Nainenkin kaipaa suuseksiä! - Seksi

sweet_female

[color=blue]Eli meen nyt suoraan asiaan.

Pidän todella paljon suuseksin saamisesta, ja tykkään antaa sitä poikaystävälleni. Olen pyrkinyt tekemään makkarin puolella asioita, joista hän tykkäisi.

Hänelle olen jo pitkään vihjaillut siitä, jos hän antaisi minulle suuseksiä. Mitään ei ole tapahtunut. Lopulta kysyin jo suoraan, niin hän ei vaan halua antaa. Hänellä on tyyli: "ota tai jätä". :shock:

Minua tämä asiaa vaivaa. Rakastan kyseistä tyyppiä, mutta tiedän, että ennen pitkää tämä asia alkaa mua vaivaamaan. Eniten tässä mua kuitenkin harmittaa, että minä olen tehnyt asioita häntä huomioon ottaen, ja kun mä pyydän jotakin sellaista, mikä musta tuntuis hyvältä, niin hän ei vaan siihen suostu! :evil:

Tähän mennessä kaikki miehet joiden kanssa olen ollut, ovat olleet melki ensimmäisenä antamassa suuseksiä. En voi ymmärtää, mikä siinä voi kuvottaa nykyistäni??? :roll:

Mikä siis neuvoksi? Ja mikä tähän saattaa olla syynä? (Hän ei ole kuulema koskaan ennemmin edes antanut kennellekään sitä, kun ei vaan voi...).

Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?[/color]

Sivut

Kommentit (34)

Miffy

vaikeaa.. kun ei ketään voi pakottaa mihinkään kuitenkaan.

ymmärrän kyllä erittäin hyvin harmistukssi ja sen, että tuo on todellinen ongelma.

oletko kysynyt suoraan, mikse se "voi" antaa suuseksiä?

mulle tollasessa tilanteessa utlis varmaan mieleen, että olenko mä jotenkin epämiellyttävä. vaikkei siis olis mitään syytä!

tessa

Miksi hän "ei vaan voi"? Onko syynä se, että se koetaan vastenmielisenä vai se, että hän ei uskalla, koska ei tiedä miten se tehdään? En nyt uskoisi, että tilanne on niin epätoivoinen, jos kerta ikinä ei ole kenellekään suuseksiä antanut. Eihän sitä tiedä, jos ei kokeile. Ja jos saat joskus kokeilemaan ja hän huomaa kuinka nautit niin varmasti antaa uudestaankin. Näin ainakin meillä. Mun poikakaveri kiihottuu tosi paljon suuseksin antamisesta ja usein kun tarkotus on ollut vaan antaa mulle pikkasen kivaa niin ollaan harrastettukin ihan täyspainotteista seksiä, kun mies on kiihottunut niin paljon.

Sinuna kokeilisin selvittää ne pelot, jotka siihen suuseksin antamiseen liittyy. Sen pohjalta sitten voit miettiä jatkotoimenpiteitä (jos pelkää epäsiisteyttä- käy pesulla ensin, jos pelkää ettei osaa- anna ohjeita jne.) Kysele ihan vaan mielenkiinnosta, ei tivaamalla tai kuulustelemalla. Jos häntä yksinkertaisesti inhottaa ajatus antaa suuseksiä niin minkäs teet. Ei se pakottamalla ainakaan parane.

sweet_female

[color=blue]Häneltä sain sen käsityksen, että hän ei todellakaan ole antamassa sitä. Ja mua hieman harmittaa, että hän ei halua sitä edes kokeilla, vaikka se tuntuisi musta hyvältä.

Mutta joo, eipä ketään siihen voi pakottaakaan. Mutta täytyy tunnustaa, että mulle se on aukko seksissä. En haluisi huomata sen muodostuvan isoksi onglemaksi muutaman vuoden päästä.

En kyllä voi ymmärtää mikä siinä voi olla kauheaa. Kyse ei ole kuiteskaan mistään pyllyn nuolemisesta :D [/color]

papuna

auts!
:arrow: nyt sattuu papunaa omaan nilkkaan...
mä olen meillä se joka ei erotyisemmin tykkää fellatiosta.en kumpaankaan suuntaan.
itse siis en eiryisemmin nauti siittää kun mies antaa sitä.en oo koskaan tykännyt...
poikaystävä parka on lukenu varmaan kaikki seksi oppaat kun luulee että vika on tekniikassa.kun vika on siinä etten tykkää siittä vaikka se stimuloisikin klitoristani tai olisi muuten "miellyttävää".
mä tykkään seksistä erityisesti vartalokontaktin takia.
(siksi kai dogg style ja muut ei niin tiiviit asennotkaan ei nappaa)

mies tykkäis antaa vaikka tunti tolkulla,muttei mua kiinnosta kuin korkeintaan hetken. sillai että se on (erinomainen) osa esileikkiä...
sit mä alan jo vinkuun että tulis jo "ylös" sieltä :roll:

olen myös aikas "huono" antamaan suuseksiä miehelle...
kuulemman olen hyvä siinä,mutta musta se on jotenkin NIIN vaivalloista(tän vois nyt ymmärtää väärin,mutta toivottavasti tajuatte mitä haen...).
taas kerran,nauin suihin otosta,kunhan se on osa esileikkiä.tai siis kun mun ei tarvii viedä miestä loppuun suullani...
kaula,poski,kieli ja kasvo lihasten krampailu kun ei ole lempitunteitani :wink:
tosin siltikin olen koittanut välttää riitoja marisemalla aiheesta.

tällä hetkellä mies saa noin 2-4 viikossa esileikin yhteydessä.
2-4 kertaa vuodessa riidellään suseksin määrästä(lue: mies kinuaa ja piankos ollaan kinaamassa :wink: )

maaruli
papuna
mä tykkään seksistä erityisesti vartalokontaktin takia.

mies tykkäis antaa vaikka tunti tolkulla,muttei mua kiinnosta kuin korkeintaan hetken. sillai että se on (erinomainen) osa esileikkiä...
sit mä alan jo vinkuun että tulis jo "ylös" sieltä :roll:

Mä oon ihan samanlainen. Enkä usko että poikaystävän tekniikassa on mitään vikaa, se ei vaan oikein tunnu miltään..

omena

Alussa mun mies lähes aina vaati antaa mulle suuseksiä vaikken sitä aina ois halunnutkaan.. Mutta nyt kun olen sen makuun päässyt niin MÄ olen se joka kinuaa sitä melkein joka kerta. :D Onneksi kulta tykkää sitä antaa oikein mielellään, kai se jotain kicksejä saa kun näkee mun nauttivan niin älyttömästi. :) Niin ja itse myös tykkään antaa nykyään suuseksiä miehelleni. Mä uskon että kaikki ihmiset voi muuttua (jos on vaan halukas siihen), myös tän asian suhteen. En itse esimerkiksi alussa tykännyt YHTÄÄN antaa enkä vastaanottaa suuseksiä eikä rakkaanikaan uskonut tekevänsä sitä mulle oikein, mutta nyt se on tärkeä osa meidän seksuaalista kanssakäymistä.

Nasumi

Mun entinen jätkäkaverini oli just samanlainen... :roll: Mä otin siltä tasaseen tahtiin suihin mutta hän ei suostunut nuolemaan mua ollenkaan. Aluks vaan vihjailin asiasta, siihen se sano että kyllä mä sit joskus... Mutta sit kysyin jo suoraan että miksei se tee sitä, niin se "tunnusti" ettei se osaa. Mä yritin sille sanoo että kyllä mä opastan... :wink: Kerran se sit suostu kokeilee ja hyvähän se oli, mut ei se sitä kauaa tehny eikä enää toiste. :? Se oli kyllä niin ujo muutenki että kyllä sen ymmärtääki että se pelkäs tekevänsä väärin ja nolata itsensä. Jälkeenpäin se on sanonu että olisit vaa pakottanu mut siihe... :D
Mutta onneks nykyinen tekee sitä todella mielellään ja pyytämättä. :wink:

Daf

Itsellä on hyvä, tai oikeastaan loistava tilanne: poikaystävä suorastaan rakastaa antaa suuseksiä. On kuulemma erittäin kiihottavaa nähdä miten vääntelehdin ja "kiljun" kiihkosta. Ei ole valittamista :D

Juppi

itse en niinkään suuseksin antamisesta tykkää.. mutta sinä ketä ihmettelet miksi miehesi ei anna suuseksiä, niin kannattaa ottaa huomioon karvoitus koska kyllä kissatkin karvapalloja yskii ;) ja olisi suositeltavaa peseytyä ennen kriittistä hetkeä!

nassukka

Miun äijä luuli aluksi etten halua ollenkaan suuseksiä.. kun myöhemmin siitä hieman vihjaisin niin nyt siitä on tullut suuri osa seksielämää n_n
Tosin itse olen tälläkertaa se joka ei pidä suuseksin antamisesta.. pelkään etten osaa.
Exän kanssa tuli sitäkin yritettyä, mutta kun se oli sellaista armotonta sähläystä, eikä se edes nauttinut siitä, joten lopetin kokonaan.. On tullut siitäkin jonkinlaisia traumoja :? silloinkin exä kyllä pyysi että kokeilisin vielä, että vain harjoittelisin mutten enää suostunut.. Harmittaa vain nyt kun en pysty antamaan kullalle muuten nautintoa kuin yhdynnässä.. ja no onhan tietysti kädet keksitty, mutta kun kulta niin pitäisi siitä..

SooZ

niin onko miehesi antanut mitään syytä miksi ei halua suuseksiä antaa?
Itselläni syyt siihen etten suuseksiä halunnut toiselle antaa olivat ne että minua oli siihen yritetty pakottaa, pelkäsin etten osaa ja koin asian jotenkin inhottavaksi/osittain alistavaksi.
En sitten tiedä miesten syistä, mutta kannattaa kysyä. Jos hän ei kerta kaikkiaan halua koska se on vain ällöttävää niin ei nyt ainakaan kannata pakottaa, itse annoin suuseksiä muutamia kertoja siksi että tiesin että toinen tykkää vaikka itse en niinkään. Mutta ei se minua sitten haitannut eikä se niin ällöä edes ole :) Minusta ainakin ihan kiva tehdä toiselle jotain mistä tämä pitää vaikka ei itse niin tykkäisi. Kunhan ei tule sitä pakon tunnetta. Itse ainakin menen silloin ihan lukkoon ja saletti on että en anna :D Voisihan sitä kokeilla vaikka niin että laittaa kelmua tai jonkin muun "kalvon" siihen suojaksi niin ei joudu ihan kosketuksiin nesteiden kanssa jos siitä ei pidä. En ole kokeillut mutta jossain näin neuvottiin :D Ja tietty se oma siisteys (karvoitus, pesut ym)
Jos mies luulee ettei osaa niin opettelemalla sitä oppii. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Tsemppiä vaan!

Annie the Pooh

Niin kiinnostaisi kyllä tietää syy, miksi hän ei halua antaa suuseksiä. Nooh, miehän olen purkautunut tuosta suuseksi-ongelmastani ja exästä, siitä on siellä toisessa threadissa mihin jzzu oli laittanut linkinkin. Mutta mulle se syy ei ollut niin kivaa kuultavaa :roll: No, nyt olisi mies joka haluaisi sitä kai antaa, nyt se on kyllä vähentynyt, liekö samat syyt kuin aiemmin, toivottavasti ei! En osaa/uskalla sanoa, vaikka pitäisi puhua, mutta haluaisin oppia taas pitämään siitä ja haluaisin enemmän suuseksiä, mutta kun kai se on turhauttavaa sille toisellekin, kun en tule. Masennus.

Omalla kohdalla suuseksin antamista vähentää just puhtaus-jutut. Puhdasta piliä on ihana lutkutella... :wink:

Fanni

meilläkin niin päin että mä olen se, joka on antanut suuseksiä, mutta en ole saanut. :roll:

Haluaisin kyllä kokeilla :wink: Mutta en ole rohennut kysyä :oops:
tajuaakohan se sen itse... 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat