Millä tavoin nainen voi olla rohkea sängyssä? - Seksi

kurkku

ja en ehkä sitä haluais että olen kännissä ja teen jätkälleni jotain, se on joskus kokeiltu kun ollaan tavattu ja olen ollut humalassa.. silloin minulla on ollut pokkaa tehdä erilaisia asoita.. mutta se ei auta.. haluaisin oppia tekemään asioita selvinkin päin, tulevaisuudessa. Minua suututtaa kun olen tälläinen ujo joka ei uskalla tehdä omalle jätkälleen mitään! :( :cry:
tämä on masentavaa... en tiedä mikä minua vaivaa... :oops:

Sivut

Kommentit (27)

kurkku

mulla on myös tämmöinen ongelma!! se vaivaa mua, ja se varmasti vaivaa poikaystävääni myös! en vain tiedä mitä tekisin, koska vaikka se tuntuisi poikakaveristani kuinka hyvältä tahansa, minulla ei ole siltikään pokkaa tehdä hänelle mitään "erikoista" ... olen ujo, ja kokematon, mutta haluaisin niin olla mielikseni jätkälleni.. ja toisena, minulla jotenkin mielikuvitus ei vain toimi kun pitäisi alkaa miettimään että mitä oikei jätkälleni tekisin!!! tämä on kauhee! jätkäänikin haittaa tämä ja olemme kyllä puhuneet, mutta hän ei oikein ymmärrä sitä, että mitä minun täytyis ujostella ja miksi minä en voi päästää villimpää puoltani itsessäni esille. minusta alkaa jo tuntua, ettei minulla ole edes sitä villimpää puolta olemassakaan... :cry: :(

kurkku

luin tossa joku aika sitten kirjottamani viestin, ja olen vähän samassa pinteessä vieläkin. Tosin, olen laittanut itselläni merkille, missä kohtaa mielikuvitus loppuu ja homma stoppaa siihen. Aluksi menee hyvin mutta, kun "hiplailen" (:D) vaikka kullan herkimpiä alueita, en tiedä mitä sitten tekisini! suutelua huulille samalla, mutta jos pitäisi muuallekin suudella, pokka loppuu heti ja melkein pakokauhu iskee kun en tiedä mitä tekisin.. taidan olla vain vaikea ihminen!!! :DDD :cry:

suska

Kysyin yhtenä iltanan kullaltani, olisiko hänellä jotain toiveita koskien seksielämäämme. Hän ehdotti, että minä näyttäisin joskus rohkean puoleni ja ottaisin ns. ohjat käsiini.

Olen suhteellisen ujo (kokematon ehkä parempi ilmaisu) sänkypuuhissa, miten voisin siis miellyttää miestäni tällä saralla? Pitäisikö minun olla se dominoiva osapuoli? Miten minun tulee käyttäytyä/ tehdä kullalleni, että hän tuntisi minun olevan "se, joka määrää tahdin?"

Lips_

Ole vaikka päällä, ja pidä hänen käsitään kiinni, niin ettei hän voi tehdä muuta kuin nauttia ja katsella. Siinä yksi esimerkki. :) Varmaan voi olla vaikea esittää sellaista mitä ei ole, kun taas jos on itse muutenki "määräilevä" luonteeltaan... :roll:
Ja jos kultasi ehdottaa jtn asentoa, sano hänelle, että en halua, ja sanot että haluat hänen menevän johonkin asentoon, eli siis itse määräät asennot yms. :P Eiköhän nuo auta alkuun. :D

Muoks: Kysyinen omalta kullaltani, hän sanoi, että naisen pitäsi heittää mies sängylle, repiä vatteet päältä, ja suoraansanottuna siis olla se paneva osapuoli! :lol: :lol: :lol:

Suhfeli

Lainaus:
Ole vaikka päällä, ja pidä hänen käsitään kiinni, niin ettei hän voi tehdä muuta kuin nauttia ja katsella.

Näin. Ja tee sinä aloite seksiin.

papuna

mä olen joskus esim. "tukistanut" ja raapinut hellän rajamailla miestäni :wink:
joskus pelkkä "pane mua" riittää,joskus sitä voi säestää ja lisäillä kaikkee...

figaro

Yksi esimerkki:

Kun mies tulee kotiin, ole valmiina. Vetäise hänet paidan rinnuksista suoraan makuuhuoneeseen. Tönäise hellänrajusti sängylle ja pidä katsekontakti koko ajan. Riisu vähin erin miehesi - sinua ei tarvitse, olet jo vähissä pukeissa :D Jos mies yrittää jotain, kiellä hellästi.

Hyvä alku. Jatkat samalla linjalla, et anna miehen tehdä vaan sinä olet se, joka tekee ja määrää. Voit vaikka sitoa miehesi kevyesti sängynpäätyyn, jos sellainen on!

Miehesi voi kaivata myös kiihottuneita ääniä. Oletko hiljaisempaa sorttia petipuolella? Pienet ynähdykset ja voihkaisut voivat tuoda myös lisäpotkua.

Ja yksi joka voi tuoda mukaan rohkeutta on vetäistä kesken normaalin leikin mies sängystä ja viedä vaikka keittiön tai olohuoneen pöydälle..

Mielikuvitusta peliin, ohjat käsiin.. ;)

lanttu

Olen aika ujo seksissä ja mies saa aika paljon ohjailla. Tuntuu kuitenkin että hän haluaisi minunkin joskus ottavan ohjat käsiini... Mitä voin tehdä?? Miten pitäisi lähteä liikkeelle? Minne pitäisi suudella ja miten? Miten annan suuseksiä? Nuolenko, imenkö, kuinka kovaa imen, pidänkö sitä kauan samassa kohti suussa vai liikuttelenko suuta ees taas, kielen käyttö, yms..???
Poikaystäväni kyllä sanoi aivan ihanasti kun vähän jännitin, että ei sillä ole väliä miten sen tekee vaan kuka sen tekee<3 :)

taizu

Omakohtainen kokemus: ota muutama siideri tai paukku> mukavanousuhumala. Avot.. sitten sitä jo mieli hyrrää ja estot katoaa. Pitää ehkäisy kuitenkin muistaa, vaikka muuten ei muistia olisikaan..

Tästä tulikin mieleeni, että luulin erään baari-illan jäljiltä nähneeni unta, missä olin hiukka innostunut.. Siitä puhellessa silloisen kumppanini kanssa aamulla selvisi, ettei se ollutkaan unta....

Jimmy KImmel
taizu
Omakohtainen kokemus: ota muutama siideri tai paukku> mukavanousuhumala. Avot.. sitten sitä jo mieli hyrrää ja estot katoaa.

Tuo on muuten äärettömän hyvä vinkki ja täysin paikkansa pitävä! Piste taizulle. :wink:

taizu
Jimmy KImmel
taizu
Omakohtainen kokemus: ota muutama siideri tai paukku> mukavanousuhumala. Avot.. sitten sitä jo mieli hyrrää ja estot katoaa.

Tuo on muuten äärettömän hyvä vinkki ja täysin paikkansa pitävä! Piste taizulle. :wink:

wuhuu, eksä ookkaan mun vihismies? ;)

Tästä on sitten huonojakin esimerkkiä (en toivottavasti omakohtaisia kokemuksia)>> baarissa näkee hiukan liiankin itsevarmoja itsensä keikuttajia seksin toivossa... ääh, ei niiiiiin... Joten varovainen pitää olla juomisen kanssa kuitenkin.. Ja eikös joillakin miehillä liika rohkaisuryyppy valahda alapäähänkin.. :?:

mika

valitettavasti näin on.. Pari ryyppyä on ihan hyvä, tekee mieli ja vehkeetkin toimii. Pari lisää, niin ongelmia tulee. Jos juo tuoppeja, niin joutuu käymään vessassa kesken leikkien. Ei niin eroottista..

Jimmy KImmel
taizu
wuhuu, eksä ookkaan mun vihismies? ;)

Enpä taida. Ei kai se musta sun arkivihollista tee, jos satun tuomaan oman näkemykseni yhteen avatar-kerskuteluun... :wink:

Liika on liikaa, siis alkoholissa. Mutta nyt olikin kaiketi puhe vain parista rohkaisuryypystä. :D Pari rohkaisuryyppyä ja aivan naamat ravintolassa on kuitenkin aivan eri asia... Toivottavasti jokainen tuntee rajansa (edes jotenkin). Jimmyllä "rohkaisuryypyn" (sikäli kun härski ja niksit tietävät sekä seksin suhteen varsin avoin hurjastelija ryyppyä tarvitsee :wink: ) virkaa toimittaa yhdessä juotu viinipullo tai pari. Yleensä yksikin jo riittää vaikka sen jakaankin joutuisi.

taizu

No jotkut ymmärtävät "parilla kaljallakin" sen sikspäkin vähintään.. ;), mutta puhe tosiaan OIKEASTI pullosta tai parista.

Ja tosiaan, sitä muuttuu aika kissaksi itse kukin. Moni juttu tulee siinä pienessä nosteeksi puhuttua, varsinkin jos vielä toinenkin on "avautumistilassa", silloin voi huoletta puhua herkistäkin asioista. Fantasioistakin tulis varmaan puhuttua ja naurettua.. ja oltaisiin taas askeleen edempänä taivasta.. :)

Eihän se viholliseksi teekää jimmyskä, kunhan vain heitin...

Hat

Jos juo viellä vähän enemmän kun sen vähäsen niin aistiherkkyys vähenee eikä se seksi olekkaan enää niin nautinnollista mitä olisi vain jos olisi ottanut muutaman lasillisen jotain :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat