Miten saada mies ajelemaan? - Seksi

SunLion

mun mies aloti kainalokarvojen ajelun kun valitsin että olo on paljon mukavampi ja hikoilemisen kannalta parempi olla ilman.

poslaria kokeili varmaan vaan eroottisuuden vuoksi, eikä oo enää kasvattanu takas.

Sivut

Kommentit (44)

Jimmy KImmel

Ei oo muuten koskaan ketään valittanut, että tuo alapään sänki tuntuisi inhalta seksin aikana. Parran sängestä sen sijaan tulee palautetta, kun se saattaa raapia aikaiseksi partaihottumaa.

hiini
vihollinen
taizu
Kuinka moni mies ajelee karvojaaan??(paitsi partaansa, jos sitäkään)
Minen tuollaisiin ole törmännytkään :shock:

Kyl mun poikaystäväni aina ajaa lähes kaikki.. siis alapääkarvansa, ihan vaan ajatellen mua, et mun olis mukavampi ottaa suihin.. ja niin se kyl onki.

samma här..itse senoi, että on mieluisampaa molemmille jos kaikki on poissa..ja niinhän se on munkin milestä :wink:

vihollinen
Miffy
Hmm, no mä nyt en tiiä millasia karvotuksia tein miehillä on, mutta kyllä musta ois tosi paljon inhottavampaa käsitellä sänkistä vehjettä ja lähialueita kuin karvallista...

No kyl mun poikaystäväni sen niin usein ajelee, etten oo haittaavaan sänkeen vielä koskaan törmännyt..
Ja peniksen varressa olevat karvat ei ainaka mun poikaystävällä oo niin kovia, että niiden sänki olis pistelevä.

Miffy

Hmm, no mä nyt en tiiä millasia karvotuksia tein miehillä on, mutta kyllä musta ois tosi paljon inhottavampaa käsitellä sänkistä vehjettä ja lähialueita kuin karvallista...

vihollinen
taizu

Kyl mun poikaystäväni aina ajaa lähes kaikki.. siis alapääkarvansa, ihan vaan ajatellen mua, et mun olis mukavampi ottaa suihin.. ja niin se kyl onki.

Jimmy KImmel
minde
Kai sitä jokainen normaali ihminen haluaa, ettei suuseksin antaja joudu kärsimään siitä nautinnon tuottamisesta??

Eipä kai se karvaisen pimpsan nuoleminen suoranaisesti kärsimystä ole. Pikemminkin ikävä velvollisuus, kun taas karvoista vapaan ja suihkunraikkaan tavaran lipominen onkin sitten pelkkää nautintoo... :wink: Hygieeniasta on syytä pitää huolta, on sitten karvoja tai ei!

Jos miehesi tykkää suikkarista, niin sano ihan suoraan sille, että mikäli karvat lähtee, niin sitä herkkua on luvassa huomattavasti enemmän! Itse ajaisin ainakin, jos sillä vaan lisää hunajaa saa.. Jos hyvin käy, niin kollisi innostuu muutenkin tuosta ajelusta. Itse aikoinaan ajoin ihan vaan kokeilumielessä, mutta sen jälkeen ei olekkaan ollut paluuta pöheikköön. Karvaton/lyhyt karvainen on mielestäni kokonaisvaltaisesti parempi. Jimmy tykkää ja antaa itselleen papukaijamerkin! :lol: Lisäksi vastakkaisen sukupuolen palaute on pääsääntöisesti positiivista. Karvattomuutta saattavat vierastaa (paitsi kasseissa ja varressa :wink: ), mutta lyhyt karvoitus (ehkä sentistä kahteen) saakin sitten pelkkää kiitosta. En siis ajele karvoja muualta, kuin intiimialueelta sekä naamasta + satunnaisesti päästä.

Pikku vinkkinä vielä... Mikäli kollisi karvoista päättää luopua, niin hoitakaa homma jollakin muulla kuin partahöylällä...

Jzzu
Miffy

Mä kyllä oiekastaan tykkään mun miehen häpykarvoista, ne on seksikkäät ja hienot :) Ja tulee kiva jatkumo napaan asti :) Eikä itse vehkeen varressa kasva paljoakaan. Mun mielestä karvat on jopa esteettiset, omanikin. Ja eihän niitä siellä reiässä kasva :D

Miulla sama maku. :D

minde

Mä ainakin ottaisin suoraan puheeks, mut toki sopivalla hetkellä ja sopivalla tavalla. Meillä ainakin asiasta voisi puhua ihan suoraan. Mun mielestä siinä ei oo mitään outoa, ettei halua ottaa suihin toiselta, jos ei ole karvat ajeltu. Mulla oli seksisuhde yhden miehen kaa, joka ei halunnut antaa suuseksiä, jos ei ollut täysin posliini ja juuri suihkusta tullut. Eikä siinä mun mielestä ollut mitään loukkaavaa tai inhottavaa. Kai sitä jokainen normaali ihminen haluaa, ettei suuseksin antaja joudu kärsimään siitä nautinnon tuottamisesta??

Sitä seksisuhdetta ennen en ollut kovin usein posliini, mutta sen jälkeen en ole enää karvoja pystynyt kasvattamaa, sen verran paljon siistittyäkin pöheikköä inhoan :) kiitokset hänelle :D

Miffy

Niin, kai tää juttu on tosiaan aika paljon kiinni niiten karvojen laadusta ja määrästä sekä lisäks henk. koht. mieltymyksistä :)

Mä kyllä oiekastaan tykkään mun miehen häpykarvoista, ne on seksikkäät ja hienot :) Ja tulee kiva jatkumo napaan asti :) Eikä itse vehkeen varressa kasva paljoakaan. Mun mielestä karvat on jopa esteettiset, omanikin. Ja eihän niitä siellä reiässä kasva :D

SunLion

mä tykkään kans siitä karvavanasta ja onhan se tosiaan ihan kivan näkönen jos jatkuu pehkoon asti, mutta sänki sattuu kamalasti joten en halua että kulta enää kasvattaa karvoja (sänkivaiheen takia)...noidan kehä :shock:

nassukka

Eli siis ollaan seurusteltu nyt vasta vähän aikaa, ja ilmeni seksin yhteydessä tämmöinen pieni ongelma, ettei mies ajele karvoitustaan.. En pidä erityisemmin ajatuksesta ottaa suihin tässä tilanteessa, joten miten saisin sanottua kiltisti loukkaamatta miestä, että menisi vähän siistimään karvoitustaan? :D

Miffy

No ensinnäkin, ota jo etukäteen huomioon, että se ei todellakaan välttämättä ole valmis ajelemaan ikinä häpykarvojaan.

Toiseksi, ole hienovarainen ;) Eheki ole muuta keinoa kuin koittaa johdatella juttu karvoihin ja nidien ajeluun.. Älä nyt suoraan ainakana tokaise, että "sori, kulliis en suuhuni ota kun se on noin KARSEEN karvanen!". ;)

Tai sit vaan ihan rempseesti ehdota sitä karvojen ajelua!

Mun miehellä ei mikään maailman pahin pöheikkö ole, mutta kyllä niitä "inhottavia kovia kullikarvoja" joskus suuhun eksyy, muttei mitenkään häiritsevän paljon.

Jzzu
taizu

Miullakaan ei ainuttakaan muita kun naamakarvoja ajelevaa miestä ole sattunut kohdalle, eikä kyllä niin välikskään.

nassukka

alkaa ällöttään jos niitä ei ole edes siistitty :D nojaa, pitää jotenkin varmaan ottaa puheeks et pidän vähän vähemmän karvaisista ja et partaterä on keksitty :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat