Milloin seksi maistuu parhaiten? - Seksi

dislokaatio

aamuseksi on parasta.. väsyneenä ei oikein jaksa keskittyä kunnolla. Känniseksikin on kivaa yöllä, mutta silloin en yleensä itse pysty nauttimaan mutta on se tietysti kivaa jos/kun mies nauttii siitä :D

Sivut

Kommentit (139)

taki

Päivällä. En kannata aamu- ja iltaseksiä, koska väsyneenä ei jaksa mitään. Jos oon jo valmiiks sängyssä niin silloin ei huvita, mut jos oon vaikka 20minsaa ennen noussu sängystä niin johan panettaa..

Kännissä oon ihan kamala, tosin mies sanoo, että söpö. Kerjään seksiä ihan häpeään asti.

Raven

Aamuisin erityisesti ja se on sillai erityisen ihanaa silloin kun ensin herää oman rakkaan vierestä ja sitten hommiin :P loistava aloitus päivälle :wink: Seksi on kuitenkin harrastuksista paras - kyllä maistuu rakastelu meillä mihin aikaan vuorokaudesta vaan.

madmax

Pienessä krapulassa ehdottomasti ja miksei isommankin jälkeen kun siitä on jo vähän toipunut. Myös aamuisin joskus ja tietenkin illalla. Joskus on iltapäivällä kovat halut myös kun on vähän väsynyt, hassu juttu.

Yleensä vaan kun on halut suurimmillaan ei ole aina mahdollisuutta siihen :( Ns. vakipano puuttuu tällä hetkellä :wink: :wink:

Cara*

Minä taas aamu/yöihmisiä ja niin on kultakin. Iltaisin ollaan usein molemmat liian väsyneitä. Kännissä tai jo pikku hiprakassakin käyn aivan kuumana poikkeuksetta. :wink:

Nasumi

Eli milloin tekee mieli eniten? :wink: Aamulla? illalla? yöllä? Kenties kännissä? krapulassa? Tai ehkä silloin kun ei saisi haluttaa? :D
Täällä tekee mieli kyllä lähes koko ajan, mutta erityisesti aamuisin... :wink: Ja silloin kun kultsia ei välttämättä haluttais nii tekee kuumaks ku yrittää saada toisen haluamaan ja onnistuu siinä... Nams. :D Mites teillä?

vihollinen

Hmm.. voisin sanoa, että yleensä iltaisin ja varsinkin saunan/suihkun jälkeen..
Mikä sen mukavempaa mennä puhtaana peiton alle peuhaamaan kun on suihkussa lämmitelty ja sitten jäädä sinne nukkumaan :)

Tapsu

Iltasin yleensä enemmän ku aamusin, mut molempina tekee mieli. Varsinkin perjantaina illalla, ku ei oo nähny kultaa koko viikon aikana, enkä siis oo myöskään saanu seksiä :wink:
Päivälläkin tekee mieli, mutta meil on tiukat rajat että vain aamusin ja iltasin :D ehkä sit ku muutetaan yhteen saan tähän muutoksen aikaan.
Ja sillon kun itellä tekee mieli, mut kullalla ei, innostaa jo se ku yrittää saada kullan sille tuulelle :D

taizu
Tonde
taizu

ja
AINA silloin
kun se on miltei mahdotonta

Yleensä aina sillon, ku se EI ole mahdollista... :roll:

No miltei sama asia.. eli aina silloin kun on vieraita tai pitäisi justiin mennä jonnekin.. ja niin humalassa olen kyllä aivan eri mimmi kuin selvin päin..

Shandy

Sopivassa kännissä tekee aina mieli. Iltaisin ja öisin, aamulla ei vois seksi vähempää kiinnostaa, olen vain väsynyt ja pahalla päällä. Iltapäivällä on ehkä parasta meillä, kun mies taas tuppaa olemaan iltaisin väsy ja aamuisin pirteä.. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat