Mihin voi purkaa seksuaalisen turhautumisen? - Seksi

Vanamo

Arvaa vaan olenko kokeillut.

Sivut

Kommentit (40)

Snuffle

Entä jos puhuisit miehelle [u]todella[/u] suoraan? Ei mitään huolista utelua tai vastaavaa, vaan kunnon "miksi en saa munaa?" -kysymys päin naamaa? Itse tulisin varmaan hulluksi tuollaisessa tilanteessa..

RainWhispers

Tilanteesi kuulostaa hankalalta! Itselläni on hieman samankaltainen tilanne mutta päinvastainen, eli minä olen se haluton osapuoli. Onneksi tilanne on sentään hieman paranemaan päin (ainakin minun mielestäni :lol: ). Tilannetta helpotti varmaan myös se, että vaikka poikaystäväni on erittäin seksuaalinen ihminen, hän sanoi ettei ikinä jättäisi minua seksin takia ja jaksoi suhtautua asiaan myös huumorilla ("onhan minulla tämä neiti vasen ja oikea tässä näin!") minkä vuoksi itseltäkin paineet helpottivat. Painostus usein pahentaa tilannetta, valitettavasti.

Jos miehesi ottaa sinut muuten hyvin huomioon, kyse on varmaankin juuri ja yksinomaan siitä, että hän ei tarvitse seksiä niin usein. Itsekin tykkään pusutella ja hellitellä mutta vähän aikaa sitten oli aikoja, jolloin pienikin seksuaalinen viite sai minut ahdistumaan ja silloin torjuinkin mieheni melko tylysti, enkä muutenkaan suostunut tyydyttämään häntä seksuaalisesti esim. ottamaan suihin. Tarkkaa syytä minulla ei ole siihen, miksi niin en voinut tehdä, mutta oikeastaan kaikki seksiin liittyvä ahdisti minua tuolloin enkä halunnut pakottaa itseäni pelätessäni että hommasta menisi viimeinenkin maku sen tullessa pakolliseksi!

Pelkäänpä että vaihtoehtoja on tasan kaksi:
1) joko sopeudut tilanteeseen ja jäät odottelemaan vilkkaampia kausia, joita ei välttämättä koskaan tule, tai
2) etsit kumppanin, jonka halut vastaavat omiasi.

:( Olen pahoillani puolestasi. Toki voitte vielä yrittää laatia jonkinlaisia kompromisseja asian suhteen. :)

Vanamo

hänen ihanteensa olisi vissiin kerran kuussa ja sellaiseksi se on mennytkin. Muissa asioissa hän ottaa minut aina huomioon, mutta tässä asiassaolen ihan hukassa. Tiedän, etten voi häntä pakottaa harrastamaan kanssani seksiä, mutta en ymmärrä miksi hän ei enää ollenkaan suostu tyydyttämään minua :( Jos hän edes joskus huomioisi minua sillä tavalla, mutta ei. Seksin laatukin on mielestäni huonontunut. Ongelma on myös siinä, että minä lasken mukaan koko sen ajan kun olemme erossa ja hän vain sen ajan, kun olemme yhdessä. Minusta harrastamme seksiä kerran kuussa ja hänen mielestään kerran viikossa( vaikka emme edes harrasta seksiä joka kerta kun olen kylässä). Miksi mies ei tajua suoraa puhetta?

tessa

Mun poikaystäväni haluaa seksiä harvemmin kuin minä. Tästä ollaan väännetty monta kertaa, itketty, kokeiltu etsiä syitä hänestä, minusta, suhteesta, hormooneista ja vaikka mistä. Eli ymmärrän hyvin, miltä susta tuntuu. Poikaystäväni ei kyllä ole noin kylmä kuin miltä sinun vaikuttaa ja yrittää ottaa mut huomioon ja panostaa, vaikkei sillä hetkellä tekisikään niin kamalasti mieli.
Minkälaisesta seksimäärästä me nyt puhutaan? Antaako se kerran viikossa vai kerran kuukaudessa? Kuinka kaukana teidän halunne ovat? Mä haluaisin n. kolme kertaa viikossa tai vaikka kaksikin, mutta poikaystävälle riittää kerta viikossa tai puolessatoista. Mun täytyi yksinkertaisesti hyväksyä tämä. Kyse ei meillä ollut mistään vaiheesta ja oikeastaan koko suhteemme (reilut kaksi vuotta) ajan olen yrittänyt ratkaista tilannetta. Ihan vähän aikaa sitten tajusin, että joko etsin uuden ja saan paljon seksiä tai hyväksyn, että tämän ihmisen kanssa seksiä saa harvemmin. Valitsin siis hänet, koska hän on aivan huipputyyppi ja jokaisessa suhteessa on aina joku pieni ongelma. En kyllä jäisi tähän (tai mihinkään muuhunkaan) suhteeseen jos seksiä olisi niin harvoin, että se vaikuttaisi jo mielenterveyteeni ja olisin todella tarpeessa (siis esim. kerran kuussa), silloin etsisin uuden. Se kuinka vähän seksiä oon valmis sietämään parisuhteessa on tietty yksilöllistä, jollekin viikko on liikaa ja toinen kestää vaikka vuoden. Silti ehdottaisin olemaan realisti. On aika mahdotonta pakottaa toista seksuaalisemmaksi kuin hän on.

*WhiteAngel*

En haluaisi pahoittaa mieltäsi, mutta mie pistäisin tuommosen miehen kyllä vaihtoon. Tosin en tiedä täysin oikeaa tilannetta mutta kyllä tuo kuulostaa siltä ettei suhde ole tasa-arvoinen oikein missään suhteessa..... :(

Vanamo

Juu ei se mies ole tässä seksiasiassa kovinkaan huomaavainen. Se on saatanan itsekäs.

Alussa minä kyselinkin niitä puuhailuideoita, kun en oikein itsetyydytyksellä pysty itseäni tyydyttämää ja siitä tulee vaan paha mieli. Silloin, kun olen hänen luonaan käymässä, niin siivoilen ja puran turhautumisen sillä tavoin. Kämppä vaan on vähän liian pieni ja siivoamista on liian vähän :wink:

*WhiteAngel*

Ei taida paljoakaan tietää asioista? o.O
Taikka sitte ei välitä tarpeeksi ottaakseen asioista selvää. Hyvä oppitunti/kokonainen kurssi tälle miehelle olisi: "Kuinka käsitellä naista ja ihmistä ylipäänsä".
Anteeksi kun sanon näin mutta ei juuri vaikuta kovin huomaavaiselta kaverilta tämä miehesi. :(

leben

[color=indigo]Itselläni ei aivan vastaavaa tilannetta ole tullut eteen, mutta varmaan keskittyisin itseeni ja omiin juttuihini jos miestä ei kiinnosta.. Mutta jos itselläni on kova panetus ja ei irtoa seksiä mistään niin käsitöiden jälkeen parasta puuhaa on hirveä liikunnallinen rääkkäys tai siivoaminen.. :roll: [/color]

Vanamo

keskustelu on minulle elämän suola ja olemmekin keskustelleet asiasta monta tuhatta kertaa. Hän ei omasta mielestään ole masentunut eiikä hän kärsi pahasta stressistä. Omasta mielestään hän on aina tullut toimeen hyvin pienellä määrällä seksiä. Onglema onkin siinä, että hän ei ota huomioon minun tarpeitani millään lailla, eikä hän ymmärrä, että minä kuulun HÄNEN seksielämäänsä. :evil:

Vanamo

Noista ongelmista vielä sitä, että jos häntä stressaa jokin tai hänellä on masennusta, niin en kyllä ole huomannut. Olemme keskustelleet asiasta, mutta ukko kieltää että hänellä olisi mitään huolia. Hän on aina rehellinen. Toisinaan LIIANKIN rehellinen.

Moumou
*WhiteAngel*

Jos jotakin on oikeasti vinossa ja sitten vielä hyökkäät kimppuun, vaikka kuinka tarkoittaisit hyvää ja monia ajatus varmaan sytyttäisikin...Mutta jos toisella on oikeasti jotain huolia tai suhteessane kaikki ei ole kunnossa niin silloin voi tulla aika tyly vastaanotto sille yllätyksellesi.

No kyllä tottakai mutta jos jotain oikeasti on vinossa niin tosiaan kuten tässä on todettu, siitä pitäisi keskustella, mutta jos toinen ei kuuntele tai suostu keskustelemaan eikä suostu muuttamaan näkökantaansa niin eipä tuolle asialle mitään mahda.

Itselläni meni exän kanssa suhde solmuun juuri sen takia kun minä en halunnut seksiä, olin masentunut ja väsynyt elämään muutenkin ja toinen vain aloitti sen saman hinkkaamisen ja ruinaamisen joka viikonloppu, kertaakaan kysymättä että mikä mun on ja jos yritin puhua, hän vain suuttui.

Kuitenkin tuo "hyökkää kimppuun" kommenttini viittasi lähinnä siihen että jos tosiaan leikkimielinen ja seksikäs kiusoittelu ei tosiaan tehoa niin silloin jotain todella on pahasti pielessä. Omista ongelmistani huolimatta kaikissa säädöissä ja suhteissani on aina ollu mukana seksuaalinen kiinnostus toista kohtaan ja musta itsestä tuntuis oudolta ajatukselta jos sitä ei olis...

Koska vaikka usein sanotaan että seksi on vain seksiä niin näinhän ei nimenomaan ole. Se on mulle ainakin sitä itse intiimiä läheisyyttä jota et muiden kanssa jaa ja juuri tosta syystä se taisikin olla mulle niin suuri ongelma niin kauan.

Siksi mun on niin vaikea ymmärtää sitä että tässä tapauksessa mies on noin torjuva seksin suhteen. Kuten merihil sanoi, jos läheisyyttä ja hyväilyä on muuten, voit toki yrittää sopeutua tilanteeseen mutta jos susta oikeasti tuntuu ettet saa sitä läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä mitä tarvitset niin jaksatko oikeasti elää siinä puutteessa loputtomiin.

Itse en ainakaan ennen ollut kovin seksuaalinen ihminen, enkä vieläkään mikään "panokone" mutta kerran kuukaudessa vakituisessa seurustelusuhteessa kuulostaisi munkin korvaan liian vähäiseltä...toki ihmisiä on erilaisia...

Moumou
Vanamo
Silloin kun joku minusta kiinnostuu, niin hän on joko keski-ikäinen tai rapajuoppo..

Höpö höpö, ei noin saa ajatella :)

Ootko kokeillu ihan konkreettisesti käydä sen kimppuun? Hyppäät päälle istuun ja otat paidan pois tai alat vain avaamaan housuja ja otat kalun käteen? :lol:

LUULISI syttyvän mut ei niin sitten varmaan tosiaankin on ongelmia, joko suhteessa tai itse miehessä enkä minä ainakaan tiedä milä tuollainen asia sitten ratkeaisi :?

Mulla ja exällä meni poikki siksi koska seksi oli mulle jotain ihan käsittämätöntä ja annoin sille vain jottei se jättäis. Vanhemmat oli just eronneet, olin ihan älyttömän sekaisin ja masentunut, ei todellakaan olis pitänyt aloittaa seksielämää tuollaisissa puitteissa. Turha siis edes sano että koko seksijuttu vain ahdisti ja suretti, en lopulta suostunut koko hommaan enää, torjuin exän aggressiivisesti tai tekosyillä joka ikinen kerta.

Voisiko miehelläsi olla jotain huolia?

Vanamo

- Älä laiminlyö tai anna laiminlyödä itseäsi ja seksuaalisuuttasi...
- Anna silti toiselle (jos niin haluat) mahdollisuus selittää JA muuttaa tilannetta. Voi olla että flegmaattisuudelle on luonnollinen selitys...
- Pidä itsestäsi huolta (huumorintaju, body, meikit, vaatteet) ja hae huomionosoituksia baarista... Itsevarma nainen kiihottaa miestä kotonakin... Ja joillekin miehille/naisille kannattaa jopa kertoa miten paljon villejä ehdotuksia tuli...
- Jollei mikään auta niin hankkiudu sinkuksi!!! Sitten riittää huomiota josta tosin vain n. 5% soittaisi jälkeenpäin...

Miehen mielestä hän on aina ollut yhtä flegmattinen, mutta toisaalta hän ei ole koskaan ollut näin pitkässä suhteessa, joten hän ei vielä ymmärrä, että suhteessa molempien osapuolten on tehtävä uhrauksia puolin ja toisin. On tietysi nöyryyttävää, että seksi kanssani onuhrautumista, mutta...

Huomion hakeminen baareista ei kyllä taida olla minun juttuni. Herätän harvoin miesten huomiota. Silloin kun joku minusta kiinnostuu, niin hän on joko keski-ikäinen tai rapajuoppo. Miehen mustasukkaiseksi tekeminekään ei onnistu, koska hän tulee silloin vain vihaiseksi ja alkaa murjottaa.

Minun täytyy miettiä ja antaa miehelleni vielä tilaisuus. En tahdo pakottaa häntä tekemään mitään mitä hän ei halua, mutta ei minun kannata vain odotella, että jos hän vaikka kiinnostuisi taas minusta. Teen tuota Micciksen neuvomaa ulkonäönkohennusta ja jos sekään ei auta, niin kai minun on puhuttava vakavasti hänen kanssaan suhteemme tulevaisuudesta. (kuulostaapa banaalilta)

Kiitos kaikille kuitenkin vastaamisesta. Sain paljon miettimisen aihetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat