiasta. Luulen, että miestäsi voi häiritä sinua enemmän tämä asia. Taitaapi olla miehille melko arka paikka.

sanja

niih.. no mulla on uus mies tällä hetkellä ja pari kertaa ollaan yritetty yhdyntää. Mies ei oo vaan saanu kunnolla kovaks kummallakaan kertaa. no, toisen kerran ymmärrän kyllä sillä oli humalassa. Ekan kerran yritettiin ns. krapula-aamuna eikä sekään onnannu :( en tiiä mitä tehdä!

Kaikenlisäks sillon "ekalla" kerralla..en ees tiiä tuliko jätkä jossain vaiheessa sisään ilman kortsua! mietiskelenkin tässä, että voiko laueta vaikka ei kunnolla ees seiso? mies jossain vaiheessa "nytkähti", mutta ku en tiiä kävikö ees sisällä, koska ei saanu kunnolla kovaks. Mies kyllä tiesi että haluan käyttää kortsua.

sekavahan tämä viesti on, mutta yrittäkää saada selvää :)

pikku-kata
sanja
niih.. no mulla on uus mies tällä hetkellä ja pari kertaa ollaan yritetty yhdyntää. Mies ei oo vaan saanu kunnolla kovaks kummallakaan kertaa. no, toisen kerran ymmärrän kyllä sillä oli humalassa. Ekan kerran yritettiin ns. krapula-aamuna eikä sekään onnannu :( en tiiä mitä tehdä!

Mun poikaystävällä ei ikinä jöpötä, jos se on humalassa ja joskus krapula-aamunakin sillä ei meinaa seisoa millään. Taitaa tuolla alkoholilla olla vaikutusta siihen pikku veijariin...

KataTheBlondi

Mun miehellä taas kännissä jöpöttää mutta hää ei millään tule...
mutta kannattaa kokeilla seksin iloja vaikka ihan kokonaan selvin päin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat